اتحادیه انبار در خیابان جایگزین قطار روز جشنواره با نسخه مجازی

اتحادیه انبار جایگزین خواهد شد قطار آن روز جشنواره در شش بخش تصویری برای شبکه تلویزیونی آنلاین با توجه به کرون

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

اتحادیه انبار جایگزین خواهد شد قطار آن روز جشنواره در شش بخش تصویری برای شبکه تلویزیونی آنلاین با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

"ما تا به حال 11,000 مردم در سال گذشته, بنابراین ما می دانستند که در ماه مارس که این امر امکان پذیر نمی شود به قطار روز در فرد گفت:" لیندسی Boyd مدیر بازاریابی در اتحادیه انبار در مرکز شهر سنت پل. "بنابراین ما تا به حال برخی از زمان برای برنامه ریزی سری مجازی."

در همکاری با دوستان از 261 و حمل و نقل مینه سوتا موزه اتحادیه انبار صرف شش ماه کار بر روی این سری ویدئو. فیلم های پوشش تاریخچه مرمت Lowertown انبار و railroading و با هدف سرگرم کردن هر دو قطار را به علاقه مندان و کمتر به اطلاع بینندگان.

اولین ویدیو منتشر خواهد شد در 5 p. m. 7 ژوئن در اتحادیه انبار در وب سایت www.uniondepot.org. فیلم اضافی خواهد شد در هفته بعد.

اتحادیه انبار نیز شروع به رنگ آمیزی مسابقه روز سه شنبه. برنده یک جایزه دریافت خواهید کرد بسته و نقشه کشی نمایش داده می شود در اتحادیه انبار.

اگر چه نسخه آنلاین از جشنواره را فاقد موسیقی زنده و مدل قطار نمایشگاه از سال گذشته اتحادیه انبار مقامات گفت: آنها می خواستند به علامت قطار سال 2020 جشن تا سنت می توانند رزومه کاری در فرد است.

"نکته مهم این است که ما قادر خواهد بود برای رسیدن به مردم فراتر از مساحت شهرهای دوقلو که به طور معمول قادر به حضور" بوید گفت. "ما امیدواریم که مردم از سراسر کشور و جهان را تنظیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن