Ammi Midstokke: برنامه ریزی backwoods عروسی در طول یک بیماری همه گیر - Fri, 15 May 2020 PST

اگر شما هرگز تلاش برای برنامه ریزی عروسی با مرد, اجازه دهید من به شما توصیه می را انتخاب کنید شخص دیگری. فرامو

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

اگر شما هرگز تلاش برای برنامه ریزی عروسی با مرد, اجازه دهید من به شما توصیه می را انتخاب کنید شخص دیگری. فراموش نکنید که به دعوت که به عروسی ، به خصوص اگر او قرار بود شوهر خود را تا پایان آن.

برنامه ریزی عروسی خود را با شوهر آینده تا حد زیادی کاهش می یابد و احتمال است که هر یک از شما می خواهید به دنبال از طریق. همه چیز هیجان انگیز است و تا زمانی که او نشان می دهد چیزی مانند اسطوخودوس دستمال یا صنعتی دست شستن سینک و شما شروع به تجدید نظر خود را اصلی تصمیم گیری است.

شما نمی خواهد به تنهایی در این. شما خواهید دید چشم او براق بیش از زمانی که شما شروع به صحبت کردن در مورد خرید یک عتیقه, سرامیک, شستشو bin برای, هوای آزاد, فرو رفتن او رفتن را برای شما ساخت با بازیافت پالت و لطفا عسل انجام تمام لوله کشی که با جذاب مایل به قرمز, لوله کشی. مس ؟ که ارزان مناسب است ؟ من امیدوارم که به دلیل آن غرق نمی شوند.

با وجود داشتن تمرین با ازدواج قبلی (یا دو ... وجود دارد که مختصر حادثه به عنوان یک نوجوان) من احساس می کنم نسبتا بی تجربه و نامشخص مختلف در مورد ازدواج و آداب معاشرت است. این به من منجر به وحشت زمانی که مردم به زنان مردم – از من بپرسید سوالاتی مانند "آیا شما رنگ و یا یک تم؟"

من می دانستم که من چیزی را فراموش کرده! من فکر می کنم که من آن اضافه کنید تا همیشه در حال گسترش لیست.

من تا به حال فقط در مورد حل و فصل "یخ زده 2" هنگامی که COVID زده و من تا به حال برای تجدید نظر من کل موتیف. ما در حال تماس با ما عروسی "رمانتیک بهداشتی" بله ما می شود هدیه مهمانان ما ضد عفونی کننده دست و مینیاتور رول کاغذ توالت. برخی ممکن است حضور برای مشروب الکلی رایگان اما حدس من این است که بسیاری از آنها در آینده برای لوازم آرایش.

احساس و نه غرق در چشم انداز ساخت تمام این تصمیمات من خواسته یک, ازدواج شده, دوست, دوست او چگونه رفتار خود را غول عروسی. "آیا شما استخدام یک برنامه ریز?"

"ما دو گی مردان Ammi," او گفت:. "ما به دنیا آمد برای این است."

که فقط ساخته شده من احساس من تا به حال یک کسری بودجه در هر دو دوستان گی و طعم خوب اگر عرضه از جمله چیزهایی است که مسلما پراکنده در اینجا در شمال آیداهو.

خوشبختانه چارلی متمرکز شده است که مهم است که به مرد در هر مراسم عروسی: کاشت بذر چمن و سازماندهی مغازه. به نگه داشتن او را با خیال راحت جدا شده در مناطق خود را از قدرت من شکایت nonstop در مورد چگونه استرس تمام این برنامه ریزی است. پس از آن من مشغول به فروع از چیزهایی مانند طلا زیبا پوسته پوسته شدن در این چای یک بشقاب من در بر داشت در فروشگاه صرفه جویی و او حتی دیدن سوزن دوزی در این گاراژ فروش دستمال?

ذهن شما, من بیش از 150 دستمال هیچ کدام مطابق هر کدام با منحصر به فرد دست دوخت. من مشغول اشاره گلبرگ در صبح افتخارات چارلی هرگز یک فرصت به درخواست من چقدر آنها را صرف. و واقعا که نقطه تمام.

استخدام یک برنامه ریز عروسی به نظر می رسید و نه یک ایده خوب. آنها می توانند همه چیز را برنامه ریزی و فقط به ما بگویید که به نشان می دهد تا با ما بازیافت بشقاب و دستمال تکرار چه کسی می گوید و سپس خرید هر شام. از همه عروسی من, توهمات است که یکی از مورد علاقه من است. و یکی که در آن من سگ قهوه ای به من می دهد دور.

قرعه کشی از جزئیات اجتناب ناپذیر است ، ما حیاط خلوت ساده عروسی به نوعی به رشد بودن تبلیغات برای Pinterest. من شستشو برچسب آبی خاموش و شیشه ها و ساختارشکنی پالت و متناسب با هیستری به دلیل درنده در حیاط ممکن است شکوفه بیش از حد به زودی. به عنوان اگر به نحوی دقیق تن از بنفش دارای تاثیر بر صحت عروسی من قول.

که من هنوز نوشته نشده چون من بیش از حد شلوغ و برنامه ریزی چه طعم کیک به سفارش. (کسانی که کوتاه هستند و من باید با استفاده از مقالات کلاسیک و یا کسانی که مرسوم لاله نوع؟)

"چارلی! ما هنوز هم برای نوشتن به ما قول!" من نگران که من لیست تمام چیزهای دیگر من نیاز به انجام شود.

"معدن انجام شده است برای مدت زمان طولانی," او می گوید nonchalantly او به عنوان بازگشت به فروشگاه را به مطمئن شوید که چکش آویزان هستند بزرگترین تا کوچکترین و یا چیزی. "این واقعا تنها چیزی است که مهم است."

Ammi Midstokke را می توان در تماس ammimarie@gmail.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن