افسر متهم در Floyd را از مرگ 1st دادگاه ظاهر

مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام قتل درجه دوم در جورج فلوید مرگ برنامه ریزی شده بود به اولین دادگاه ظاهر دوشنبه.د

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام قتل درجه دوم در جورج فلوید مرگ برنامه ریزی شده بود به اولین دادگاه ظاهر دوشنبه.

درک چوین, 44 نیز به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس در floyd's مارس 25 مرگ است. فلوید یک دستبند سیاه و سفید مرد پس از فوت سفید افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا.

فلوید مرگ تنظیم کردن اعتراضات برخی از خشونت در مینیاپولیس است که به سرعت گسترش به شهرستانها در سراسر ایالات متحده و جهان است. چوین و سه نفر دیگر از ماموران در صحنه اخراج شدند روز فلوید پس از مرگ است.

چوین است که برگزار می شود در یک زندان ایالتی در اوکدیل. سه تن دیگر از افسران — J. Kueng توماس خط و Tou Thao — متهم هستند با کمک و معاونت در جرم. آنها باقی می ماند در زندان Hennepin شهرستان $750,000 اوراق قرضه.

لین خانواده راه اندازی یک وب سایت به دنبال کمک های مالی برای کمک به او ارسال پیوند. سایت برجسته خط نسبی عدم تجربه او تنها به تازگی خود را به اتمام دوره وابسته به التزام و سوالات خود را به چوین در مورد اینکه آیا فلوید باید نورد بر روی سمت خود را. آن را نیز ذکر خود را داوطلبانه کار می کنند.

فلوید مرگ مشتعل است تماس, برای اصلاح, مینیاپولیس, اداره پلیس است که فعالان اجتماعی به مدت طولانی متهم تثبیت تبعیض نژادی و خشونت. اکثریت مینیاپولیس اعضای شورای شهر روز یکشنبه گفت که آنها به نفع انحلال گروه به طور کامل هر چند آنها هنوز به ارائه بتن قصد دارد برای آنچه که آن را تعویض کنید.

"هیچ کس می گوید ما می خواهیم به لغو بهداشت یا ایمنی" عضو شورای الندرا کانو گفت WCCO-AM در روز دوشنبه. "آنچه ما می گوییم این است که ما باید یک سیستم است که تولید نتایج ما می خواهیم."

دولت در هفته گذشته راه اندازی شد, حقوق مدنی, بررسی بخش. روز جمعه به تصویب شورای مندرج در قرارداد که بلافاصله ممنوع استفاده از chokeholds و گردن محدودیت و شامل برخی تغییرات دیگر. که تحقیقات در حال انجام است.

___

آسوشیتد پرس writer Todd, Richmond, کمک, از, Madison, Wisconsin.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب