Karl W. Smith: کاهش پرداخت بهتر از اخراج در این رکود

اقتصاددانان طولانی توضیح داد: رکود در بخش با اشاره به عدم تمایل کارفرمایان به کاهش کارگران پرداخت. این به اصطل

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

اقتصاددانان طولانی توضیح داد: رکود در بخش با اشاره به عدم تمایل کارفرمایان به کاهش کارگران پرداخت. این به اصطلاح بازار سفتی را در مینوردد اقتصاد ایجاد امواج بیکاری و کاهش رشد هستند که بدتر از هر پرداخت را کاهش دهد.

که یکی از دلایلی که رکود اقتصادی ناشی از پاسخ به COVID-19 ممکن است متفاوت باشد: بسیاری از شرکت ها در واقع برش پرداخت ارائه روشنایی ضعیف تابیدن از امید که اقتصاد را دوباره بجای اول برگشتن سریع تر از حد معمول است.

این مهم است به یاد داشته باشید که رکود پیچیده هستند. حتی در یک عملکرد خوب اقتصاد وجود خواهد داشت بار زمانی که شوک مانند شکست محصول روغن embargoes یا بیماری های همه گیر باعث گسترده مشکلات و کاهش در درآمد واقعی است.

قابلیت های کلیدی مدرن رکود شده است, به شدت رو به افزایش بیکاری که ایجاد خود-تقویت کننده مارپیچی. کارگران بیکار صرف کمتر در حالی که کسانی که هنوز شغل افزایش پس انداز خود را از ترس که آنها ممکن است آینده. این گسترده کاهش هزینه ها و کاهش درآمد کسب و کار را — که منجر به اخراج و بیشتر هزینه کاهش می یابد. رکود می تواند باعث بیکاری به دو یا سه برابر در عرض چند ماه آسیب طول می کشد که حتی یک اقتصاد سالم سال به تعمیر.

این درد می تواند کاهش قابل ملاحظه ای اگر به جای برش مشاغل کارفرمایان کاهش حقوق و دستمزد و قیمت ها در همان زمان. کسب و کار را درآمد کمتر اما همچنین هزینه های پایین تر. کارکنان را کاهش درآمد بلکه صرف کمتر است.

پس چرا نیست که اتفاق می افتد ؟ اکثر اقتصاددانان بر این باورند که کسب و کار تمایلی به کاهش پرداخت از آنجا که آن را نقض صریح (و گاهی صریح و روشن) اشتغال قرارداد: اگر یک کارمند می آید به کار می کند یک کار خوب و بودجه هزینه های مسئولانه و سپس او را کارفرما پرداخت خواهد شد او به اندازه کافی برای دیدار با هزینه های.

اگر این درک است که شکسته روحیه سقوط خواهد کرد, بهره وری سقوط خواهد کرد و با تجربه ترین و با ارزش کارگران را به دنبال امنیت بیشتر فرصت پس از بهبود اقتصاد. توسط تخمگذار کردن یک بخش از نیروی کار و کارفرما است که قادر به حفظ ارتباط آن با کسانی که باقی می ماند که اغلب آن باارزش ترین کارکنان.

COVID-19 اتحادش را تغییر این پویا. در کل حس گسترده قربانی — که می رود فراتر از هر واحد کسب و کار و یا صنعت به این معنی است که آسیب کاهش پرداخت برای هر کارفرما-کارمند ارتباط است و کمتر از آن ممکن است. بیشتر به طور خاص حقوق و دستمزد فدرال-حمایت از برنامه اجازه داده اند برخی از کسب و کار به منظور کاهش هزینه های نیروی کار بدون ریختن کارکنان. ترکیبی از بیشتر سخاوتمندانه مزایای بیکاری و (امیدوارم) محدود مدت زمان خاموش شدن اجازه داده است که اکثر کارفرمایان برای قرار دادن کارگران در کردند به جای توسل به اخراج دائم.

همه این عوامل حاکی از آن است که قوی اقتصادی ارتجاعی ممکن است — اگر وجود دارد برخی از یقین در مورد مدت بحران است. به سادگی آرامش بخش رسمی محدودیت کافی نیست و در برخی موارد می تواند معکوس. اگر کسب و کار تلاش برای بازگشایی اما پیدا کردن خود را با چند مشتریان عادی پویایی و رکود اقتصادی خواهد شد.

کلیدی برای اجتناب از این سناریو است که هماهنگی شبیه به هماهنگ shutdown در آمریکا در اواسط ماه مارس. که با خاموش کردن نبود رانده شده توسط stay-در-خانه سفارشات و بازگشایی نمی شود یا. آنچه مورد نیاز است گسترده است توافق در مورد شرایط است که بازگشایی, اقتصاد, امن, و همچنین اعتماد مقام (مانند مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری) قضاوت در مورد اینکه کسانی که شرایط برآورده شده است.

امریکا ندارد که سطح توافق نشده است. اما اجماع در خاموش کردن اقتصاد به سرعت در حال تکامل بیش از چند هفته و بنابراین می تواند یک در باز کردن آن را به بالا. اگر که اتفاق می افتد و سپس اقتصاد ایالات متحده را به خوبی ممکن است خارج شدن از این رکود بدون فلج کننده در دراز مدت زیان کار است که مشخص شده یکی از آخرین.

Karl W. Smith سابق دستیار استاد اقتصاد در دانشگاه کارولینای شمالی و بنیانگذار وبلاگ مدل رفتار است که معاون رئیس جمهور برای سیاست فدرال در مالیات پایه و اساس است. او نوشت: این ستون برای بلومبرگ ،



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب