مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به جلو به بازگشت ورزشی جمعیت ایستاده در بالای هر یک دیگر'

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که بازگشت از ورزش های حرفه ای ضروری برای "روان کشور ما" آن را به عنوان پرتاب

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که بازگشت از ورزش های حرفه ای ضروری برای "روان کشور ما" آن را به عنوان پرتاب ریباند از coronavirus بیماری همه گیر.

رئيس جمهور وعده داده قوی ویروس تست برای ورزشکاران و تماشاگران به عنوان او به نام به پخش یک موسسه خیریه گلف رویداد در روز یکشنبه. "ورزشکاران تست خواهد شد بسیار با دقت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول پوسته بازی که دیدم PGA حرفه ای Rory McIlroy داستین Johnson, ریکی فاولر و متی ولف شروع کردن و حفظ فاصله اجتماعی به نفع خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران. "و افرادی که می خواهید برای رفتن خواهد بود دقت مورد آزمایش قرار."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت او شده است در تماس منظم با کمیسیون ورزشی اما حاکی از برخی از بی حوصلگی با اوایل قصد دارد که دیدن بازی های رزومه با چند و یا هیچ فرد تماشاگران — به عنوان خواهد شد در مورد زمانی که PGA Tour رزومه در ماه ژوئن.

رئیس جمهور است و آشکارا bristled در روزهای اخیر به مقامات بهداشت عمومی در coronavirus نیروی کار هشدار داده اند که باز کردن این کشور به عقب بیش از حد به سرعت می تواند در مورد خوشه."ما می خواهیم بزرگ استادیوم مملو از مردم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما نمی خواهیم 15,000 مردم به تماشای آلاباما-LSU."

ماسک طبیعی نیست

رئیس جمهور گفت: در حالت ایده آل مسابقات گلف جمعیت خواهد بود "ایستاده در بالای هر یک از دیگر" را به عنوان قبل از شیوع همه گیر است که به کشته شدن حدود 90000 آمریکایی است."ما نمی خواهیم آنها نیاز به پوشیدن ماسک و انجام آنچه که ما انجام داده ایم برای چند ماه گذشته, چرا که نه بازگشت به حالت عادی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

تهمت نمی به طور مستقیم آدرس انتقاد وارد و توسط McIlroy — جهان برتر گلف باز — که در هفته گذشته گفت: در طول یک مصاحبه پادکست که او نا امید شده بود با دست زدن به coronavirus بحران در آمریکا و این که او نمی خواهد دوباره بازی گلف با رئیس جمهور است."ما در این میان چیزی که بسیار جدی و در حال حاضر این واقعیت است که او در تلاش برای سیاسی آن و آن را یک کمپین تجمع و می گویند ما تجویز ترین آزمون ها در جهان مانند آن است که یک مسابقه — چیزی وجود دارد که فقط وحشتناک است" McIlroy گفت: در McKellar گلف پادکست. NBC گوینده مایک Tirico اشاره کرد McIlroy نظرات و خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن اگر سیاست تا کنون آمد در حالی که او در حال بازی با حرفه ای ها. "بسیاری از آنها بسیار سیاسی در واقع" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "برخی مانند من سیاست بسیار است و احتمالا برخی نمی کنند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن