اصلاح افسران رنگ که می گویند آنها جدا از درک چوین: چرا رمزی Co. زندان سرپرست در ترک ؟

رمزی سرپرست زندان شهرستان ساخته شده است که تصمیم گیری است که اصلاح افسران رنگ نمی تواند ارتباط برقرار کردن با

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

رمزی سرپرست زندان شهرستان ساخته شده است که تصمیم گیری است که اصلاح افسران رنگ نمی تواند ارتباط برقرار کردن با سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس به اتهام قتل در جورج فلوید مورد باقی مانده در محل کار. اما او باید در مرخصی اداری وکیل به نمایندگی از هشت افسران تصریح کرد: به کلانتر این هفته است.

"اگر چه دفتر خود را ظاهرا در حال حاضر اذعان می کند این تبعیض رخ داده است, قرار داده نمی شود سرپرست (استیو) Lydon در مرخصی اداری و او همچنان به کار برای شهرستان در همان ساختمان به عنوان مشتریان من" وکیل بانی اسمیت نوشت: به کلانتر باب فلچر. "کارکنان شما که قرار است در مرخصی اداری بسیار کمتر است."

Lydon را به عنوان شغل باقی می ماند "سرپرست" با توجه به معاون دیو Metusalem. "او شده است اجرایی reassigned به کار بر روی پروژه های خاص در انتظار نتیجه تحقیقات داخلی به رفتار خود و قطعنامه حقوق بشر شکایت."

هشت تادیبی افسران که اقلیت ثبت شکایات و در تاریخ 19 ژوئن با وزارت مینه سوتا حقوق بشر که در آن آنها گفت: آنها تبعیض شده توسط کارفرمای خود را به خاطر آنها ممنوع از تعامل با افسر سابق Derek چوین زمانی که او آورده بود به Ramsey County Jail. چوین سفید است و فلوید سیاه بود.

Lydon گفت: در بیانیه ای در 21 ژوئن که او ساخته شده حرکت می کند برای محافظت از کارکنان "که ممکن است دچار آسیب های روانی شده و ممکن است افزایش مداوم تروما نیاز به مقابله با چوین." او گفت: پس از کارکنان ابراز نگرانی "در عرض 45 دقیقه متوجه شدم من خطا و معکوس نظم" و عذرخواهی کرد.

Metusalem گفت: Lydon گزارش به او و "کار خود را در فضا شده است از لحاظ جسمی نقل مکان کرد و از این بازداشتگاه به عنوان او دیگر این است که نظارت بر کارکنان زندان."

Lydon قبلا آمد به زندان برای نظارت اما دفتر او همیشه در اداری طرف ساختمان با توجه به اقدام گروهبان بود که در میان افرادی که ثبت یک شکایت تبعیض.

اسمیت گفت: او دریافت کرده است و نه در پاسخ به نامه او فرستاده فلچر در روز دوشنبه. او گفت که پیام او را برانگیخته بود با اصلاح افسران داشتن یک "فوق العاده دشوار است زمان رفتن به محل کار" از آنجا که آنها احساس تغییرات ساخته شده اند.

گروهبان می گوید منظور ساخته شده او احساس بیمار

اسمیت اعلام کرد که تبعیض شکایت در ژوئن 21, بدون انتشار نام اصلاح افسران چرا که او گفت: آنها از ترس اقدامات تلافی جویانه.

ارشد ترین کارمند در گروه یک آفریقایی-آمریکایی است که یک اقدام گروهبان در زندان است. او همچنین کاپیتان در ارتش ایالات متحده رزرو و گفت: او را فرمان بزرگترین شرکت در مینه سوتا گارد ملی.

زمانی که چوین آورده بود به زندان او شروع به یک استاندارد پت-به او را بررسی کنید برای سلاح و یا هر چیز دیگری که مجاز نیست در زندان است.

"در 10 سال به علاوه من در آنجا کار می کرد من تا به حال تعداد زیادی از مشخصات بالا زندانیان و او هیچ متفاوت از هر کس دیگری" گروهبان گفت: در مصاحبه اخیر است. "آن را نمی خواهد تحت تاثیر این راه است که او تحت درمان قرار گرفت."

که در آن نقطه گروهبان گفت: Lydon به او گفت که او نمی خواست او را انجام پت-پایین یا اسکورت چوین به مسکن واحد.

گروهبان گفت: او نام خود را به ناظر مستقیم و پرسید که اگر آن را درست است که همه اقلیت بودند در حال منتقل کردن این طبقه پنجم که در آن چوین برگزار می شد که او را تایید کرد.

او احساس بیمار به معده اش او گفت: "زیرا "در اصل (Lydon) گفت: از آنجا که ما مردم از رنگ است که ما نمی تواند وابسته به انجام کار ما حرفه ای است."

دو اصلاح افسران گفت: شکایت خود را که سفید افسران نیست جدا از چوین و "به خلاف" آنها را در زندان دوربین است که یک ستوان "اعطا شد دسترسی ویژه" به چوین در 30 مه. آنها نوشت که او نشسته بر روی تخت خود را و اجازه چوین به استفاده از تلفن همراه خود, که بازیگری گروهبان گفت: خواهد بود نقض زندان سیاست.

Metusalem گفت: باز وجود دارد تحقیقات خود را انجام. "در این مرحله محققان بررسی کرده اند چند ساعت از زندان ویدئو و هیچ مدرکی وجود ندارد که تخلف رخ داده است," او گفت:.

کلانتر, گوید آنها مطابق با جدول زمانی

چند روز بعد 60 تا 70 اصلاح افسران آورده و نگرانی های خود را به فلچر در یک جلسه. فلچر گفت: در 21 ژوئن که او ساخته شده تغییرات بلافاصله از جمله داشتن Undersheriff لایحه فینی به طور موقت به سر بازداشت را بدست آورد.

سرپرست گروهبان گفت: آنها ثبت شکایت خود را با دولت حدود دو هفته پس از این دیدار به دلیل آنها نمی بینم تغییرات اتفاق می افتد. در ژوئن 21, فلچر اعلام کرد او در بررسی این موضوع برای تعیین اینکه آیا هر گونه اقدام اضافی لازم بود.

گروهبان گفت: او نشده است در مصاحبه برای امور داخلی رسیدگی به Lydon.

Metusalem گفت: کلانتر, "ارزش هر یک از کارکنان آن است."

"ما مطابق با همه تجویز جدول زمانی و نگاه به جلو به همکاری با وزارت مینه سوتا حقوق بشر برای رسیدن به یک قطعنامه در این زمینه" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن