U ورزشی لغو می دهد لامپ کم مصرف تر به نظر

کمیسر سفت Ambrosie و لامپ کم مصرف در عین حال موضوع دیگری را در نظر بگیرید.U ورزشی دانشگاه کانادایی ورزش بدن حا

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

کمیسر سفت Ambrosie و لامپ کم مصرف در عین حال موضوع دیگری را در نظر بگیرید.

U ورزشی دانشگاه کانادایی ورزش بدن حاکم روز دوشنبه اعلام کرد لغو شش سقوط مسابقات قهرمانی ملی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. گنجانده شده بود Vanier جام ارائه شده سالانه به کانادا از بالا, کالج, فوتبال تیم ملی.

این Vanier جام برای نوامبر برنامه ریزی شده بود. 28 در یک شهر است که تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفته شده است. دانشگاه کلگری Dinos برای باز کردن فصل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی.

همچنین لغو شد Uteck و میچل کاسه های ارائه شده به دانشگاه کانادایی فوتبال نیمه نهایی برندگان.

روز دوشنبه اعلام کرد که توسعه قابل توجهی برای لامپ کم مصرف. لیگ تحت فشار قرار دادند تا دوباره شروع به آن فصل به طور منظم به سپتامبر در اولین با توجه به این رمان شیوع کروناویروس اما Amrosie اعلام کرده لغو کمپین همچنان قطعی امکان.

در حال حاضر لامپ کم مصرف باید بررسی کنیم که چرا تو ورزش لغو سقوط فوتبال و نگاهی که به در نظر گرفتن آن را به عنوان ponders بعدی آن حرکت می کند.

"ما آگاه هستند از U ورزشی اعلام امروز که سقوط مسابقات قهرمانی ملی از جمله کسانی که در فوتبال لغو خواهد شد در این سال ،" لامپ کم مصرف در بیانیه ای گفت. "ما همدردی با مدیران مجبور به تصمیم دشوار و با ورزشکاران بسیاری از آنها بدون شک نا امید که آنها قادر نخواهد بود به بازی ورزش خود را در هر زمان به زودی.

"ما همچنان به بحث در مورد مسیر رو به جلو با ما همکاران و هموطنان فوتبال رهبران در U ورزشی. و ما می خواهیم برای اطمینان از کسانی که آرزوی یک بازی حرفه ای در CFL که ما ادامه خواهد داد به در نظر گرفتن تمام گزینه های برای ارزیابی بزرگ جوان کانادایی بازیکنان و دعوت آنها به لیگ ما است."

این CFL نامیده است بر دولت کانادا برای کمک های مالی. این خواسته برای $30 میلیون بلافاصله اضافی پول اگر '20 فصل شروع دیر و به $120 میلیون دلار برای بدترین سناریو — لغو تمام مبارزات انتخاباتی.

این COVID-19 همه گیر نیز مجبور لامپ کم مصرف به آن را تغییر دهید 2020 خاکستری جام برنامه دارد. رجینا بود که میزبان این بازی اما به جای آن مرحله '22 مسابقه.

همیلتون باقی مانده 2021 خاکستری میزبان جام.

اگر وجود دارد به صورت مختصر '20 فصل خاکستری فینالیست جام با بهترین کیفیت به طور منظم فصل رکورد میزبان لامپ کم مصرف عنوان بازی.

این لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association ادامه به بحث در مورد 2020 طرح های احتمالی. Ambrosie گفته است همه گزینه ها همچنان روی میز, از جمله تیم بازی خانه بازی در ورزشگاه بدون طرفداران و یا در مرکز شهر است.

اما با سپتامبر هنوز هم یک راه لیگ انتظار می رود که به آن در زمان قبل از تصمیم گیری بر 2020 فصل است.

ماه گذشته لامپ کم مصرف مجاز آن تیم به تناسب امکانات برای بازیکنان محلی برای شرکت در دوره های آموزشی و یا دریافت درمان.

اما در جنوب مرز تعدادی از کالج آمریکایی بازیکنان باید آزمایش مثبت برای رمان coronavirus.

هفته گذشته کلگری آمین Ogbongbemiga یک linebacker در دانشگاه توییتی او می خواهم تا به حال تست مثبت پس از حضور در یک اعتراض در Tulsa, Oklahoma. او یکی از سه کابوی ها به یک تست مثبت.

و گزارش های متعدد نشان می دهد حداقل پنج بازیکن فوتبال در دانشگاه آلاباما تا به حال آزمایش مثبت است. یکی دیگر از سه Auburn Tigers, بازیکنان, انجام, بنابراین به عنوان به خوبی.

در همکاری با تو ورزش غرب کانادا دانشگاه ها انجمن ورزشی Ontario دو و میدانی دانشگاه و اطلس, دانشگاه, ورزش, همه, اعلام تغییرات به سقوط برنامه. انتاریو بدن گفت: آن لغو هستند تا دسامبر. 31, 2020.

اما تو ورزش گفت: RSEQ (Reseau du sport etudiant du Quebec) باقی مانده در مذاکرات است و انتظار می رود به پرده برنامه های خود را به زودی.

"تفکر از تمام مربیان و ورزشکاران امروز ایم" Jake Thomas دفاعی مقابله با خاکستری جام-قهرمان وینیپگ بمب افکن آبی که بازی collegiately در Acadia.

خوشبختانه کسانی که ورزشکاران تحت تاثیر لغو نمی خواهد از دست دادن خود را واجد شرایط. اما عدم وجود دانشگاه کانادایی فوتبال ایجاد مسائل برای لامپ کم مصرف.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بزرگترین سوال را احاطه کرده چگونه لیگ را ارزیابی آن دسته از بازیکنان که در حال واجد شرایط برای سال آینده پیش نویس ؟ و این یک ارزش مورد توجه قرار داده می شود بخش عمده ای از کانادایی ها انتخاب شده از U ورزشی صفوف.

U ورزشی سالانه مراحل شرق-غرب کاسه برای بازیکنان خود را به عنوان پیش نویس در سال است. اما 2020 بازی که قرار است برای پخش در ماه گذشته لغو شد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

و در حال حاضر با هیچ فصل پاییز آن را دشوار برای لامپ کم مصرف پیشاهنگی و GMs برای دریافت به روز بازی فیلم برای ارزیابی منجر به 2021 پیش نویس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب