ساکرامنتو کینگز به جلو هریسون بارنز اعلام مثبت تست برای COVID-19

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—ساکرامنتو کینگز به جلو هریسون بارنز اعلام کرد او آزمایش مثبت برای coronavirus قبل از

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—ساکرامنتو کینگز به جلو هریسون بارنز اعلام کرد او آزمایش مثبت برای coronavirus قبل از تیم رفتگان برای اورلاندو هفته گذشته است. او را تبدیل به چهارمین پادشاهان بازیکن برای تست مثبت برای COVID-19 از جمله دوستان Hield, جباری پارکر و الکس لن.

"من در درجه اول بدون علامت هستم و به خوبی انجام می دهند" بارنز نوشت: در یک صدای جیر جیر. "من قرنطینه هستم و مطیع ایمنی پروتکل تا من پاک برای عمل است. من امیدوارم که برای پیوستن به تیم من در اورلاندو که آن را بی خطر است برای انجام این کار! ایمن ماندن در خارج وجود دارد."

در ژوئن 24, Hield پارکر و لعن مختلف اطلاعیه که آنها آزمایش مثبت برای COVID-19. با توجه به NBA 113-صفحه بهداشت ایمنی و پروتکل هر بازیکن که مثبت دریافت تست به قرنطینه به مدت 10-14 روز و تحت قلبی غربالگری. سپس آنها را به باقی می ماند بدون علامت و بازگشت دو دوره متوالی منفی آزمایشات قبل از بازگشت.

پادشاهان نیز بدون مرکز Richaun هلمز بود که مجبور به راه اندازی مجدد خود را پس از خروج از قرنطینه NBA دیزنی پردیس را انتخاب کنید تا مواد غذایی تحویل.

"پس از اولیه قرنطینه دوره من به طور خلاصه و به طور تصادفی عبور NBA پردیس خط را انتخاب کنید تا مواد غذایی و تحویل" هولمز گفت: در بیانیه ای که در روز دوشنبه منتشر شد. من در حال حاضر در قرنطینه و در هشت روز باقی مانده است. من عذر خواهی برای من اقدامات و نگاه به جلو به پیوستن به هم تیمی های من برای ما حذفی فشار."

پادشاهان (28-36) دنباله ممفیس گریزلیز (32-33) 3 1/2 بازی برای هشتمین و آخرین نقطه حذفی در کنفرانس غرب. آنها همچنین از نزدیک در پشت پورتلند تریل بلیزرز (29-37) و New Orleans Pelicans (28-36).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن