Stillwater: عضو شورای eric topol به مرحله پایین; Odebrecht فایل unopposed

آن را تنها در ماه ژوئن است اما در ماه نوامبر انتخابات در حال حاضر تصمیم گرفته شده است در استیلوتر.Stillwater ع

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

آن را تنها در ماه ژوئن است اما در ماه نوامبر انتخابات در حال حاضر تصمیم گرفته شده است در استیلوتر.

Stillwater عضو شورای شهر دیو Junker در حال اجرا است unopposed برای بخش 2 صندلی و Stillwater ساکن لری Odebrecht, 47, در حال اجرا است unopposed برای بخش صندلی 3. براده بسته جمعه; عضو شورای تام eric topol تصمیم به اجرای مجدد انتخابات است.

لری Odebrecht (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

"آن کسی که دیگری را به نوبه خود گفت:" eric topol که انتخاب شد به این شورا در سال 2012. "من معتقدم که مردم باید حرکت را از طریق آن موقعیت. آن را سرگرم کننده بوده و هشت سال اما زمان آن را برای شخص دیگری به سر می برد."

Odebrecht مدیر نوآوری محصول در Surescripts در مینیاپولیس. او و همسرش, تارا دارای سه فرزند. "بچه های من "به این دلیل است که من می خواستم برای انجام این کار و امیدوارم من قادر خواهید بود برای القای یک حس وظیفه مدنی" او گفت:.

Odebrecht رییس جمهور سابق میلبروک محله صاحب خانه انجمن گفت: او رو به می دانم که بسیاری از Stillwater مقامات پس از او برادر در قانون بیپرت ساکن آدم McCloud درگذشت در اکتبر 2012 پس از حمله در استیلوتر نوار.

"من دیده ام بهترین از این شهر," او گفت:. "من شاهد دست اول چگونه Stillwater شورای شهرستان Stillwater اداره پلیس واشنگتن دادگاه شهرستان سیستم با هم کار کرده با ما بیمارستان خانواده ما و دوستان ما را به مطمئن شوید که همه چیز خوب بیرون آمد از یک محل تاریک است. من عاشق شهر ما برای زیبایی اما پس از آن من سقوط در عشق با آنچه که ما انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب