ممنوعیت مؤتلفه پرچم ؟ نسکار می تواند پایان عصر

آشنا صحنه مؤتلفه پرچم را به اهتزاز درآوردند توسط طرفداران در نسکار آهنگ به زودی می تواند یک یادگاری از مسابقه

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

آشنا صحنه مؤتلفه پرچم را به اهتزاز درآوردند توسط طرفداران در نسکار آهنگ به زودی می تواند یک یادگاری از مسابقه خوب ol' پسر ریشه.

بابا والاس — the lone سیاه راننده در ورزش — این هفته اعلام کرد وقت آن است که برای سهام خودرو سری با روابط به جنوب به ممنوعیت پرچم در خواص آن به طور رسمی و فاصله خود را از آنچه برای میلیون ها نفر است ناخواسته نماد برده داری و نژاد پرستی.

نشانه ها همه جا هستند که نسکار می تواند انجام این کار است. به عنوان ملت چنگ زدن با ناآرامی های اجتماعی تا حد زیادی به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس عمدتا سفید زمینه از رانندگان متحده برای یک ویدیو ترویج تغییر اجتماعی. سیاه نسکار رسمی در زمان زانو قبل از نژاد روز یکشنبه در نزدیکی آتلانتا در آنچه که ممکن است اولین و بدن حاکم متعهد به انجام یک کار بهتر از پرداختن به نژادی و بی عدالتی است.

والاس — که عینک سیاه و سفید تی شرت با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" در روز یکشنبه مسابقه — کشف و ضبط لحظه ای و صادر شده خود را قانع کننده ترین نظرات در عین حال در اغلب خاردار طبیعت از مسابقه و مسابقه: "من گام بعدی خواهد بود برای خلاص شدن از شر همه متفق پرچم."

26 سال, آلاباما, مادری که به پایان رسید دوم در سال 2018 دیتونا 500 است تحت فشار قرار دادند نسکار به آستانه صدور ممنوعیت از مؤتلفه پرچم که آیا بخشی از آن پایه فن موافق است یا نه.

"باید وجود داشته باشد هیچ فردی ناراحت کننده است که نشان دادن به رویدادهای ما به یک زمان خوب با خانواده خود را احساس می کند که برخی از انواع راه در مورد چیزی که دیده می شود یک شی را دیده اند و پرواز" والاس با سی ان ان گفت. "هیچ کس نباید احساس ناراحت کننده زمانی که آنها می آیند برای یک مسابقه نسکار است. پس از آن شروع می شود با مؤتلفه پرچم. آنها را از اینجا. آنها هیچ جایی برای آنها."

نسکار بوده است که باز در سال های اخیر به برای ریشه کن کردن این مؤتلفه پرچم هر چند آن را متوقف کوتاه روز شنبه از ساخت هر گونه تصمیم نهایی در سرنوشت آن است. نسکار در سال 2015 خواسته طرفداران را به "خودداری از نمایش مؤتلفه پرچم در امکانات ما و نسکار حوادث است."

نه هر کس موظف و طرفداران قاطعانه در دفاع از خود متفق پرچم و آنها را مطرح و از خود rv ها.

اما به عنوان مؤتلفه بناهای تاریخی در حال سرنگون اطراف جنوب و خواستار عدالت اجتماعی در ادامه به حلقه کسانی که طرفداران ممکن است از زمان اجرا می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب