جدید برایتون شهردار هشدار می دهد کسانی که مایل به باز کردن کلیساهای اولیه: 'این کار ما به اجرای قانون است.'

به عنوان برخی از کلیساها در سراسر کشور منتظر بازگشایی, یکی, مینه سوتا, شهردار گرفته شده یک خط سخت در برابر نما

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

به عنوان برخی از کلیساها در سراسر کشور منتظر بازگشایی, یکی, مینه سوتا, شهردار گرفته شده یک خط سخت در برابر نمازگزاران است که ممکن است انتخاب کنید برای سرپیچی رژیم صهیونیستی است. تیم Walz' COVID-19 محدودیت در برابر فرد در تجمعات.

شهردار والری Johnson جدید برایتون ارسال شده یک ویدیو را در سایت های رسانه های اجتماعی هشدار داد که هر غیر مجاز کلیسا جلسات ممکن است ملاقات با اقدام پلیس.

"این کار ما را برای به اجرا درآوردن این قانون که آیا ما موافق با قانون است یا نه" او گفت:. "همه همراه من خواسته اند شما را به پیروی از دستورات آینده از دولت است. من قصد دارم به درخواست شما نفوذ دوباره و لطفا قرار نیست عزیزمان عمومی ایمنی بخش در دست و پا و منفور موقعیت آینده بین اجرای قانون و نیازهای مؤمنان."

او صحبت از "یک زن و شوهر از جوامع دینی" است که نشان داده اند که آنها برنامه ریزی برای بازگشایی, مارس 26 با خود اقدامات ایمنی در محل.

کاتولیک و کلیساهای لوتری صحبت کردن از طریق نامه از طریق واشنگتن دی سی-بر اساس Becket صندوق برای آزادی مذهبی گفت Walz مارس 20 است که آنها برنامه ریزی برای از سرگیری فرد در عبادت مه 26 در 33 درصد از ظرفیت خود را.

جانسون هشدار داد که جدید برایتون اداره پلیس اجرا خواهد Walz اورژانس سفارشات.

"من امیدوارم که فرماندار قانونگذاران و یا دادگاه می تواند آمد تا با یک واحد پیام در موضوع" او گفت:. "اما در حال حاضر این تصمیمات در حال رفتن به سقوط در پشت ما ایمنی بخش برای به اجرا درآوردن. که توسط قانون است."

Walz و رهبران کلیسا شده اند در مذاکرات به دنبال عملی سازش به ممنوعیت در شخص تجمعات بیش از ده نفر. روز جمعه رئیس جمهور تهمت صحبت در حمایت از باز کردن کلیساها خواستار آنها را "ضروری است."

جانسون هشدار نورد شد, به او, به روز رسانی هفتگی و شامل دیگر COVID-اطلاعات مربوط به مانند راهنمای کسب و کار دهانه.

پست جلب عصبانی نظرات برخی از تماس با شهردار یک "خجالت" "شرم آور" و "ستمگر."

جانسون به این نتیجه رسیدند پیام خود را با یک درخواست.

"لطفا همین حالا به کلیسا بروید و لطفا ادامه به ستایش از خانه," او گفت:. "بیایید منتظر اجازه و قبل از رفتن به کلیسا."

هیچ نیو برایتن کلیساها که برنامه ریزی برای باز کردن مه 26 در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جانسون شده است و در انظار عمومی قبلا. در اکتبر 3. 2017 یک بازی فریاد فوران در جلسه شورای شهر بیش از یک بحث و گفتگو در مورد امتیاز سفید. جانسون متهم یک councilmember نژادپرست بودن. تبادل ساخته شده Tucker Carlson نشان می دهد در فاکس نیوز.

در ژانویه 2019 او pled به جرم رانندگی در حالی که مست پس از کشیده شدن بیش منقضی شده زبانه و سرعت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن