Dear Abby: مرد تامل قرار می دهد ازدواج او در زمین لرزان

عزیز ابی: من با همسرم 29 سال 25 از آنها ازدواج کرده است. ما تا به حال زمان های خوب و بد مانند بسیاری از زوج ها

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

عزیز ابی: من با همسرم 29 سال 25 از آنها ازدواج کرده است. ما تا به حال زمان های خوب و بد مانند بسیاری از زوج ها اما بیش از چهار سال گذشته همه چیز تغییر کرده است. ما به یک محل که در آن ما هر دو مورد نیاز به تصمیم می گیرید که آیا ما می خواستیم برای ادامه در ازدواج ما. ما به مشاوره و من دنبال شخصی خود من رشد تلاش چیزهای جدید من علاقه مند بود و پیدا کردن قدرشناسی و شادی در منافع و حرفه ای. شوهر من همین است.

در حال حاضر من نقل مکان کرد, گذشته, آن, ببخشند, شوهرم گفت من او را دوست دارم و امیدوارم که او احساس می کند همان است. شما می دانید چه گفت ؟ او گفت که او نمی داند. او گفت که او به زمان بیشتری نیاز دارد. رک و پوست کنده آن را در حال حاضر شده است و این ناراحت کننده را برای او صبر کنید به را تشکیل می دهند ذهن خود را.

اگر من تبدیل به سرخوردگی او می گوید: من لازم نیست به ماندن و من آزاد برای انجام آنچه من می خواهم. مشکل این است که من می خواهم و من می خواهم او را به من می خواهم به عقب. چه کار کنم ؟ من خوب مراقبت از خودم و سالم میل جنسی. جنسیت به ندرت اتفاق می افتد و من تا پایان رد بیشتر از نه. او همچنین یک امر عاطفی با یک زن او را می داند اما او فکر می کند من بیش از حد از آن است. که حدود 18 ماه پیش. کمک لطفا. — UNCOUPLING در کانادا

عزیز UNCOUPLING: رفتن کردن و مستقل بودن ممکن است مسیر اشتباه را. شوهر خود را به نظر می رسد به قطع از شما, هر دو از نظر جسمی و عاطفی. هنگامی که او رفت و "سعی کردم چیزهایی که او علاقه مند بود در" در میان چیزهایی که او ممکن است سعی شده است که او تا به حال این امر است.

اگر شما همچنان در حال انتظار برای شوهر خود را به را تشکیل می دهند ذهن خود را, شما می تواند با نشستن در برزخ برای سال. شما از خودتان مراقبت سالم میل جنسی و حق زندگی است. در حال حاضر ممکن است زمان را برای خودتان.

DEAR ABBY: در سال گذشته با خواهرم درگیر شده است با یک پسر او به مدرسه رفت ، او در نقل مکان کرد و 4 ساله پسر.

قبل از او در نقل مکان کرد, خواهر و مادر من و من تا به حال بسیار مناسب و معقول در ارتباط است. پس این پسر به تصویر آمده است ما رابطه تیره و تار شدن. او کار نمی کند, نمی کند, مانند پسر او و او همه چیز (اجاره, مواد غذایی, ماشین پرداخت و غیره.). هر چه او می گوید منطقی یا نه او آن را ندارد.

من برادرزاده پدر به من رسیده است چرا که او نیست به او اجازه دهید خود را ببینید ، زمانی که من خواهر من پرسید که چرا او تا به حال هیچ توضیح منطقی. من نمی دانم چه چیزی برای انجام در این نقطه است. او حتی نمی خواهد اجازه دیدن برادرزاده من در حال حاضر. باید چه کار کنم ؟ — دیوانه در مریلند

عزیز MAD: خواهر شما را دوست دارد موفق به جداسازی و آن را بسیار خطرناک پرچم قرمز است. این چیزی است که معتادان انجام دهید و شما باید نگران باشید نه تنها در مورد او بلکه پسر او که پسر ندارد. می تواند آنها با مخفی کردن کودک به دلیل او تا به کبودی ؟

به عنوان پدر و پسر اگر او شده است کمک مالی برای خود و پسر او ممکن است با کمک از یک وکیل قادر به اعمال به اندازه کافی نفوذ خود ملاقات بازگشت. لطفا آن را نشان می دهد.

در حال حاضر همه شما می توانید انجام دهید این است که خواهر خود را بگویید شما نگران برای او خوب بودن چون او حمل کل بار. به او بگویید که شما نیز نگران برای کودک است و بدون توجه به آنچه شما آنها را دوست دارم و هر دو وجود دارد خواهد بود برای آنها. او نیاز به آن را بشنوند. و در صورت لزوم تماس با کودک حفاظتی خدمات.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن