میشل Fukawa: عدالت کیفری اصلاحات در زمان COVID - Sun, 05 Jul 2020 PST

توسط میشل Fukawa, J. D. در روز دوشنبه Spokane County کمیسیون ادامه خواهد داد برای شنیدن ذینفعان ورودی چگونه ای

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

توسط میشل Fukawa, J. D.

در روز دوشنبه Spokane County کمیسیون ادامه خواهد داد برای شنیدن ذینفعان ورودی چگونه این شهرستان باید صرف 90 میلیون دلار در مراقبت عمل بودجه.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل آمده توسط کنگره تصویب در مارس 28 به ارائه کمک های اضطراری به افراد خانواده ها و کسب و کار تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر. شهرستان در حال حاضر تایید شده 12 میلیون دلار در هزینه های. به عنوان آن را در نظر چگونه به صرف باقی مانده شهرستان باید اولویت بندی سرمایه گذاری در جامعه بر اساس برنامه های طراحی شده برای نگه داشتن افراد در خارج از زندان است.

Spokane County است رقیب با سنبله در COVID-19 موارد با رکورد تعداد موارد مثبت در هفته های اخیر. به طور همزمان جمعیت در اسپوکن زندان شهرستان در حال افزایش است. در سال 2019 در این شهرستان قرار دارد به طور متوسط 960 نفر در آن زندان تخت. این شهرستان در زمان اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش جمعیت با توجه به COVID-19 و 31 مارس این جمعیت کاهش یافته بود به 606 و 30 آوریل آن را بیشتر کاهش می یابد به 528 افراد است. اما از روز شنبه تعدادی از افراد افزایش یافته است به 610.

زندان و زندانها مانند پرستاری امکانات و مواد غذایی فرآوری گیاهان پتانسیل فاصله برای COVID-19 شیوع بیماری به دلیل تماس نزدیک افراد در اغلب تهویه ضعیف و غیربهداشتی محیط زیست است. نیویورک تایمز گزارش می دهد که نه از 10 بزرگترین خوشه از موارد در کشور وجود دارد مربوط به شیوع بیماری در زندان ها و زندان ها. بزرگ correctional facility شیوع بیماری های رخ داده در اوهایو و تگزاس و تنسی و کالیفرنیا و ایلینویز. محلی شیوع بیماری در Coyote ریج اصلاحات مرکز در کانل واشنگتن منجر به مرگ و میر دو مثبت و نتایج آزمون به صورت 180 زندانی افراد و 50 کارکنان.

در ژوئن 24, افراد برگزار می شود در بخش اصلاح و امکانات خواسته واشنگتن دیوان عالی کشور به دوباره بررسی اینکه آیا DOC است نشست خود را موظف به حفاظت از رفاه خود را.

سرمایه گذاری در جامعه مبتنی بر برنامه ها باید منافع بهداشتی قابل توجه هر دو برای بازداشت افراد و جامعه در مقیاس بزرگ است. اجرای جامعه مبتنی بر برنامه های در اسپوکن منحرف خواهد شد افراد دستگیر شده را از حبس پیش از محاکمه و ارائه پشتیبانی و نظارت بر آنها در جامعه است. چنین مداخله ارائه خواهد شد کاهش در زندان جمعیت که اجازه خواهد داد که برای بیشتر اجتماعی فاصله و بهتر است شرایط بهداشتی در زندان است. حتی مختصر تعامل با زندان سیستم قرار دادن افراد و جامعه در خطر است. یک مطالعه اخیر در شیکاگو دریافتند که این عمل از "زندان دوچرخه سواری" (یعنی به طور خلاصه به قرار دادن افراد از طریق دستگیری و بازداشت پیش از محاکمه) بود "قابل پیش بینی" از COVID-19 عفونت و همراه بود با 15.7 درصد از تمام COVID-19 نفر در ایالت ایلینوی است.

در اخیر ارائه به هیئت شهرستان, این شهرستان را قانون و عدالت مدیر مگی یاتس, پیشنهاد یک لیست از درخواست برای مراقبت در عمل صندوق از جمله طرح های پیشنهادی به صندوق مبتنی بر جامعه برنامه برای افراد منحرف و یا از زندان آزاد شده.

این شامل نظارت و انتشار ($400,000); دادگاه ظاهر پشتیبانی ($200,000); و مبتنی بر جامعه از راه دور دادگاه دسترسی (هزینه TBD). همچنین پیشنهاد شد برنامه های ارائه شده است که مسکن و درمان برنامه ریزی و پشتیبانی از انحراف و ورود مجدد جمعیت.

بسیاری از این پیشنهادات جدید به اعضای جامعه که خواسته اند برای عدالت کیفری اصلاحات در اسپوکن. آنها مورد بحث قرار گرفته اند و رای داده اند پس از طی شهرستان عدالت وظیفه نیروی جلسات اما با این حال باید متوجه شدم.

این COVID-19 بحران ایجاد کرده است یک وضعیت که در آن این برنامه نه تنها می تواند پیاده سازی طولانی مدت مورد نظر اصلاحات اما همچنین جلوگیری از مقیاس بزرگ از شیوع بیماری در زندان ها و جامعه است.

میشل Fukawa, J. D., دستیار مدیر مرکز مدنی و حقوق بشر در گنزگا قانون است. نظرات بیان شده کسانی که نویسنده هستند و نه لزوما دیدگاه Gonzaga University.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب