سابق آیداهو بودجه مدیر خواهد بود زندانی در پورنو کودکان مورد - Sat, 27 Jun 2020 PST

بویز – سابق آیداهو بودجه مدیر زندان محکوم شده به 90 روز زندان و 10 سال تحت نظارت مشروط و پس از او التماس کرد گ

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

بویز – سابق آیداهو بودجه مدیر زندان محکوم شده به 90 روز زندان و 10 سال تحت نظارت مشروط و پس از او التماس کرد گناه را به عمدا در اختیار داشتن و یا دسترسی کودک از لحاظ جنسی استثماری مواد.

چهارم قاضی دادگاه منطقه لین نورتون محکوم 77 ساله مارتین پترسون در هفته گذشته پس از توافق به درخواست معامله در ماه ژانویه آیداهو مطبوعات گزارش شده است.

پترسون متهم شد با 14 فقره سوءاستفاده جنسی از یک کودک که قدمت آن به سال 2015 اما 12 از اتهامات را رد کرد و در مورد درخواست دادستان گفت.

"من می خواهم برای معذرت خواهی به من و خانواده و دوستان و نظام عدالت برای اعمال" پترسون گفت.

دادستان خواسته برای سه ثابت سال را در زندان با یکی دیگر از هفت امکان پذیر است. هر تعداد بود مجازات تا 10 سال زندان و 10 ، 000 دلار خوب است.

دادستان Katelyn Farley استدلال پترسون دیده پورنوگرافی کودکان وب سایت و مشاهده تصاویر از کودکان سنین 10 تا 12 حدود چهار سال که شامل بیش از 6000 تصاویر.

پترسون دفاع وکیل دیوید Leroy اشاره کرد که پترسون در حال صرف بیشتر از زندگی خود را نه فقط اطاعت از قوانین ایالت آیداهو اما کمک به خود دولت.

پترسون به عنوان مدیر بودجه تحت سابق Govs. جان ایوانز و سیسیل Andrus و خدمت در کارکنان دموکراتیک به گزارش ایسنا ، فرانک کلیسا.

پترسون یک دانشگاه آیداهو فارغ التحصیل همچنین خدمت در دانشگاه, مدرسه روزنامه نگاری و رسانه های جمعی و مشورتی هیئت مدیره دوستان از آیداهو تلویزیون عمومی و هیئت مدیره به عنوان رئیس جمهور برای بنیاد Idaho تاریخ است. پترسون همچنین دستیار ویژه به رئيس دانشگاه.

آخرین مطالب