'تهاجمی انگیختگی و هنر تقلید می کنی آن: چرا برای تلفن های موبایل از بازی مهم برای طرفداران و ورزشکاران

PITTSBURGH—به عنوان اصلی ورزش حرفه ای سطح شیب دار تا بازده خود را در وسط یک جهانی همه گیر بسیاری از شما یک چیز

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

PITTSBURGH—به عنوان اصلی ورزش حرفه ای سطح شیب دار تا بازده خود را در وسط یک جهانی همه گیر بسیاری از شما یک چیز مشترک اند: خود را در استادیوم ها و عرصه خواهد بود عاری از طرفداران.

و در عین حال زمانی که یک لیگ برتر فوتبال, بازیکن یک هدف یا لیگ اصلی بیس بال ستاره بازدید از یک خانه اجرا آن را به حداقل صدا به عنوان اگر جمعیت در حال رفتن وحشی به دلیل مصنوعی سر و صدا در پخش و در برخی موارد به پمپ استادیوم. این کل بازی توپ جدید برای شنوایی لذت بردن از رویدادهای ورزشی زنده — برای هر دو طرفداران و ورزشکاران است.

"مردم حس immersiveness مستقیم و بی واسطه از تجربه خود است که به شدت تحت تاثیر صدا گفت:" لوری هلر یک دانشگاه کارنگی ملون استاد روانشناسی و متخصص در درک شنيداری. "هنگامی که آن را با این نسخهها کار درست شما به طور کامل غوطه ور است. صدا به عنوان بسیاری از بخشی که به عنوان چشم انداز."

علمی وجود دارد دلیل کمی از هیاهو افزایش رویدادهای ورزشی زنده, آیا در شخص و یا در تلویزیون. به عنوان هلر اشاره سر و صدای جمعیت طرفداران تساوی توجه به نقش افزایش سطح هیجان و به عنوان یک شنوایی ارتباط با هر فرد ،

"از نظر شناختی-عاطفی و اثرات آن بر بیننده (صدای جمعیت است) بسیار واقعی و جنبهی توسط مردم," او گفت:.

برای بیشتر قسمت ها هلر است که برای همه مفهوم جعلی جمعیت سر و صدا برای از نو خلق این احساس به عنوان آنجا که ممکن است, اما او نگران است در مورد پتانسیل "سمعی و بصری قطع" به عنوان مثال وقتی وجود را با صدای بلند تشویق یک پخش اما دوربین تابه به ردیف از صندلی های خالی.

علاوه بر این وجود دارد یکی دیگر از دانشگاهی مفهوم در بازی در اینجا است که بسیاری از طرفداران ورزش به احتمال زیاد خواهد هرگز فکر: انگیختگی.

ایرنه کتیبه استاد بازنشسته روانشناسی در پیت متخصص در انگیزه و مطالعات زنان توضیح داد که فرومون منتشر شده توسط طرفداران ورزش و ارتباط خود را "تهاجمی انگیختگی" در صورتی که آنها در حال تماشای که سوخت خود را رقابتی شور.

"زمانی که آنها را به بازی در حال حاضر آن را فاقد همه اشکال تحریک" کتیبه گفت. "آن را فاقد نزد مردم آن را فاقد سر و صدا است که می گذرد. همه اینها کمک به خود انگیختگی. آنها نمی تواند انجام دهد بسیار مورد فرومون, اما آنها می توانید سعی کنید برای اضافه کردن این دو اشکال تحریک."

هر یک از چهار بزرگ آمریکای شمالی طرفدار ورزشی لیگ — NBA NFL و NHL — تا به حال بحث در مورد چگونگی رسیدگی به عدم وجود سر و صدا در سالن های این سال است.

MLB نمی خواهد که طرفداران در بازی های آن فصل به طور منظم آغاز می شود اما برخی از تیم ها از جمله دزدان دریایی را تجربه لوله کشی-در سر و صدا در طول تابستان اردوگاه. لیگ پنج شنبه اعلام کرد آن را فراهم خواهد کرد با تیم های از پیش ضبط صدای جمعیت از "MLB: The Show" بازی های ویدئویی برای استفاده در استادیوم های.

برخی از تیم ها مانند Milwaukee Brewers و اوکلند دو و میدانی در حال ارائه طرفداران این شانس را به خرید مقوا cutouts قرار می گیرد در اطراف ورزشگاه. دزدان دریایی دعوت طرفداران به آپلود عکس برگزاری "تجمع نشانه" به تیم وب سایت با کسانی که تصاویر نمایش داده شده در ستاره شرق پله ها و محل باشگاه وانجمن.

NBA گزارش شده است که به دنبال استفاده از سر و صدای جمعیت از "NBA 2K" بازی های ویدئویی در آن عرصه در فلوریدا که در آن فصل ادامه خواهد داد در یک حباب محیط زیست با هدف کاهش سفر و مواجهه با دیگران است. و NHL کمیسر گری Bettman گفت: به تازگی او چیزی تا آستین خود را برای هاکی بازگشت در کانادا — به طور بالقوه هر دو لوله کشی-در صدای جمعیت و computer-generated imagery از طرفداران در صندلی برای مخاطبان تلویزیون.

بازی های NFL on Fox ممکن است شامل شبیه سازی تشویق در طول پخش. همانطور که از هفته گذشته اما, استیلرز هنوز برنامه ریزی در حداقل برخی از طرفداران در غرفه زمانی که فصل به طور منظم شروع می شود.

"هدف ما این است که هنوز هم طرفداران در هاینز زمینه این سال با درک اجتماعی و فاصله و همچنین تمام طرفداران که نیاز به پوشیدن ماسک خواهد شد نقش مهمی در ظرفیت برای اطمینان از امن جو" سخنگوی تیم برت Lauten گفت: در جولای 8, بیانیه. "ما همچنان به کار با NFL و مقامات بهداشت عمومی برای نهایی برنامه برای علاقه مندان به حضور ما در بازی های خانگی است."

پنسیلوانیا وزارت بهداشت در روز جمعه گفت که برخی از تیم ها در دولت شده اند که برنامه ای برای طرفداران در غرفه هر چند دولت آشکار نیست این سازمان است. مقامات با استیلرز پیت و Riverhounds SC روز جمعه گفت این تیم شد و در ادامه به برقراری ارتباط با فرماندار ،

در بسیاری از راه های بین المللی ورزشی لیگ شده اند جلوتر از منحنی.

کره ای و تایوانی تیم بیس بال را پر کرده اند صندلی با حیوانات مانکن ها و روبات ها و آسوشیتد پرس گزارش داد که MLB را برش مقوا تبلیغات بودند با الهام از یک فوتبال باشگاه قرار داده است که در حدود 13,000 فن cutouts در غرفه زمانی که بازی از سر گرفته است.

Coppa ایتالیا لیگ استفاده CGI طرفداران خود را برای نهایی هر چند که حرکت می کند تا حد زیادی به خود جلب کرد منفی دریافت از طرفداران فوتبال در سراسر جهان است. لیگ برتر انگلیس ارائه شده است طرفداران در خانه با "جوی صوتی" از "FIFA 21" تصویری بازی حسن نیت ارائه میدهد از EA Sports. پل Boechler یک EA Sports audio, هنرمند گفت: شرکت خود را به لیگ برتر حدود 13 ساعت به خصوص سرپرستی "فیفا" محتوای صوتی برای کار با.

"ما از طریق کار بر روی 'فیفا' ما شده است گردآوری کتابخانه ای از هزاران نفر از دارایی ها و محتوای صوتی برای نزدیک به یک دهه گذشته بنابراین این طبیعی بود بر اساس ضبط شده از لیگ برتر واقعی استادیوم" Boechler گفت: از طریق ایمیل.

داخلی فوتبال لیگ نیز با دادن چهار بزرگ ورزش لیگ یک پیش نمایش از چگونه شبیه سازی جمعیت و سر و صدا می تواند کار کند. ملی فوتبال زنان لیگ استفاده کرده جعلی جمعیت سر و صدا در آن CBS همه دسترسی به رادیو در حالی که لیگ برتر فوتبال در ابتدا تصمیم گرفتند به اضافه کردن هر گونه مصنوعی سر و صدا قبل از Fox Sports به سرعت تصمیم به محوری به سمت faux تشویق می کند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این USL قهرمانی — لیگ که در آن Riverhounds SC رقابت — است نه به کارگیری جمعیت سر و صدا از هر نوع, چرا که بسیاری از آن تیم هنوز هم اجازه می دهد تعداد محدودی از طرفداران در بازی های.

"این چیزی است که ما نگاه" گفت: دادگاه Jeske این USL اجرایی معاون رئیس جمهور. "اما از آنجا که از این واقعیت برخی از ما سالن را برخی از طرفداران در آنها و حتی تعداد کمی از طرفداران ما احساس مهم بود که به اصیل در حال حاضر محل, نگاه احساس و هر جمعیت سر و صدا است که وجود دارد."

این Riverhounds که بازی در Highmark ورزشگاه در ضلع جنوبی نمی طرفداران در صفحه اصلی مسابقات از طریق حداقل جولای به گفته مدیر ارتباطات تونی Picardi. خود را به خانه اول مسابقه برنامه ریزی شده است برای جولای 22 برابر ایندی یازده.

"من فکر می کنم ما با داشتن یک طرز فکر به عنوان یک گروه که ما را به بهترین از هر وضعیت گفت:" مربی باب Lilley که تیم در مقابل برخی از طرفداران در فصل بازکن یکشنبه در لوییویل. "و این که آیا رفتن در جاده ها, با طرفداران, بدون, طرفداران, این, سفر, نگه داشتن بازیکنان امن بهترین ما می توانیم آماده سازی به عنوان بهترین ما می تواند وفق دهند به عنوان بهترین ما می توانیم. شما می دانید که وجود دارد فقط برای رفتن به چالش است."

ورزشکاران ارائه متنوع پاسخ در مورد چشم انداز از بازی بدون طرفداران در حضور. Steelers دفاعی مقابله با کم Heyward داد, دارای گونه های برامده, پاسخ, به دنبال جدی نگران باشید.

"من حدس می زنم ما فقط در حال رفتن به بازی 'خائن' از طریق کل بازی" Heyward گفت. "من فکر می کنم یکی از چیزهایی که رفتن به جالب خواهد بود برای دیدن اگر ما طرفداران: چگونه تیم در حال رفتن به رفتن در مورد تماس خود را پخش و آهنگ. آنهایی که هوشمند در حال رفتن به انتخاب کنید تا در آن و استفاده از آن را به نفع خود به خصوص در بخش."

دزدان دریایی شکارچی یعقوب استالینگس آورده مشابه نگرانی: "من واقعا نمی خواهید به شنیدن دیگر تیم مکالمات از خود ستاره شرق, و من نمی خواهم آنها را از شنیدن ماست." و همکار دزدان دریایی گیر لوقا Maile به تازگی گفت که "شما احساس می کنید نوع برهنه در خارج وجود دارد بدون نیاز که سفید سر و صدا در پس زمینه."

در تلاش برای متوقف کردن مخالفان از شنیدن استراتژی استفاده می شود که نقاب جمعیت سر و صدا و یا برای که ماده سانسور زبان در مورد میکروفن آن را انتخاب کنید تا یک تغییر بزرگ در بازیکنان "صوتی حریم خصوصی" به عنوان هلر آن قرار داده است. او گفت که با استفاده از "بار شناختی" در آن فوق عناصر بازی در واقع می تواند بر عملکرد آنها در این زمینه است.

"بار شناختی مهم است زمانی که شما در حال بازی در این سطح بالا" هلر گفت. "هر اضافی شناختی چیزی که شما باید انجام دهید این طول می کشد دور از چه شناختی منابع آنها را به بازی بازی. اگر یک تکه از شما این است که برای نظارت بر آنچه که شما می گویید تا زمانی که مردم استفاده می شود که به طور بالقوه می تواند صدمه دیده است عملکرد."

به علاوه در همان راه طرفداران انگیختگی سطح کاهش خواهد یافت, که همچنین می تواند مورد برای بازیکنان است.

"ورزش نیست, سرگرم کننده, مگر اینکه شما احساس هیجان زده و یا تحریک در برخی از راه" کتیبه گفت. "این تفاوت فقط در نوع اجرا توسط خودتان و یا انجام کاری در مقابل مخاطبان. کسانی که چیزهای دیگر اضافه کردن به خود انگیختگی و می توانید اضافه کردن به عملکرد خود را."

برای بسیاری از هر چند هیچ مقدار از سر و صدا می تواند جایگزین واقعی است.

"من متاسفم شما می توانید پمپ در حد سر و صدا به عنوان شما می خواهید, اما آن را به همان" دزدان دریایی پارچ درک هلند گفت. "آن را می شود بسیار متفاوت بدون شک در مورد آن است."

کارکنان نویسندگان Jason Mackey, Ray Fittipaldo مایک DeFabo و اندی Kostka کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن