بایدن توقیف در بولتون کتاب به ضربه تهمت رکورد در چین - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

واشنگتن — جان بولتون ادعا در انفجاری کتاب جدید که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست چین چین برای ک

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

واشنگتن — جان بولتون ادعا در انفجاری کتاب جدید که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست چین چین برای کمک به او برنده انتخاب مجدد می تواند به تضعیف مبارزات انتخاباتی خود را تلاش برای به تصویر کشیدن دموکراتیک رقیب جو بایدن به عنوان نرم افزاری در پکن.

بایدن بالا مشاوران نقل مکان کرد و به سرعت در روز پنج شنبه به استدلال می کنند که این تهمت را که گرفته می شود ضعیف رویکرد به افزایش ابرقدرت. آنها کشف و ضبط بر اتهامات از بولتون تهمت سابق مشاور امنیت ملی که رئیس جمهور به طور مستمر kowtowed به Xi نادیده گرفته و نقض حقوق بشر در حالی که تلاش خود را برای رسیدن به همتای خارجی را با کمک سیاست داخلی.

"بولتون اتهامات تنها ترین مضر و نفرت انگیز گیلاس در بالای یک بستنی و مغز گردو که در حال حاضر وجود در اینجا" ران Klain یک دیرین بایدن مشاور در مصاحبه ای گفت:. "ما را دیده اند به مدت سه سال است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و کاری به نفع با رژیم های اقتدارگرا که مایل به کمک به او را شخصا و سیاسی است."

چین در حال حاضر loomed زیادی در این مسابقه به عنوان تهمت و بایدن باید معامله اتهامات بیش فساد ژئوپولیتیک pandering و رئیس جمهور تغییر در تن نسبت به این کشور در طول بیماری همه گیر کوروناویروس که مشتعل در مرکزی چین در شهر ووهان. اما بولتون اتهامات تشدید بحث با کمتر از پنج ماه باقی مانده تا انتخابات.

بایدن تیم امیدوار است این کتاب کمک خواهد کرد که خود را تقویت استدلال که دولت بود و به کندی واکنش نشان می دهند به این بیماری همه گیر در بخشی به دلیل تن مجموعه با مغلوب ساختن پیشی جستن.

Klain که در خدمت به عنوان رئیس جمهور باراک اوباما ابولا هماهنگ کننده و بایدن را رئیس ستاد هنگامی که او گفت که او شروع جلسه بایدن در مورد وضعیت در چین در اوایل ژانویه ، 10. بایدن نوشت: یک op-ed هشدار در مورد ویروس در Jan. 27 و شروع به صحبت کردن در مورد این موضوع در مبارزات انتخاباتی که در اطراف زمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن گفته CNBC در Jan. 22 که ویروس بود "کاملا تحت کنترل" است و او مورد اعتماد یازدهم برای رسیدگی به شیوع.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیم اصرار دارد که رئیس جمهور گرفته شده از یک موضع قوی در برابر پکن.

"رئیس جمهور تهمت اولین بار است که رئیس جمهور به واقع ایستادن به چین برای چند دهه خود را از تجارت فریب داد و او آنها را برگزار پاسخگو برای دروغ گفتن به جهان در مورد کوروناویروس" گفت: تیم Murtaugh این تهمت کمپین ارتباطات مدیر. "جو بایدن صرف تمام زندگی خود را مماشات چین, عدم آنها را به طور جدی به عنوان یک اقتصادی رقیب و اجازه دادن به پسرش شکارچی به سود شدید از طریق یک کنترل بانک است."

رئیس جمهور مشتاق به اجرا برای انتخاب مجدد در پشت یک اقتصاد قوی در برابر فشار چین به خاطر ترس از تند بازار سهام اما همچنین به این دلیل او نمی خواست ناراحت یازدهم به عنوان آسوشیتد پرس اولین گزارش در ماه فوریه است. این دو کشور تا به حال تنها به تازگی به اتمام فاز اول جارو معامله تجارت و تهمت بازدید اتمام بقیه از این توافق به عنوان یک کلید تخته در انتخاب مجدد پلت فرم با توجه به سه کاخ سفید و کمپین مقامات مجاز به صحبت علنی در مورد مکالمات خصوصی.

مغلوب ساختن پیشی جستن اولیه بی میلی به چالش یازدهم است پژواک در یک لحظه بازگو در بولتون کتاب که کاخ سفید در تلاش است برای جلوگیری از در حال منتشر شده است. با توجه به بولتون تهمت تبدیل چشم به سمت یازدهم را ساخت اردوگاه برای Uighurs که عمدتا مسلمان و فرهنگی و قومی متمایز از اکثریت جمعیت چینی های هان

"در باز کردن شام از اوزاکا G-20 جلسه با تنها مترجم حال حاضر یازدهم توضیح داد: به مغلوب ساختن پیشی جستن چرا او اساسا ساختمان اردوگاه های کار اجباری در سین کیانگ" بولتون نوشت: از یک سال 2019 نشست. "با توجه به ما مترجم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که یازدهم باید پیش با ساخت این اردوگاه که به نظر او خیلی درست و به جاست."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین با توجه به بولتون خواسته یازدهم برای چین به کشاورزی خرید از کشاورزان ایالات متحده است که می تواند به ساحل تا رئیس جمهور را نگه متحده او می خواهم نیاز به پیروزی در ماه نوامبر.

"چشم پوشی از حقوق بشر به چین یک الگوی; آن را به یک دولت است که انجام یک amoral سیاست خارجی است که برخی ممکن است می گویند غیر اخلاقی است" گفت: Richard Haass, رئيس جمهور از شورای روابط خارجی که اشاره کرد که تهمت نیز به نام نقض حقوق بشر توسط دوست دارد از عربستان سعودی و روسیه است. "آنها می خواهند به نگاه سخت در چین در واقع بدون اینکه سختی در چین است."

اما پس از همه گیر پاره سراسر امریکا مغلوب ساختن پیشی جستن شعارهای معطوف به طور چشمگیری سرزنش چین حاوی coronavirus و underselling شدت آن است. و به عنوان حمایت از رئیس جمهور شروع به اسلاید کمپین نگاه به لینک بایدن به چین نشان می دهد که اوباما pointperson به آسیا و به او کمک فعال پکن افزایش است.

این کمپین همچنین ادعا کرد که بایدن پسر شکارچی شخصا سود کردن پدرش بین المللی دسترسی داشته باشید. همچنین قرار دادن ده ها میلیون دلار پشت تلویزیون دیجیتال و تبلیغات که اندکی بایدن قبلی ستایش برای پکن است.

اما رای گیری نشان می دهد که ads تا حد زیادی شده است شستشو — دو مرد به عنوان مورد حتی در توانایی خود را برای مدیریت چین — و در عین حال به ایجاد یک تاثیر قابل توجهی در درک عمومی در مورد این مسئله.

دموکرات ها امید برای حفظ فشار بر مغلوب ساختن پیشی جستن به سقوط. کمیته ملی حزب دموکرات در این هفته راه اندازی شش رقم دیجیتال و تلویزیون تبلیغ انتخاباتی برخورد مغلوب ساختن پیشی جستن در چین که حزب مقامات می گویند گسترش خواهد در هفته های آینده. و آن را اجازه می دهد تا بایدن کمپین برای بازگشت به یک موضوع است که مشاوران را به عنوان یکی از نامزد دارایی های کلیدی در مبارزات انتخاباتی خود در سیاست خارجی تجربه و تعهد به بازگرداندن امریکا ایستاده به عنوان یک رهبر جهانی.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان هیچ برنامه ای برای صرفنظر کردن از این موضوع است. فراتر از همه گیر آنها هنوز هم بر این باورند که آنها می توانید لینک های دولت اوباما معاملات تجاری و سیاست های اقتصادی به از دست دادن مشاغل تولیدی به خصوص در حیاتی میدانهای پنسیلوانیا و میشیگان و اوهایو و ویسکانسین یک استراتژی است که کار می کرد در سال 2016.

"در غرب میانه بالا بود و در کاهش و آن را به دلیل آن شغل ها در چین و ما برنده با آن گفت:" استیو Bannon رئیس اجرایی از مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016 در مصاحبه های اخیر. "مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم می تواند ارائه یک سخت پیام در مورد گرفتن آن شغل بازگشت. بایدن است اشتباه مرد برای لحظه ای."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب