Weathercatch: سال داغترین ماه ؟ آماده به عرق - Wed, 08 Jul 2020 PST

آن را نمی خواهد طولانی قبل از تابستان گرما حفاری ، ماه جولای به طور معمول گرم ترین ماه از سال را در کنتون و بس

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

آن را نمی خواهد طولانی قبل از تابستان گرما حفاری ، ماه جولای به طور معمول گرم ترین ماه از سال را در کنتون و بسیاری دیگر از مناطق در آمریکا

با ژوئن 2020 انقلاب چندین هفته پشت سر ما, شما ممکن است تعجب که چرا در تابستان در اوج گرما می رسد در ماه جولای. پس از همه, خورشید ارائه مستقیم حرارت و طول روز از تابش خورشیدی در ماه ژوئن. این تاخیر به نام فصلی تاخیر رخ می دهد زیرا زمین زمین است و بدن آب نیاز یک ماه دیگر یا بیشتر برای گرم کردن از سرمای زمستان است.

شانس هستند اگر شما به تازگی در زمان شیرجه رفتن در اسپوکن رودخانه و یا قابل ملاحظه دریاچه شما احساس طولانی سردی. به ما سر عمیق تر به جولای و برخورد فصل اول کشش بسیار گرم گرمای آب درجه حرارت هنوز هم ممکن است در طرف سرد. حتی با فراوان نور خورشید و گرما در آن طول می کشد زمان بیشتری برای گرم کردن بدن بزرگ آب از آن زمین است.

Spokanites باید flocked به آبهای منطقه در طی چه احساس دوزخ در جولای 26, 1928 هنگامی که درجه حرارت افزایش یافت و به یک تاول 108, داغترین دمای ثبت شده در اسپوکن. گرمترین ماه جولای رخ داده است در سال 1906 برای هر دو اسپوکن و واشنگتن هنگامی که درجه حرارت فرار بیش از 5 درجه بالاتر از حد متوسط برای آن دوره است.

ماه به طور معمول اجرا می شود 6.7 درجه گرم تر از ماه های ژوئن و 1.2 درجه گرمتر از ماه اوت است. اما وجود داشته اند استثنا.

در ماه ژوئن 2015 قوی ریج از فشار بالا باعث یک سری از بد عمل کردن در اوایل موج گرما در شمال غربی اقیانوس آرام تنظیم ده ها تن از رکورد درجه حرارت بالا. چند روز گرمای شدید ساخته جولای نگاه رنگ پریده در مقایسه ، در مقابل ژوئیه سال 1993 بود لرز بزرگ برای منطقه است و درجه حرارت در اسپوکن در حال اجرا سنگین 10 درجه زیر نرمال را برای ماه. این شهر همچنین 2.08 اینچ بارش در مقایسه با میزان متوسط فقط .54 از یک اینچ است.

مشابه سرد و مرطوب شرایط احتمالا تعریف نمی جولای سال 2020 است. اگر چه ما نمی شکسته 90 درجه و علامت هنوز چند هفته از ماه در انتظار ما است. در تمام احتمال, فصل تابستان گرما را به زودی باز کردن آن کیسه و اقامت برای یک بیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب