از پزشکان: کودکان سندرم ممکن است مربوط به COVID-19 - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند عزیز پزشکان: آنچه می تواند به شما به من بگو

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

عزیز پزشکان: آنچه می تواند به شما به من بگویید در مورد کاوازاکی بیماری است ؟ من به عنوان خوانده شده که کودکانی که تا به حال COVID-19 است. اما من فکر کودکان بودند ظاهرا ایمن از ویروس. به همین دلیل است که تغییر کرده است ؟

خواننده عزیز: شما مطرح دو مباحث مهم است و ما آنها را در جهت معکوس. همانطور که ما ذکر کرده ایم که در اینجا قبل از هر بیت از اطلاعات در مورد رمان coronavirus که همه ما برای اولین بار شنیده می شود در روزهای پایانی سال 2019 است یاد گرفته شده در زمان واقعی است. هیچ کس تا به حال دیده می شود این ویروس خاص به طوری که همه چیز را در مورد آن رمز و راز بود. این شامل آن ژنتیکی و فیزیکی آرایش, چگونه آن را منتقل می شود که آن را تحت تاثیر, چگونه آن را وارد بدن و نحوه پاسخ بدن پس از یک عفونت راه اندازی شده است. درک ما را از ویروس ها و COVID-19 است که در این بیماری است که باعث می شود همچنان به تکامل در روزانه و گاه ساعتی اساس.

شما درست است که در آغاز همه گیر COVID-19 شناخته شده بود در درجه اول به عنوان یک پنومونی ویروسی. این هم درست است که پزشکان را دیدم به طور قابل توجهی کمتر از موارد در کودکان بیش از بزرگسالان است. مردم 18 و جوان را به خود اختصاص تنها 2 درصد از تایید موارد COVID-19 و آنها اغلب تجربه علائم خفیف.

به عنوان پزشکان همچنان به درمان بیماران مبتلا به دانش پایه در مورد این بیماری و بسیاری از علائم گسترش می یابد. در حال حاضر در حال ظهور نقاط داده ها به رمان coronavirus به عنوان علت یک برنامه به طور بالقوه خطرناک بیماری التهابی در کودکان است. با اشاره به در ایالات متحده آمریکا به عنوان multisystem التهابی سندرم در کودکان یا MIS-C آن شامل التهاب در قلب و رگ های خونی چشم و پوست است. اگر چه آن را شبیه به کاوازاکی, بیماری نادر, بیماری التهابی اغلب دیده می شود در نوزادان و کودکان آن را به همان چیزی که. کاوازاکی یک بیماری است که در آن سطح بالایی از التهاب بر رگ های خونی است که در خدمت قلب است. عدم درمان آن می تواند منجر به آسیب هایی که تهدید کننده زندگی است.

علائم MIS-C شامل تب و تورم غدد لنفاوی در گردن یک راش پوستی, صورتی, چشم, قرمزی لب ها و زبان روده ناراحتی و التهاب منجر به ضعیف تابع عضو است که می تواند شامل کلیه یا قلب التهاب رگ های خونی و درد مفاصل. دو تا از رایج ترین علائم COVID-19 در بزرگسالان که تنگی نفس و خشک و نرم و سرفه اغلب نشان نمی دهد تا در کودکان است. پزشکان در 19 متحده گزارش موارد جدید, سندرم از جمله سخت ضربه نیویورک نیوجرسی و کالیفرنیا. این وضعیت نیز دیده می شود و در اروپا و انگلستان است.

محققان هنوز نمی دانند چه چیزی باعث سندرم التهابی که ایجاد می شود به طور مستقیم توسط رمان coronavirus. بسیاری از کودکان آسیب دیده در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 آنتی بادی است. این نشان می دهد یک لینک بین MIS-C و رمان coronavirus. برخی از محققان گمان سندرم تاخیر پاسخ سیستم ایمنی بدن است.

تا کنون سندرم نادر است و اکثر کودکان به طور جدی تحت تاثیر قرار. اما موارد جدید ادامه به ظهور. این باعث شده است تا مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برای آماده سازی ملی هشدار با اطلاعات دقیق در مورد علائم به طوری که این سندرم می تواند به سرعت شناسایی و درمان شود.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن