MLB خلاصه: Kyle Hendricks پرتاب 3-hitter وظیفه توله سفید حذفی 3-0 در بازکن - Fri, 24 Jul 2020 PST

شیکاگو — Kyle Hendricks متقاعد مدیر جدید David Ross به او اجازه پایان سه hitter وظیفه آنتونی ریزو homered و مق

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

شیکاگو — Kyle Hendricks متقاعد مدیر جدید David Ross به او اجازه پایان سه hitter وظیفه آنتونی ریزو homered و مقعر ضد عفونی کننده دست و توله شیکاگو آغاز فصل با ضرب و شتم Milwaukee Brewers 3-0 در شب جمعه.

ایان Happ نیز تا به حال دو اجرا درایو و راس خود را پیروزی برای اولین بار به عنوان یک لیگ بزرگ مدیر به عنوان توله افتتاح این بیماری همه گیر-کوتاه 60-بازی فصل بدون طرفداران در زمینه انوری.

Hendricks که بازی برای اسپوکن سرخپوستان را زده و نه راه می رفت و هیچ کدام در حرفه افتتاح-روز شروع و چهارم حرفه ای shutout.

اورلاندو Arcia تا به حال هر یک از میلواکی را بازدید خاموش Hendricks (1-0). پس از او به طور خاص با دو سوم برای تخمیر' اولین baserunner او پذیرفته چلوپ ضد عفونی کننده از یک لبخند ریزو در ابتدا و تمیز کردن دست خود را.

راس بیرون آمد و به بررسی Hendricks با دو و یک دونده در برای اولین بار در نهم. او تصمیم به ترک او را در و Keston Hiura منعکس شده به یک بازی بی پایان fielder انتخاب در Hendricks,' 103 و زمین است.

میلواکی right-hander Brandon, Woodruff, اجازه بازدید چهار در پنج نوبت در اول خود را حرفه ای باز کردن روزه شروع می شود. وودراف (0-1) زده از پنج راه می رفت و یک.

ASTROS 8, MARINERS 2

هوستون — گرد و خاکی بیکر نوشته شده پیروزی در اولین بازی خود به عنوان هوستون مدیر و Astros, بازی برای اولین بار پس از ورود به سیستم خود-سرقت رسوایی را لرزاند بیس بال باز فصل ضرب و شتم توسط سیاتل.

مایکل برانتلی آمار سه اجرای هومر به بازگشت جاستین Verlander برای هوستون.

71 سال بیکر نوشته شده یک پیروزی در 3,500 هفتم به طور منظم فصل بازی به عنوان یک مدیر.

آستروس شش جامد نوبت از Verlander (1-0) برای کمک به آنها را به خود 14th مستقیم پیروزی بر سیاتل تنظیم یک حق رای دادن رکورد بیشترین متوالی در برابر هر حریف.

Verlander زده از هفت راه می رفت و یکی به عنوان او نهم پارچ تاریخ MLB به 12 روز باز شروع می شود. او اجازه داد فقط سه تا بازدید اما دو مورد اول بود, از خود راضی homers به دریانوردان اولیه منجر شود.

سیاتل استارت مارکو گونزالس (0-1) در زمان از دست دادن.

سرخپوستان 2 رویالز 0

کلیولند — شین بیبر زده از 14 بیش از شش بدون گل نوبت به سرخپوستان ساخت یک بیانیه برای اقلیت با پوشیدن راه خود را کشباف با "کلیولند" در مقابل ضرب و شتم کانزاس سیتی است.

بیبر 14 strikeouts به تنظیم یک رکورد برای روز باز هستند و بیشتر در رشته های اصلی در یک درب بازکن پس Hall of Famer سفت جانسون نیز دامن زده 14 در 31 مارس 1996.

اسکار Mercado و César هرناندز سوار در اجرا می شود و در پنجم برای کلیولند بود که خالی و بیش از چهار نوبت توسط Royals استارت دنی دافی (0-1).

دافی کشیده شد در پنجمین اول سال Royals مدیر مایک Matheny پس از 65 رزین. R

براد دست مشغول به کار در اطراف ضربه leadoff hitter وظیفه در نهم برای صرفه جویی در.

سلطنتی زده از 18 بار.

داجرز 9 غول 1

لس آنجلس — حداکثر Muncy homered دو برابر و دو برابر راس نورسته سخت تن به تن هفت نوبت شسته و رفته و لس آنجلس شکست San Francisco Giants برای دومین مستقیم بازی.

داجرز به ثمر رساند در هر زمین باز یافته جز سوم و outhit غول 13-4. Mookie بتی بریده اولین RBI برای لس آنجلس در رفتن 1 6.

Muncy آمار انفرادی عکس در اول تایلر اندرسون و در ششم خاموش کوین Gausman. او و جاستین ترنر دو برابر شد, بازگشت به عقب در چهارم.

کوری Seager اضافه شده سه بازدید برای داجرز. نورسته (1-0) اجازه بازدید چهار راه می رفت و هیچ یک را زده و هفت.

Jaylin دیویس homered پیشرو خاموش سوم. برای غول های, که باقی مانده winless تحت مدیر جدید گیب Kapler.

تایلر اندرسون (0-1) داد تا دو اجرا می شود و سه بازدید در 1 2/3 نوبت. او راه می رفت ،

BLUE JAYS 6 اشعه 4

ST. پترزبورگ فلوریدا. — کون Biggio آمار سه اجرای هومر و تورنتو شروع آن هنوز در حال پیشرفت اودیسه با شکوه خلیج تمپا.

زودتر جیز آبی اعلام کرد آنها را در بازی اکثر بازی های خانگی خود را در ورزشگاه از سه گانه-A وابسته در بوفالو هر چند هنوز برخی از زمانی که پارک آماده خواهد شد.

Biggio خاص برای شروع یک سه-اجرای چهارمین دور کردن 36-سال-چارلی مورتون (0-1) ساخته شده است که اول خود را حرفه ای شروع در روز افتتاحیه. Randal Grichuk, داد و بیداد کن Tellez و Teoscar هرناندز سوار در اجرا می شود. Biggio همچنین homered در پنجم برای 6-1 منجر شود.

ژاپنی, مشت Yoshi Tsutsugo homered در لیگ برتر اولین اشعه.

Blue Jays استارت ریو هیون جین مجاز سه اجرا می شود و چهار بازدید در 4 2/3 نوبت. او زده, سه, اما همچنین راه می رفت سه قبل از اینکه جایگزین پس از پرتاب 97 زمین.

اردن رومانو (1-0) پنجم به پایان رسید و دو outs از ششم به دست آوردن پیروزی. کن Giles کار بدون گل نهم برای صرفه جویی در.

قرمز 7 ببر 1

CINCINNATI — رایگان agent وانت مایک Moustakas سوار در چهار اجرا می شود teaming با همکار تازه واردان Shogo Akiyama و نیک Castellanos در سین سیناتی برنده بیش از دیترویت.

رایگان عوامل Moustakas و Castellanos به هر $64 میلیون به عنوان اساس لیورپول' بازسازی است. آنها در ترکیب برای تولید سینسیناتی اولین سه اجرا می شود و Moustakas اضافه شده دو اجرای هومر به قرمز خاموش و در حال اجرا است.

Akiyama امضا یک عامل خاص در صفحه اصلی یک اجرای خود را در برای اولین بار در-خفاش به عنوان یک hitter وظیفه خرج کردن. جوی Votto اضافه انفرادی هومر.

سانی خاکستری (1-0) دامن زد نه داد و تا سه بازدید در شش نوبت. او تمدید اصلی خود را در لیگ برتر به 34 متوالی شروع می شود و بدون اجازه می دهد بیش از شش بازدید.

متی بوید (0-1) مورد نیاز 26 رزین به خارج و 30 به طور کلی در زمین باز یافته. او به طول انجامید پنج نوبت داد و تا چهار اجرا می شود در شش بازدید. C. J. Cron homered دیترویت.

متس 1, بریوز 0

نیویورک — Yoenis Céspedes در زمان استفاده از جدید تعیین شده hitter وظیفه حکومت در لیگ ملی راه اندازی خانه اجرا که فرستاده یعقوب deGrom و نیویورک گذشته آتلانتا.

Céspedes متصل در هفتمین کردن مسکن کریس مارتین (0-1) برای اولین توپ پس قبلی خود را در لیگ برتر بازی در 20 ژوئیه 2018.

ست لوگو (1-0) پرتاب دو نوبت. ادوین دیاز زده دو در یک hitless نهم برای صرفه جویی در.

بریوز استارت مایک Soroka اجازه بازدید چهار در شش نوبت. Marcell Ozuna دو برابر شد و رفت 1 برای 4 در آتلانتا اولین.

آینده متوالی Cy جوان, جوایز, deGrom دامن زد هشت و مجاز تنها یک شکسته-خفاش تنها و پیاده روی است. او کشیده شد و پس از 72 رزین.

MARLINS 5, فیلیز 2

فیلادلفیا — عیسی اگویلار دو لا فرانترا آمار دو اجرای هومر خاموش هارون نلا شنی Alcantara تن به تن به هفتم و میامی خراب مدیر جو Girardi اولین بازی در فیلادلفیا.

Alcantara (1-0) اجازه دو اجرا می شود – یکی به دست آورده و سه بازدید قابل توجه هفت در 6 2/3 نوبت.

نلا (0-1) داد تا چهار اجرا می شود و پنج بازدید, قابل توجه هفت در 5 1/3 نوبت. فیلیز را از دست داده و خود را هشت شروع می شود و پس از 3-2 پیروزی در بوستون آخرین Aug. 20.

دیدی Gregorius صف انفرادی به ضرب گلوله به سمت راست در پنجم در اولین بازی پس از امضای 14 میلیون دلار یک سال مقابله با فیلیز به اتحاد دوباره با Girardi.

فیلیز قطع آن به 5-2 در هفتمین زمانی که مرکز fielder Jonathan Villar کاهش یافته است Jay بروس پرواز توپ به صورت دو پایه خطا اجازه می دهد Gregorius به نمره.

RED SOX 13, آرام 2

بوستون — J. D. مارتینز و کوین ستون هر راند در سه اجرا می شود و بوستون نورد گذشته بالتیمور.

جکی Bradley جونیور, خوزه Peraza مارتینز و ستون هر دو برابر به عنوان بخشی از یک چهار-اجرای سوم زمین باز یافته. بوستون نگهداری می شود آن رفتن در چهارم ارسال 11 مورد به صفحه و اضافه کردن شش اجرا می شود.

ناتان Eovaldi (1-0) داد تا فقط یک اجرا و پنج بازدید, قابل توجه چهار بر شش نوبت در اول خود را حرفه ای روز باز شروع می شود.

بالتیمور استارت تامی Milone (0-1) رو اولین روز افتتاحیه nod پس از همه ستاره lefty جان به معنی تجربه بازوی خستگی. او به چهار اجرا می شود, چهار بازدید سه پیاده روی به حال یک زمین زده و پنج. ریو رویز homered در هفتم است.

ران Roenicke به دست آورده خود را برای اولین بار مدیریتی پیروزی پس از پنج سال تصدی با تخمیر به پایان رسید در سال 2015.

رنجرز 1, رشته کوه های راکی 0

آرلینگتون تگزاس — Lance لین زده را نه در شش نوبت تیز و تگزاس افتتاح جدید آن جمع شدن سقف ورزشگاه با یک پیروزی بیش از کلرادو.

پس از 48 فصل از بازی خانه بازی خارج در تگزاس گرما رنجرز سقف بسته برای اولین بازی خود را در $1.2 میلیارد گلوب زندگی میشه.

تفنگداران خود را برای اولین بار آمار رشته کوه های راکی استارت آلمانی مارکز پس از لین (1-0) پرتاب کرده بود تاریخ و زمان آخرین او 108 رزین در اولین روز افتتاحیه شروع می شود.

دنی سانتانا بود و یکی-دو در ششم به ثمر رساند و در دو از دو Rougned بو که تعقیب مارکز (0-1). رشته کوه های راکی right-hander بازنشسته اولین 12 batters و زده از شش و راه می رفت ،

جسی چاوز و جاناتان هرناندز هر دو بدون گل تن به تن یک نوبت. خوزه لکلرک زده از دو در نهم برای صرفه جویی در رنجرز اولین پیروزی 1-0 در خانه بازکن از سال 1980.

کاردینالز 5, دزدان دریایی 4

ST. LOUIS — جک فلاهرتی زده از شش و نمی پیاده روی خمیر را در هفت جامد نوبت پل DeJong آمار دو اجرای هومر و سنت لوئیس افتتاح شد فصل ضرب و شتم توسط پیتسبورگ.

تایلر اونیل و دکستر فاولر اضافه انفرادی homers برای St. Louis.

فلاهرتی انجام نمی دهد تا یک اجرا تا زمانی که یعقوب استالینگس آمار دو از, دو اجرای تک فقط در زیر دستکش از اول baseman پل Goldschmidt در هفتم است.

سنت لوئیس ساخته شده است تا 3-0 کوسن در homers پنجم. Yadier ملینا اضافه شده اجرا-به ثمر رساند آمار در ششم.

Kwang Hyun Kim اجازه دو اجرا می شود قبل از بازنشستگی سه پی در پی hitters به صرفه جویی در لیگ برتر اولین.

پیتسبورگ استارت جو Musgrove مجاز سه اجرا می شود و پنج بازدید بیش از 5 2/3 نوبت. او هفت دامن زد و راه می رفت ،

دزدان دریایی, زیر سال اول مدیر Derek شلتون کاهش یافت و به 71-63 در فصل افتتاحیه.

دوقلوها 10, WHITE SOX 5

شیکاگو — حداکثر کپلر homered در برابر آس لوکاس Giolito در دو در خفاش و مینه سوتا ضرب و شتم شیکاگو است.

White Sox مشت زن Yoán مونکادا به حال سه بازدید از جمله سه-اجرای شات کردن جثه Berrios در ورود دوم گره خورده است که این بازی در 5.

Jorge Polanco پاسخ با دو اجرای تک در چهارمین دور برای قرار دادن مینه سوتا پیش رو برای خوب است.

Giolito و Berrios تلاش و دوئل بین این همه ستاره راست دست هرگز محقق نشد. Giolito (0-1), اجازه هفت اجرا می شود, شش بازدید و سه پیاده روی قبل از کشیده با دو outs چهارم در اولین روز افتتاحیه شروع می شود. Berrios به همراه داشت پنج اجرا می شود و هفت بازدید در چهار نوبت در تصمیم گیری است.

ترور مارس (1-0) برای اولین بار از چهار دوقلوها بین برنده های سخت تن به تن بدون گل پنجم.

جیک غار آغاز شده که در مرکز میدان در محل مجروح بایرون Buxton حال دو بازدید و سوار در دو اجرا می شود برای مینه سوتا است. لوئیس Arrraez نیز تا به حال دو بازدید و تا به حال دو RBIs برای دوقلوها.

PADRES 7, دایاموند 2

سن دیگو — اریک Hosmer آمار سه-اجرای دونفره در نوبت متوالی به تباهی مدیسون Bumgarner در آریزونا اولین و به سن دیگو یک پیروزی در Jayce Love اولین بازی به عنوان مدیر ،

شش RBIs گره خورده است Hosmer حرفه ای بالا و حمایت 24 ساله right-hander کریس Paddack (1-0) که انداخت بدون گل شش نوبت در روز افتتاحیه شروع می شود.

30 سال Bumgarner (0-1) مجاز تنها دو بازدید قبل از مبارزه در ششم. او سه بار مجاز به اجرا می شود و چهار بازدید 2/3 در 5 نوبت با چهار strikeouts و سه راه می رود.

Paddack برگزار دایاموند به چهار بازدید در حالی که قابل توجه چهار و راه رفتن یکی.

آریزونا Kole, Calhoun, homered خاموش امیلیو Pagán در هفتم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب