به تعویق افتاد توکیو بازی های المپیک می تواند کوچک و ساده

توکیو, ژاپنی, مکان عمومی, در حال آماده شدن برای سال آینده به تعویق افتاد, بازی های المپیک, که در آن ورزشکاران

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

توکیو, ژاپنی, مکان عمومی, در حال آماده شدن برای سال آینده به تعویق افتاد, بازی های المپیک, که در آن ورزشکاران به احتمال زیاد به صورت قرنطينه تماشاگران خواهد بود کمتر و تاخیر خواهد مالیات دهندگان هزینه میلیاردها دلار است.

در چند هفته گذشته بین المللی المپیک رئیس کمیته توماس باخ داده انتخاب شده در مصاحبه های خارج از ژاپن و در اشاره های خالی استادیوم قرنطينه و ویروس تست.

عضو کمیته بین المللی المپیک John Coates که نظارت توکیو آماده سازی گفت: چند هفته پیش در استرالیا که توکیو در المپیک چهره "مشکلات واقعی" تا حدی به دلیل درگیر اعداد: 15,400 المپیک و پارالمپیک ورزشکاران برای شروع و سپس کارکنان و مسئولان رسانه ها و به 80,000 داوطلبان.

استارک پیام مورد بسیار متفاوت کاهش می یابد المپیک در حال حاضر شناور در ژاپن توسط سیاستمداران و در بیمنبع اخبار. این تم عبارتند از: امکان کاهش صندلی در المپیک — اگر هر یک از طرفداران در تمام آزمون برای همه ورزشکاران طرفداران و کارکنان و قرنطینه-مانند وضعیت در ورزشکاران ایجاد کرد.

در اين ساعت قبل آنلاین کنفرانس خبری در روز پنج شنبه با بازی های المپیک توکیو سخنگوی Masa Takaya, ژاپنی رسانه ها منتشر شده چندین نسخه از تقریبا همان داستان با استناد به منابع بی نام: در سال آینده بازی های المپیک خواهد بود "کوچک شده," "ساده" یا "بسیار متفاوت است."

توکیو مدیر عامل Toshiro Muto باز شده است در مورد کاهش هزینه ها و "کاهش سطح خدمات."

توکیو فرماندار Yuriko Koike در دوشنبه پخش اخبار صدا همان لحن.

"ما به جلو حرکت می کند با مواردی که باید کارآمد و ساده," او گفت: به هیچ جزئیات بیشتر در مورد کوچک سازی و اضافه کردن است و این امر مشورت شود.

"اول از همه ما باید برای به دست آوردن درک درستی از توکیو ساکنان و مردم ژاپن," او گفت:.

اما در کنفرانس خبری Takaya نه اثبات هر یک از اطلاعات به بیرون درز و گفت: آن را به طور مستقیم آمده از او.

یک نمونه گزارش گفت: المپیک صندلی می تواند کاهش ترک در برزخ وضع میلیون ها نفر از بلیط در حال حاضر به فروش می رسد.

"ما می خواهم به قلم مو به دور این نگرانی" Takaya گفت: صحبت نگران دارندگان بلیط.

اما او پیشنهاد بتن هیچ چیز را قبول می گویند که "اقدامات متقابل" در برابر COVID-19 را تعیین نمی شود تا زمانی که این سقوط. که شامل برنامه ریزی برای طرفداران قرنطينه و غیره.

بلیط های در حال رفتن به یک نبرد زمین. کمیته سازماندهی کرده است بودجه درآمد از حداقل 800 میلیون دلار (ایالات متحده) از فروش بلیط و ممکن است تمایلی به بازگشت به آن است. بلیط حمل یک "نیروی majeure" بند که ممکن است مجوز سازمان برای جلوگیری از بازپرداخت.

"ما درک می کنیم که اقدامات متقابل برای COVID-19 سال آینده به خصوص در طول بازی زمان یکی از بزرگترین چیزهایی که به نشانی در آماده سازی برای بازی ها در سال آینده" Takaya گفت. "اما یک بار دیگر این اقدامات متقابل خواهد شد مورد بحث در عمق بیشتر از این پاییز به بعد."

مانند بسیاری از کشورهای ژاپن به رهبری به یک رکود در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس. در ضمن المپیک هزینه ها باید افزایش یافت. هزینه تاخیر در ژاپن تخمین زده شده است در $2 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار. نه کمیته بین المللی المپیک و سازمان داده اند رقم برای هزینه های به ژاپن و یا خواهد شد که برای آنها پرداخت.

قبل از به تعویق افتادن, سازمان گفت: آنها صرف $12.6 میلیارد برای قرار دادن در بازی. اما دولت حسابرسی در سال گذشته گفت: این رقم دو برابر آن است و همه اما 5.6 میلیارد دلار است که پول است.

زمانی که توکیو اهدا شد بازی در سال 2013 از آن گفت: هزینه خواهد شد $7.3 میلیارد دلار است.

نیز وجود دارد که بحث از ترکیب باز و بسته شدن مراسم برای هر دو بازی های المپیک و پارالمپیک.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"بسیاری از بحث ها ادامه دارد پوشش زمینه های مختلف از جمله مراسم" کریگ اسپنس سخنگوی پارالمپیک گفت: در یک ایمیل. "در یک مقدار زیادی از چیزهایی که هنوز در بحث مرحله و بنابراین آن را مناسب برای ارائه دیدگاهها برای چیزهایی که تا زمانی که آنها در حال نهایی."

المپیک وزیر Seiko هاشیموتو اذعان هزینه ها باید قطع شود اما گفت که ایمنی برای ورزشکاران می تواند درایو آنها را.

"مگر در مواردی که ایمنی و امنیت تضمین وجود خواهد داشت عدم قطعیت برای ورزشکاران-اولین نقطه, نمایش," او گفت:. "ما باید با مطالعه اقدامات از جمله ویروس تست به منظور اطمینان از ایمنی و امنیت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب