St. Paul پرستاران و میتالک 107.1 درخواست برای بهترین فیلم گربه برای گربه جشنواره فیلم

سنت پل Saints' گربه جشنواره فیلم بازگشت است برای ششمین سال از نمایشگاه شهرهای دوقلو' سرگرم کننده ترین گربه. ای

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

سنت پل Saints' گربه جشنواره فیلم بازگشت است برای ششمین سال از نمایشگاه شهرهای دوقلو' سرگرم کننده ترین گربه. این تیم است که به درخواست طرفداران بیس بال و هر کس دیگری برای ارسال مورد علاقه خود را گربه فیلم ها.

1000 جایزه در دسترس است برای بهترین فیلم و در نظر گرفته خواهد شد توسط یک پنل. گربه تصویری جشنواره مجازی است در این سال و رایگان به تماشای. قرنطینه ویدیو گربه حلقه آنلاین برتر در 8 p. m. در اوت. 20 و در دسترس خواهد بود که در طول تعطیلات آخر هفته.

"این رویداد شده است, بسیار خوبی حضور داشتند و شهرهای دارای جمعیت زیادی از دوستداران گربه گفت:" شان Aronson, مدیر روابط رسانه ها و رادیو و تلویزیون. "فقط به این دلیل که ما نمی توانیم پر کردن ورزشگاه در این سال معنا نیست که ما نمی خواهم به تیم با میتالک 107.1 و قرار دادن در یک رویداد مجازی."

ویدئوها را می توان فرستاده شده و اطلاعات بیشتر را می توان در یافت myTalk1071.com کلید واژه ها: گربه یا CatFestMN.com.

کمک های مالی نیز پذیرفته می شود برای Bitty زن سبک و جلف تیپ یک موسسه خیریه که نجات neo-natal kitties دوقلو شهرستانها و مناطق اطراف آن. وب سایت ارائه یک بچه گربه در بادامک CatFestMN.com سایت.

سنت پل Saints فصل بیس بال شروع جولای 3 و میزبانی بازی ها در Sioux Falls با توجه به مینه سوتا coronavirus محدودیت برای رویدادهای ورزشی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن