مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت تیفانی برنده ویسکانسین کنگره نژاد

اسکات بائرMADISON, Wis. (AP) — " تام تیفانی یک سناتور ایالت تایید شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

اسکات بائر

MADISON, Wis. (AP) — " تام تیفانی یک سناتور ایالت تایید شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به راحتی برنده ویژه انتخابات برای کنگره آمریکا روز سه شنبه در یک شدت محافظه کار روستایی ویسکانسین منطقه.

تیفانی پیروزی دموکرات Tricia Zunker در شمال ویسکانسین 7 منطقه می آید در دولت دوم انتخابات میان بیماری همه گیر کوروناویروس گذشته پنج هفته. تیفانی را جایگزین سابق واقعیت تلویزیون ستاره شان دافی یک جمهوری خواه که بازنشسته شد در ماه سپتامبر. منطقه را پوشش می دهد که تمام یا بخش هایی از 26 استان ها خالی بوده است پس دافی بازنشستگی.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده ویسکانسین کمتر از یک نقطه است اما انجام این منطقه با 20 امتیاز در 2016. مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت تیفانی در مسابقه اما با توجه به همه گیر قادر به مبارزات انتخاباتی به فرد برای او.

Zunker رئیس جمهور از Wausau هیئت مدیره مدرسه در تلاش بود برای تبدیل شدن به اولین بومی آمریکا از ویسکانسین انتخاب به کنگره است. او می شده اند برای اولین بار زن به نمایندگی از این منطقه که در امتداد از Wausau در جنوب به دریاچه سوپریور و شامل مقصد توریستی محبوب مانند Bayfield و مادلین جزیره است.

Zunker کشیده در بزرگ نام تاییدیه از جمله ایالت ماساچوست الیزابت وارن اما اعداد علیه او بودند. منطقه تحت جمهوریخواه کنترل از سال 2011 و redistricted به شدت بیشتر به نفع جمهوری خواهان.

وجود عدم اطمینان در مورد اینکه آیا برگزاری یک انتخابات ویژه در وسط همه گیر خواهد نتیجه تاثیر می گذارد. انتخابات کارمندان گفت: آنها آماده بودند حدود 20 درصد از ثبت نام رای دهندگان رای داده بودند غایب و هیچ تماس برای به تاخیر انداختن و یا تغییر این انتخابات مانند وجود دارد قبل از ویسکانسین اولیه ریاست جمهوری در ماه گذشته.

بر خلاف ویسکانسین 7 آوریل ریاست جمهوری اولیه که در طی آن ماسک-پوشیدن رای دهندگان را تحمل صف های طولانی در تراکم رای گیری سایت در میلواکی و در جای دیگر وجود نداشت گسترده خواستار به تاخیر انداختن و یا تغییر رای گیری در انتخابات ویژه. این 18,800-مایل مربع منطقه است که عمدتا روستایی نیست و در عین حال به شدت ضربه توسط COVID-19 با کمتر از 2 ٪ از تمام موارد مثبت در دولت و کمتر از 2.5 درصد از تمام مرگ و میر.

Shery Weinkauf کارمند برای روستا وستون گفت: رای دهندگان احساس امن در مارس و همان پادمان در محل برای روز انتخابات. کسانی که شامل نگه داشتن رای دهندگان 6 فوت از هم جدا ارائه ضد عفونی کننده دست و نیاز به نظرسنجی کارگران به پوشیدن ماسک.

"من احساس بسیار راحت تر حرکت رو به جلو با این انتخابات از من با آخرین انتخابات که در انتخابات گذشته وجود دارد بنابراین بسیاری از ناشناختهها," Weinkauf گفت.

مریم Thompson, 64, از کرننوتر یک روستا در ماراتن شهرستان گفت: او احساس امن او به عنوان بازیگران, رای خود برای تیفانی در روز سه شنبه خواستار خودش یک "سمج و بسیار وطن پرست فرد است." او گفت که او احساس او تا به حال برای رای دادن در فرد به افتخار اجداد که در ارتش خدمت کرده است.

دیو Murdock, 68, از Wausau, نیز رای برای تیفانی. وجود دارد یک خط کوتاه در نظرسنجی سایت با مقدار زیادی از فضای بین رای دهندگان.

"این به مراتب امن تر از رفتن به, برای مثال یکی از فروشگاه رفاه" Murdock گفت.

پگی Stalheim, 69 بازنشسته پرستار بهداشت عمومی در مدفود رای دادند غایب برای Zunker. حتی اگر هیچ coronavirus موارد ثبت شده است در شهرستان Stalheim گفت: او که قرار بود به خطر رای گیری در فرد است. او 92-سال-در-قانون زندگی در خانه او.

"ما واقعا نمی هر گونه دیگر انتخاب" Stalheim گفت: رای گیری غایب. "این یک بدون ذهن و بسیار خوشحال."

زندگی دافی تیفانی یک مجلس دولت پس از سال 2011 است که به دقت تراز وسط قرار دارد با مغلوب ساختن پیشی جستن.

تیفانی 62 متولد شد و در مزرعه های لبنی در منطقه و فرار یک قایق توریستی کسب و کار برای 20 سال است. پیوستن به قوه مقننه در سال 2011 او یک متحد نزدیک و پس از آن -- کالیفرنیا ، اسکات واکر و رای به تصویب ضد اتحادیه قانون عمل 10. او نیز رای به نفع قانونی حمل پنهان و حرکت دولت جنگلداری بخش به شمال ویسکانسین و تحت فشار قرار دادند به قرار دادن یک معدن روباز در شمال ویسکانسین است که در نهایت هرگز به دولت است.

تیفانی استدلال کرد که Zunker بود که یک عضو هیئت مدیره اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در ویسکانسین بود و تایید شده توسط والدین طراحی شده بود بیش از حد لیبرال برای منطقه است.

با تیفانی پیروزی جمهوری خواهان برگزاری پنج ویسکانسین هشت کرسی در کنگره است. تیفانی خدمت از طریق پایان سال, اما خواهد شد که برای اجرای دوباره در ماه نوامبر به خدمت کامل دوره دو ساله است.

___

آسوشیتد پرس نویسنده کری Antlfinger کمک به این گزارش از میلواکی.

___

دنبال اسکات بائر در توییتر https://twitter.com/sbauerAP

___

دنبال اسکات بائر در توییتر https://twitter.com/sbauerAP



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب