پس از آخرین لحظه gridlock, مینه سوتا مقننه به نظر می رسد نسبت به ماه ژوئن جلسه ویژه

مینه سوتا قانونگذاران فشار خواهد شد به اضافه کاری به نتیجه رسیدن کلیدی کسب و کار از سال 2020 جلسه قانونی از جم

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

مینه سوتا قانونگذاران فشار خواهد شد به اضافه کاری به نتیجه رسیدن کلیدی کسب و کار از سال 2020 جلسه قانونی از جمله استقراض برای تامین مالی پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور و تصویب دور دیگری از COVID-19 کمک.

ساعت زد برای مینه سوتا مقننه اواخر یکشنبه قبل از آنها می تواند بسته بندی کردن اولویتها است. و قانونی رهبران در روز دوشنبه متعهد به قرار دادن سیاست کنار جلوتر از پیش بینی جلسه ویژه در ماه آینده.

این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی تعریف شده قانونی جلسه وادار کردن نمایندگان به سرعت محوری به منابع مناسب برای وزارت بهداشت و درمان و بیمارستان COVID-19 آزمون هواکش و سایر فرآورده. و آن را برش را به نخست قرارداد ساخت زمان در کنگره تاخیر در موافقت نامه وام گرفتن لایحه کاهش مالیات طرح برای کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر دستورالعمل برای چه دولت باید با استفاده از فدرال COVID-19 بودجه امداد و بالا بردن سوال در مورد سرنوشت دولت کارگر قرارداد.

به عنوان همه گیر زده مینه سوتا در مجلس تقسیم مقننه گرد هم آمدند تا به سرعت تصویب بیش از $550 میلیون دلار بودجه برای مبارزه با کروناویروس و برای کمک به دولت ایجاد ظرفیت برای آزمون و درمان آن بیمار است.

آنها نیز زده معاملات برای اطمینان از ایجاد و یا کم درآمد بیماران دیابتی می تواند دسترسی به انسولین ممنوع فروش دخانیات به افراد زیر 21, ممنوع شیمیایی تریکلرواتیلن و (TCE) و ایجاد یک دارو شفافیت برنامه با هدف پایین آوردن قیمت داروهای تجویزی.

اما این bipartisanship ساییده شده به عنوان خواهان رشد نا امید در فرمانداری گسترده قدرت و دستورات خود را که نگه داشته کسب و کار و خانه عبادت توقیف طولانی تر از آنها احساس بود پایدار.

فشار برای فرماندار به رها کردن دولت در زمان صلح و اقتدار و برخی از قدرت اجرایی خود را از خط خارج پیوند لایحه در مجلس نمایندگان. و یک بن بست بیش از این قیمت مناسب برچسب برای این طرح برپا به نهایی ساعت از جلسه قانونی با هیچ راه حل.

دیگر پیشنهادات کلیدی که گره خورده است به یک پیوند لایحه مذاکره نیز سقوط توسط ایستگاه فرعی به عنوان قانونگذاران موفق به پیدا کردن یک مناسب سازش.

"این بیماری همه گیر از نوع رسیده و برداشت قلب قانونی جلسه از" مجلس ملیسا Hortman DFL-بروکلین پارک گفت و اشاره کرد که قانونگذاران در خارج از کنگره برای پنج هفته است که به طور معمول مجلس را شلوغ. "بنابراین در حالی که ما واقعا خوب کار این جلسه در COVID-19 منظم کار مطابق با لایحه نیست در زمان انجام می شود."

همه گیر مجبور نمایندگان مجلس با لابی اعضای عمومی و دیگران در خارج از کنگره به طور موقت و مجلس تا به حال به حرکت به برگزاری منحصرا مجازی جلسات یک فرآیند جدید که زمان و نبود همیشه موثر و یا شفاف است.

"این یک فرایند دشوار است. اضافه کردن COVID و زوم و نه قادر به گرفتن همراه با یکدیگر باعث می شود آن را بسیار دشوار" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "تمام آن چیزهایی که شما به طور معمول احساس ساخته شده است که فشار وجود ندارد آن آرام بود."

روز شنبه توافق اکثریت در سنا مطرح میلیارد و 998 میلیون پیشنهاد به صندوق عمومی پروژه های ساخت و ساز. دموکرات ها گفت: این لایحه نیست به اندازه کافی بزرگ و پروژه های آن نیست به اندازه کافی در سراسر دولت است. و در خانه که در آن DFL اکثریت قرار دادن 2 میلیارد دلار طرح جمهوری خواهان گفت که قیمت بیش از حد بالا با توجه به وضعیت کنونی منابع مالی.

قانونی رهبران کردم و نزدیک به یک پیوند لایحه کل است که می تواند در نظر گرفته شود "فقط حق" توسط همه طرف های درگیر اما موفق به رسیدن به یک مصالحه در زمان تصویب آن قبل از ساعت زده نیمه شب.

"واقعیت این است که دموکرات ها تلاش برای تصویب یک پیوند لایحه در مجلس بود که دو بار به عنوان بزرگ به عنوان تا به حال تصویب شده است در مینه سوتا و جمهوری خواهان را پشتیبانی نمی کند و آن را" خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز دوشنبه در گفت و DFL رهبران تمدید شاخه زیتون به Daudt و حزبی را به نفع او بر در این خانه پیوند طرح توجیهی اما Daudt نبود حاضر به خم شدن.

"متاسفانه در این زمان انتخاب شد به کراوات آن را به همه گیر پاسخ" Walz به خبرنگاران گفت:. "ناامیدی من (است) که مطابق لایحه ظاهرا شد قربانی نامربوط و تقاضا است. (که) به سادگی راه را برای دریافت این انجام می شود."

در سنا دموکرات ها گفت: آنها می خواهم احساس یک توافق در حال ظهور اما شد شگفت زده برای دیدن یک $998 میلیون برنامه یکشنبه شب.

"شما نمی توانید فقط در مورد آن صحبت در گسترده سکته مغزی است. پیوند لایحه یک مجتمع بزرگ آسانسور از مهم محلی و پروژه های ما را نمی بینم سنا آمریکا لایحه تا روز قبل از adjournment" رهبر اقلیت سنا سوزان, Kent, DFL-وودبری گفت. "این اندازه گیری نیست تا به آنچه که ما نیاز به انجام این کار در این زمان است."

اختلاف نظر بر سر دولت کارگران قرارداد مذاکره در سال گذشته موجب اختلاف نظر میان مجلس نمایندگان و مجلس سنا. مجلس تصویب قرارداد که شامل حقوق کارکنان دولت در حالی که سنا تصویب آنها را با یک بیماری است که افزایش حقوق و دستمزد میله میله برای جولای برداشته شود (حداقل در حال حاضر).

مینه سوتا, مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس روز دوشنبه گفت که او بررسی قانون اطراف قرارداد و اینکه آیا سنا رای شمارش به عنوان یک تصمیم به تصویب قرارداد. او گفت که او می خواهم که پاسخ های بیشتر در اواخر این هفته.

قانونی رهبران و فرماندار گفت: آنها انتظار پیوند لایحه بین 1.1 میلیارد دلار و $1.35 میلیارد دلار عبور خواهد در یک جلسه ویژه در ماه آینده. Walz را در زمان صلح و اضطراری است به پایان ژوئن 12 بدون پسوند و فرماندار گفت: از آن خواهد شد تعهد خود را برای تماس با قانونگذاران را به منظور اجرایی و دیگر کسب و کار که در آن زمان.

در حالی که زمان صلح و اورژانس حفره حفره مذاکرات تا کنون Daudt گفت که او احساس اعتماد به نفس است که قانونگذاران را با چشم انداز های مختلف ،

"ما در حال رفتن به باید سه هفته به کار بر روی همه چیز و امیدوارم ما می توانند با هم در یک دسته از مسائل و تصویب یک پیوند لایحه" Daudt گفت. "من فکر می کنم بسیاری از کسب و کار باز خواهد شد که در آن زمان من فکر می کنم ما در حال امیدوار است که همه کسب و کار باز خواهد شد که در آن زمان و من فکر می کنم همه چیز را نگاه متفاوت است."

DFL نمایندگان مجلس برگزار شد امیدواریم که جلسه ویژه می تواند به ارائه یک محل برای تصویب بازپرداخت افزایش نرخ برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان و 500 دلار پرداخت یک بار برای خانواده ها در مینه سوتا خانواده برنامه های سرمایه گذاری. آنها همچنین گفتند که می خواهم ادامه فشار برای کمک به مسکن برای کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

جمهوری خواهان گفت: معامله بیش از یک لایحه مالیات بر به وجود آمدن اربتاط پیشنهاد به نظر می رسید که پشتیبانی به تصویب در یک جلسه ویژه به عنوان $62.5 میلیون دلار کمک مالی برای کسب و کارهای کوچک. مالیات پیشنهاد خواهد تاخیر مهلت تشکیل پرونده برای صاحبان کسب و کار و بخش 179 انطباق است. آنها همچنین پیشرفته بودجه برای مسکن مقرون به صرفه با مقررات است که سهولت قوانین و مقررات برای homebuilding.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب