مرد دستگیر و برای تهدید به بمب دارلینگتون Raceway

یک دارلینگتون, S. C., مرد دستگیر شد و پس از تهدید به بمب دارلینگتون Raceway مسیر که در آن نسکار است که انتظار

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک دارلینگتون, S. C., مرد دستگیر شد و پس از تهدید به بمب دارلینگتون Raceway مسیر که در آن نسکار است که انتظار به سر فصل آن در روز یکشنبه پس از دو ماه به تعویق با توجه به کوروناویروس.

Michael Donovan Avin, 46 بود به اتهام در اختیار داشتن تهدید و یا اقدام به استفاده از سلاح های کشتار جمعی برای یک اقدام تروریستی پس از بررسی توسط دارلینگتون شهرستان کلانتر, با توجه به حکم بازداشت.

در این حکم آمده است که آوین چپ تلفن پیام در دارلینگتون Raceway در تاریخ 27 آوریل "توصیف ممکن است دستگاه انفجاری و نتایج آن ممکن است ایجاد بیشتر به علت خود." محققان همچنین ادعا شده که آوین نشان داد در نامه ای نوشته شده و به محل دیگری در شهرستان دارلینگتون که او تا به حال دسترسی به 125 تن از مواد بمب سازی.

آوین در حال حاضر در بازداشت در W. گلن کمپبل بازداشتگاه در انتظار پیوند شنوایی در حالی که این پرونده همچنان در دست بررسی با توجه به کلانتر ،

دارلینگتون Raceway و نسکار کاهش یافته است به نظر در این موضوع.

یکشنبه جام سری مسابقه نشانه 116 جام مسابقه به میزبانی دارلینگتون Raceway در تاریخ این سری خواهد بود که برای اولین بار از دو رویداد مسابقه در جاده سریع السیر. دومین مسابقه جام در دارلینگتون برنامه ریزی شده است برای چهارشنبه آینده. نسکار Xfinity نژاد نیز برنامه ریزی شده برای روز سه شنبه.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن