به عنوان هتل ها و بازگشایی برخی استخدام جدید عطر برای ایجاد یک حس پاک - Sat, 20 Jun 2020 PST

این Shinola لابی هتل در مرکز شهر دیترویت وزوز شد. ظرفیت جمعیت جمعیت مبل ها و عثمانی. عطر – یک ترکیب اختصاصی به

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

این Shinola لابی هتل در مرکز شهر دیترویت وزوز شد.

ظرفیت جمعیت جمعیت مبل ها و عثمانی. عطر – یک ترکیب اختصاصی به عنوان چرم دود عنبر و پدربزرگ خود را کلن – گردش در میان مهمانان که اجتماعی در یک شب جمعه در اواخر زمستان قبل از همه از میان رفت.

در حال حاضر ما در اتاق نشیمن هستند تحت یک پست-خاموش کردن بهار تمیز کردن انواع. در این فرآیند استریل دیگر ممکن است یک تحقیر امیز هنگامی که توصیف جو است.

به عنوان شیکاگو داخلی-طراحی اجرایی Cheryl Durst نشان می دهد علاوه بر اینکه در واقع بهداشتی اماکن ما مراجعه کنید ممکن است نیاز به بیرون کشیدن یک حس اطمینان از تمیز. عطر می تواند تبدیل به عنوان مهم به عنوان تازه حداقل دکور با فاصله صندلی touchless ورود و پلکسی گلاس سپر.

بسیاری از هتل ها' بازگشایی سیاست ها عبارتند از تمیز کردن با بیمارستان درجه ضد عفونی کننده حتی به عنوان انسان ساخته شده و بوی مولکول های پاکت مهمانان در یک حس فرار.

درست مثل پخش کردن, پیر summerhouse برای فصل reopenings پس از coronavirus ممکن است نیاز به در اثر روشن شدن هوا می گوید: Durst مدیر عامل شرکت شیکاگو بین المللی طراحی داخلی انجمن.

"وجود دارد بوی مرتبط با تمیز" Durst گفت: اخیرا در یک مصاحبه تلفنی. پاکیزگی و بهداشت ایمنی او می گوید: باید از طریق بینایی و بویایی.

"وجود دارد و بهداشت وجود دارد و درک آن را," او می گوید.

کوین پترسون یک دیترویت-بر اساس عطر متخصص دارای بمب بوی که سیگنال "germ-free." انسان به مدت طولانی همراه با بوی, بیماری, پترسون می گوید. در طول طاعون اعتقاد بر این بود ناپاک بو منتقل می شود این بیماری است.

"طاعون پزشکان عینک منقار ماسک و پر از گیاهان و پوست مرکبات در آنها به طوری که آنها نمی خواهد بوی بد بوی و بنابراین نمی خواهد آلوده," او می گوید. "بنابراین در جایی در ناخودآگاه جمعی وجود دارد و بوی خاطرات رزماری و پرتقال و آویشن بودن طلسم حفاظت در برابر طاعون."

پترسون که با همسرش جین لارسون اجرا می شود Sfumato + Castalia یک بوتیک عطر و بوی مبتنی بر نوار کوکتل در دیترویت عمارت می گوید بوی دلپذیر هستند یک راه قدرتمند برای بیرون کشیدن احساس امنیت. آنچه که شما نمی خواهید او می گوید: یک دست-ضد عفونی کننده بوی زیرا مردم خواهد شد "عجیب و غریب انجمن" با آن پس از همه گیر.

او راه حل این است که یک ترکیب جدید از گلسنگ ریحان و پرتقال ماندارین که این برنامه زن و شوهر به spritz به عنوان یک پاک خوش آمدید در این مطلب از فضای خود را هنگامی که آن را بازگشایی این ماه است.

"بهداشت امنیتی جدید می گوید:" لیزا Simeone, صاحب Simeone Deary گروه طراحی است که با همکاری بسیاری از هتل ها در دکور و نام تجاری.

"است که بسیار شبیه به در حال رفتن به اولین برداشت خود را," او می گوید.

صحبت کردن با تلفن از شیکاگو آلگری گفت که او مطمئن است اگر هر یک از شرکت نوازی مشتریان خود را تغییر دهد عطر یا تغییر به چیزی جدید.

"اما آنها به عنوان خوش آمدید مهمان پشت در برای مردم به احساس راحت است که برای اولین بار بوی پاک را به ارمغان خواهد آورد مهمانان شانه کردن" او می گوید: با اشاره به وضعیت آرامش.

روش دیگر وجود دارد برای انتقال احساسی حس خوب بودن او می گوید. وجود دارد, البته, توان فیزیکی و عملیاتی راه برای اضافه کردن اطمینان از healthfulness مانند از بین بردن لابی مجلات اضافی کتاب و بالش پرتاب و قرار دادن گیاهان در بین صندلی او می گوید:.

همانطور که مشخص شد در طول اولیه اوج coronavirus گسترش اهمیت حیاتی کارگران ضروری است که متوجه شدم به رسمیت شناخته شده و پذیرفته تر از همیشه.

"آنچه پس از بازگشت از خانه, تمیز کردن مراسم, اجازه دهید آن را آشکار," آلگری می گوید. "خارج کردن کارکنان. بیایید زیبا تشریفاتی نشان از تمیز کردن."

زمانی که آلگری تصور, پاک, بوی, او می گوید او فکر می کند از لباس های شسته شده است که هوا خشک شده و در خط.

"این تقریبا بوی هیچ چیز" او می گوید.

در مشهور توت مزرعه در Walland, Tenn., هیچ امضا محیط و بوی است که گردش از طریق سیستم تهویه است. اما معطر و امکانات شخصی در حال تغییر فصلی. فعلی عطر آپالاچی زوفا مناسب است که در میان همه گیر ترس آن استفاده سنتی به عنوان گیاهی ترمیم کننده و برای درمان بیماری های تنفسی.

گذشته محاکمه و درست وسایل رفاهی هستند بدانند به این تصمیم توسط بسیاری از مدیران هتل ها برای اقامت خود را با امضا و هوا-حاوی رایحه.

ما هنوز هم ممکن است یک راه طولانی به دور از لابی صحنه کنفرانس را برانگیخت تبریک همکار خود راحتي استفاده کنندگان با دلچسب دست دادن و مجالس عروسی با ورود و tuxedos cocooned شده شده در پوشاک کیف و نوسانی از نورد قفسه.

به عنوان هتل ها و حرکت به بازگشایی "بسیاری از چیزهایی که دور گرفته شده اند می گوید:" دانیل Caudill مدیر خلاق برای Shinola هتل که بازگشایی 21 ژوئن.

"عطر عملکرد حافظه از راه آن: گرم و دعوت فراگیر."

رایحه ای طراحی شده برای بیرون کشیدن در خارج از منزل ممکن است به خصوص خوش برای مسافران طور آزمایشی در حال ظهور پس از ماه بیشتر از داخل خود ترسیب.

در تورنتو لوکس میکرو هتل پیچک در حقیقت که قصد دارد اوایل ماه جولای بازگشایی مخلوطی از هوا و آلی نمک حمام از جمله اسطوخودوس و اکالیپتوس ارائه یک عطر پاک به عنوان اتاق تمایل با اختصاص یک جفت خانهدار برای هر.

"ما تنها چهار اتاق هتل ما صرف مقدار زیادی از زمان در تمیز کردن می گوید:" سیسیلیا کلر پیچک مدیر کل. "شما واقعا بکر تخت شسته شده در عطر و بوی-رایگان مواد شوینده. این ملحفه ها گشوده و به ارمغان آورد تا در یک چرخ دستی با حذف پوشش لحاف در یک آویز چین ،

این تشک از سوئد با نام تجاری Hästens ساخته شده از یک hypoallergenic ترکیبی از موی دم اسب, پنبه, پشم و کتان با هیچ مواد شیمیایی.

"در بسیاری از هتل شما حتی نمی توانید باز کردن ویندوز" کلر می گوید. "ما بالکن درب که باز به حیاط. ما هوا را از اتاق."

در رویای مسافرخانه در سانتا کروز کالیفرنیا, ساحل, هتل, برجسته, نویسنده و موسیقیدان پتی اسمیت 2019 کتاب "سال میمون" غالب هتل عطر آمیزه ای از اقیانوس نمک سرو و کرم های ضد آفتاب چیزی که واقعی است که از طریق وارد درب بالکن در هر اتاق مهمان.

در این سال از یک بیماری همه گیر است که صدا مانند یک رویا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب