از پزشکان 7/18 - شنبه, 18 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من دیدم دکتر من چون قلب من ضرب و

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من دیدم دکتر من چون قلب من ضرب و شتم خنده دار بود و من از دست دادن وزن بدون , حتی اگر من نبودم رژیم غذایی. او یک آزمایش خون, و منآن را تبدیل به گور' بیماری است. چرا من ؟ است وجود دارد یک درمان ؟

خواننده عزیز: کسی که قبرهای بیماری و این به معنای نقص در عملکرد سیستم ایمنی بدن آنها باعث شده است که خود غده تیروئید برای تبدیل شدن به بیش از حد فعال است. شناخته شده به عنوان پرکاری آن را یک بیماری است که باعث تولید بیش از حد هورمون های تیروئید. از آنجا که این هورمون بازی مهم نقش نظارتی در بسیاری از نقاط بدن, علائم و نشانه های قبرهای بیماری می تواند بسیار متنوع است.

تیروئید بخشی از مجموعه ای از غدد واقع در سراسر بدن شناخته شده به عنوان سیستم غدد درون ریز. کار آنها این است که به تولید هورمون که رسولان شیمیایی. آنها تنظیم فرآیندهای بدن مانند سوخت و ساز بدن, خواب, خلق و خوی, رشد و توسعه توليد مثل و عملکرد بافت و عملکرد جنسی به نام تنها چند.

تیروئید خود را یک غده کوچک. وزن آن کمتر از یک اونس است و به شکل تقریبا مثل یک پروانه است. آن را در واقع پایه گلو درست زیر حنجره و متشکل از یک جفت از تطبیق لوب است که نشستن در دو طرف نای. تیروئید طول می کشد ید در رژیم غذایی ما و تولید دو هورمون اصلی که کمک به تنظیم عملکردهای حیاتی در سراسر بدن است. این شامل ضربان قلب و وزن بدن درجه حرارت بدن قدرت عضلانی و تنفس و سطح کلسترول خون مرکزی و محیطی, سیستم عصبی و در زنان چرخه قاعدگی. بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه هر گونه نقص در عملکرد تیروئید می تواند گسترده اثر بر سلامت عمومی دارد.

وقتی که می آید به گور' بیماری و علت آن ناشناخته است. آن را معمولا قبل از سن 40 سالگی است و در زنان شایع تر از مردان است. مردم با موجود اختلالات خود ایمنی در معرض خطر ابتلا به گور' بیماری و سابقه خانوادگی می تواند نقش بازی کند. سیگار کشیدن یک عامل خطر نیز هست.

علائم قبرهای بیماری شامل کاهش وزن غیر قابل توضیح و نامنظم شدن ضربان قلب است که شما تجربه کرده و همچنین اضطراب یا تحریک پذیری و اختلال خواب و خستگی و کاهش میل جنسی, حساسیت به گرما و لرزش در انگشتان و یا دست. برخی از مردم توسعه قبرهای ophthalmopathy است که مجموعه ای از چشم های مربوط به علائم مانند فشار و ثبات قدم حساسیت به نور و مشکلات بینایی. قبرهای dermopathyکه نادر است باعث می شود پوست در تنیس یا تاپس از پا به ضخیم شدن و تبدیل شدن به قرمز است.

تشخیص از طریق آزمایش خون برای تعیین سطح هورمون تیروئید آزمایشات تصویربرداری به نگاه تیروئید و یا آزمون است که بررسی این نرخ در تیروئید است که با استفاده از ید. هیچ درمانی وجود دارد در این زمان. به جای درمان بر کاهش فعالیت تیروئید. این را می توان از طریق ید رادیواکتیو درمانکه به تدریج از بین می برد تیروئید از سلولهای; داروها که یا تداخل با تیروئید توانایی تولید هورمون و یا جلوگیری از اثرات هورمون های تیروئید در بدن; یا جراحی تیروئید. تغییر در شیوه زندگی مانند رژیم غذایی سالم و ورزش منظم و انجام آنچه شما می توانید برای کاهش استرس نیز مهم هستند برای مدیریت این بیماری است. می تواند عوارض جدی از جمله اختلالات قلبی و مشکلات در دوران بارداری, بنابراین مهم است که به دنبال درمان.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب