اوباما سابق مشاوران خشم بیش از Ronny جکسون آغوش مغلوب ساختن پیشی جستن توطئه - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

سابق اوباما مقامات ابراز خشم و حس خیانت بعد از یک بار در کاخ سفید, دکتر, Ronny جکسون تکرار جمهور دونالد مغلوب

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

سابق اوباما مقامات ابراز خشم و حس خیانت بعد از یک بار در کاخ سفید, دکتر, Ronny جکسون تکرار جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بی پایه و اساس تئوری های توطئه در مورد سابق خود را رئیس جمهور باراک اوباما.

بازنشسته نیروی دریایی دریاسالار که در خدمت به عنوان پزشک به رئیس جمهور تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش, اوباما و مغلوب ساختن پیشی جستن منتشر طولانی بیانیه پنج شنبه دو برابر را در یک صدای جیر جیر او فرستاده بودم روز قبل از تماس اوباما و افرادی که مشغول به کار برای او "یک دولت خائن" که "سزاوار بود به عدالت به ارمغان آورد برای خود شنیع اقدامات است."

جکسون نظرات به دنبال یک سخنرانی دراز وشدیداللحن از توییت از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام "Obamagate" بیش از ادعاهای بی اساس که دولت اوباما مشغول به کار بود را مغلوب ساختن پیشی جستن. جکسون متهم به رئیس سابق خود از weaponizing "بالاترین سطوح دولت ما برای جاسوسی بر مغلوب ساختن پیشی جستن."

"من هرگز عذرخواهی ایستاده تا برای محافظت از آمریکا منافع امنیت ملی و آزادی در قانون اساسی حتی اگر این بدان معناست که تحریک لیبرالها و 'رسانه ها' " جکسون گفت: در این بیانیه است.

سابق اوباما مقامات که مشغول به کار با جکسون در کاخ سفید واکنش نشان داد و با تعجب و صدمه دیده است که خود را همکار سابق بود در آغوش مغلوب ساختن پیشی جستن توطئه که او به نام "بزرگترین جرم سیاسی و رسوایی در تاریخ ایالات متحده آمریکا" و "بدتر از واترگیت" – هر چند او شده است کوتاه بر ویژگی گفتن خبرنگاران که پرسید دوشنبه "شما می دانید چه جرم و جنایت است.'"

"در زمان من در کاخ سفید Ronny L. Jackson همکار من دوست من و من ، من او را در کتاب خود خوب مراقبت ایم" الهام Mastromonaco اوباما در یک زمان معاون رئیس ستاد. "نظرات خود را دیروز و امروز مرا گیج و عصبانی و دل شکسته. من به رسمیت نمی شناسد این نسخه از Ronny در همه."

دیگران تلاش به میدان جکسون لفاظی با کسی که آنها می گویند یک بار دوستان با اوباما و تیم او.

"Ronny L. Jackson palled در اطراف با ما عمیق دولت خائن برای 8 سال چیزی جز لبخند و می گویند نوع چیز در مورد باراک اوباما که او ساخته شده یک ادمیرال" جان فاورو اوباما در یک بار speechwriter نوشت در توییتر.

یکی از فاورو پادکست شرکت میزبان در "غلاف صرفه جویی در امریکا" سابق اوباما سخنگوی Tommy Vietor نیز اشاره جکسون دوستی و او را متهم کرد از اتخاذ مغلوب ساختن پیشی جستن توطئه برای اهداف سیاسی.

"Ronny L. Jackson دوستان با اوباما و کل کارکنان" Vietor توییتی. "من شنیده ام هرگز او را یک بیانیه حزبی. پس از آن واقعا غم انگیز به تماشای او را عیب دار کردن خود را با دروغ گفتن برای مغلوب ساختن پیشی جستن ... برای برنده شدن در یک کنگره اولیه. واقعا شرم آور است."

جکسون خود را در سمت چپ خانه سفید پست پس از 12 سال در سال 2018 و در مدت کوتاهی پس از آن تهمت نامزد او را به رهبری وزارت امور جانبازان. اما جکسون انصراف میان نصب اتهامات سوء رفتار حرفه ای.

مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان میل به جکسون پس از, دکتر, پاسخ به پرسش های خبرنگاران پس از رئیس جمهور برای اولین بار معاینه فیزیکی در کاخ سفید است. جکسون به یک دم لابه گزارش از مغلوب ساختن پیشی جستن سلامت روانی و جسمانی گفتن خبرنگاران "که اگر او تا به حال یک رژیم غذایی سالم بیش از 20 سال گذشته او ممکن است زندگی می کنند به 200 سال است."

جکسون در حال حاضر در حال اجرا برای کنگره به عنوان یک جمهوری خواه در تگزاس است. او در شلوغ اولیه که در آن هیچ نامزد دریافت اکثریت آراء را به طوری که او و دیگر رای بالا گیرنده در حال رقابت در انتخابات مارس 26 به تعیین که اجرا می شود در ماه نوامبر. مغلوب ساختن پیشی جستن تایید کرده است, جکسون در مسابقه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن