600 هفتگی افزایش برای بیکاران منقضی جولای 25. چه اتفاقی می افتد ؟

شرکت مسافرتی جین Kope خود را جشن 30th, کار در سالگرد روز چهارشنبه احساس ترس و اضطراب در مورد پرتگاه مالی.او قر

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

شرکت مسافرتی جین Kope خود را جشن 30th, کار در سالگرد روز چهارشنبه احساس ترس و اضطراب در مورد پرتگاه مالی.

او قرار داده شده در مرخصی نامحدود به عنوان یک نتیجه از رکود اقتصادی و COVID-19. در زمان ثبت افزایش بیکاری a $600 هفتگی افزایش به مزایای بیکاری اجرا می شود در جولای 25 برای او و بیش از 20 میلیون آمریکایی دیگر.

"این مرا زنده نگه داشت. بدون که من به شما کسب درآمد به اندازه کافی برای پوشش خانه من پرداخت. که در آن است" گفت: Kope از خرس سفید دریاچه, که او نیز از دست داد در کنار او کار خود به عنوان یک وراج. "من وحشت زده و در 54 سال در یک موقعیت برای یادگیری یک تجارت جدید."

در مورد به اجرا

در اوایل ماه مارس فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون بودجه آغاز شد همه گیر جبران بیکاری 600 $در هفته اضافه پرداخت برای مردم دولت دریافت مزایای بیکاری.

بیکاری "top-off" از 2.2 تریلیون دلار بسته محرک اقتصادی فدرال تصویب شده توسط کنگره است. آن را اجرا می کند در پایان این ماه است.

"آن را قریب الوقوع بحران اقتصادی که من فکر می کنم به اندازه کافی مردم در حال صحبت کردن در مورد در حال حاضر, و تاثیر آن بر ما کل کشور گفت:" استیو بیشه کمیسر وزارت مینه سوتا اشتغال و توسعه اقتصادی که نظارت دولت بیکاری است. "این خواهد بود که یکی از بزرگترین درآمد قطره مینه سوتا که کارگران با آن روبرو شوند."

همراه با دولت صادر بیکاری که در مینه سوتا را پوشش می دهد حدود 60 درصد از درآمد را از دست داده برای درآمد متوسط کارگران به 600 $در هفته افزایش کمک به میلیون ها نفر از دستمزد بگیران بیش از شکستن حتی.

در مینه سوتا امور خارجه بیکاری به طور متوسط 440 $در هفته. "بنابراین با سود آن بیش از دو برابر" در گرو گفت.

بسیاری از کسانی که واجد شرایط برای بودجه فدرال دچار کاهش ساعت یا موقت اخراج در حالی که دیگران اجازه رفتن از کارهایی که ممکن است هرگز بازگشت.

"یکی از نگرانی چیزهایی که ما می بینیم این است که افزایش مداوم در کسری از کارگران که می گویند آنها در دائم اخراج" گفت: Ryan Nunn یک محقق با مینیاپولیس فدرال رزرو. "آنها کار خود را از دست داده ام و هیچ انتظار آنها می شود نامیده می شود."

St. Paul معاون شهردار Jaime Tincher گفت: بیش از 70,000, St. Paul ساکنان زمینه برای مزایای بیکاری از 15 مارس تا ژوئن 26, که نشان دهنده حدود یک سوم از نیروی کار شهرستان است.

"این بوده است که دو بحران — یکی از بهداشت عمومی و اقتصاد" Tincher گفت. "که 70,000 تعداد سرسام آور است و عاقلانه است."

چگونه مردم را به پایان می رسد ملاقات کرد ؟

با نزدیک به 1 در 10 مینه سوتا کارگران رسما بیکار و بسیاری از تجربه کاهش ساعت, چگونه می شود آنها را به پایان می رسد دیدار با زمانی که چک پس از توقف جولای ؟ و چگونه کسب و کار است که با اتکا بر قدرت هزینه های روزمره کارگران شناور باقی می ماند وقتی که صرف قدرت از دست رفته است ؟

برداشت دوم افزوده که منابع غذایی برای قفسه مواد غذایی در سراسر مترو برآورد کرده است 1 در 8 Minnesotans را در صورت گرسنگی در ماه اوت است. که افزایش 275,000 مردم بیش از سطح فعلی.

"آنها پیش بینی در هر نقطه از 40 (درصد) به 66 درصد افزایش نیاز به مواد غذایی با پشتیبانی از. و که در ماه آینده گفت:" ماری McKeown, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت کیستون خدمات اجتماعی بزرگترین غذایی قفسه دهنده در شرق مترو.

برخی از کسب و کار طرفداران می گویند 600 دلار پرداخت ارائه بازدارنده برای کارگران به دنبال اشتغال, اما زمانی که آن چک را متوقف منتقدان پیش بینی ناگهانی و ضربه به درآمد خانواده به عنوان یک تیز صخره مالی با گسترده اثرات برای اقتصاد است.

در اواخر ماه ژوئن فدرال اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی منتشر شد داده نشان 600 دلار پرداخت افزایش درآمد ملی توسط $842 میلیارد دلار در ماه مه به تنهایی.

"ما به دنبال در خروج ناگهانی از یک مقدار زیادی از درآمد پشتیبانی" Nunn گفت.

اقتصادی بازگشایی کارگر بازآموزی محرک هزینه های اجتماعی و یا تضمین شده درآمد ؟

جین Kope گفت که او با ترس های سفر و صنعت که کار خود را برای چند دهه نمی خواهد دوباره بجای اول برگشتن در هر زمان به زودی. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

Kope گفت که او نگران است که با بیشتر کشورهای بسته شدن درهای خود را به بازدید کنندگان و گسترده ظهور از راه دور جلسات کسب و کار صنعت سفر که کار خود را برای چند دهه نمی خواهد دوباره بجای اول برگشتن در هر زمان به زودی.

"من می خواهم به بازگشت به کار در یک ضربان قلب" گفت: Kope که با زندگی و مراقبت برای او 78 ساله ، "من نمی باید یک کار برای رفتن به طوری که آنچه من می خواهم به انجام?"

که واقعیت این است که سوخت بحث بر سر اینکه چگونه سیاستگذاران در تمام سطوح دولت باید ادامه دهید: یک اقتصادی سریع تر بازگشایی? بیشتر فدرال محرک و نیروی کار حمایت ؟ کارگر بازآموزی برای تغییر اقتصاد ؟ افزایش هزینه های اجتماعی و تضمین حداقل درآمد? و یا ترکیبی از همه موارد فوق است ؟

به عنوان رهبران کنگره بحث دور دوم احتمالی محرک چک پرداخت می شود به طور مستقیم به روزمره آمریکایی و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز سه شنبه اعلام کرد 100 میلیون دلار در مسکن پشتیبانی می کند. در همان زمان رمزی شهرستان آغاز شده است خود را $96 میلیون امداد تلاش است. هر دو بودجه مراقبت عمل می کنند.

بر روی کاغذ ایالت, صف بیکاران به حدود 303,000 بیکاری کارگران در ماه مه با توجه به سند آن به نام دولت 9.9 درصد نرخ بیکاری بزرگترین تا کنون ثبت شده برای مینه سوتا است. این تعداد کاهش یافت و به 8.6 درصد در ماه ژوئن. کارشناسان می گویند اعداد حقیقی هستند به احتمال زیاد بالاتر است.

Nunn اشاره کرد که به تاریخ, رستوران, کارگران, کارگران که ارائه مستقیم خدمات شخصی به مشتریان و کارگران جوان زیر سن 34 بار ها و بارها نشان داده در میان بیکار.

حرفه ای منابع نیروی

در روشن تر توجه داشته باشید "کارگران که قرار شد در کردند — و یا به طور موقت اخراج — بسیاری از کسانی که آمده اند به کار در اردیبهشت و خرداد هر چند نه همه" Nunn گفت. "اما ما هنوز در 11.1 درصد بیکاری کشور است که بالاتر از بیکاری همیشه در طول رکود بزرگ در سال 2009."

گرو تشویق کارفرمایان و بیکاری کارگران را به بازدید از CareerForceMN.com, عمل حرفه ای صفحه منابع, که, لیست, مجازی, نمایشگاه حرفه ای, رزومه کاری, کارگاه های آموزشی و فرصت های مهارت های بازآموزی.

این سایت همچنین لیست بالای 30 دسته از مشاغل در تقاضا در مینه سوتا در حال حاضر. بسیاری از جمله دستیاران پرستاری و نمایندگان خدمات مشتری نیاز به کمی بیش از یک دبیرستان رشته در صورتی که.

اما او اذعان کرد که کار به دنبال پیچیده خواهد بود و نه فقط توسط هنوز هم سطح رقابت برای نرم تعداد دهانه در میان تعداد زیاد از بیکاری.

"چالش این است که در طول COVID آن را سخت تر" بیشه گفت. "مردم باید کودکان و نوجوانان آنها در حال تلاش برای تماشای. ما می دانیم که این واقعا بار تلاش."

پیدا کردن چیزی جدید یک شبه اتفاق نمی افتد

هنگامی که رستوران است که به کار او بسته Jason Jungbluth از پل خود را از دست داد کار به عنوان یک آشپز است. او پس از ثبت نام در امنیت سایبر کلاس.

"من پیدا کردن چیزی جدید اما که یک شبه اتفاق نمی افتد" Jungbluth گفت. "من نیاز دارم که 600 دلار."

و پس از آن وجود دارد از شکار کار در طول یک بیماری همه گیر. مادر او خود را از ارائه دهنده مراقبت از کودکان. حتی اگر یکی دیگر از رستوران کار بودند به زمین در دامان خود او می تواند استطاعت به یک موقعیت قرار می دهد که او در تماس نزدیک با دیگران در محیط سرپوشیده دانستن او می تواند با قرار دادن او در خطر است ؟

در صورتی که محیط کار "من نمی توانیم به بازگشت به کار" Jungbluth گفت.

آلیسون Liuzzi یک مدیر پژوهش با وایلدر تحقیقات و مدیر مینه سوتا, قطب نما, پروژه جمعیتی مطالعه گفت: میلیون ها نفر از آمریکایی ها خواهد بود در شبیه تنگه را 600 دلار در هفته بیکاری افزایش ناپدید می شوند.

"در یک سطح پایه این پرسش که آیا 15 دلار در هر ساعت شغل در حال حاضر در دسترس" Liuzzi گفت. "اما وجود دارد و حتی بیشتر سوالات در مورد اینکه آیا بیکار در حال بازگشت به مواضع قبلی و یا به دنبال آنهایی که جدید است. که در آن پوزیشن های باز? آیا کارگران احساس راحتی مصرف آن موقعیت به خصوص اگر آنها در خط مقدم?"

پس از آن وجود دارد موجب ناراحتی پیش بینی در مورد آنچه اقتصاد را مانند نگاه در ماه سپتامبر هنگامی که برخی از کارشناسان انتظار یک ویروس تجدید حیات. حتی اگر مدارس و رستوران ها و دیگر سایت های کار به طور کامل بازگشایی موج جدیدی از عفونت های شاتر می تواند دوباره آنها را که در حال حاضر اتفاق می افتد در کالیفرنیا و فلوریدا و کشورهای دیگر.

"آنچه در منابع دیگر از حمایت و کمک در دسترس هستند — سلامت, مراقبت از کودک, مراقبت از حمل و نقل؟" Liuzzi گفت. "چه اتفاقی می افتد زمانی که کودکان ممکن است رفتن به مدرسه در پاییز؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب