در اطراف از راه دور: مستند به بررسی زنان مبارزه برای حق رای - Sat, 04 Jul 2020 PST

از دست ندهید: "تجربه آمریکا: رای" – به پایان رسیده سالگرد 100 از گذشت 19 متمم این دو بخش و چهار ساعته مجموعه م

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

از دست ندهید: "تجربه آمریکا: رای" – به پایان رسیده سالگرد 100 از گذشت 19 متمم این دو بخش و چهار ساعته مجموعه مستند می گوید دراماتیک داستان حماسی و شگفت انگیزی آشنا – جنگهای صلیبی برپا توسط زنان آمریکایی برای حق رای دادن. با تمرکز در درجه اول در جنبش های مبارز و سرنوشت نهایی دهه این نمودار مشخص مارس به صندوق های رای و روشن بسیاری از اجتماعی و سیاسی و فرهنگی موانع که ایستاده در راه خود را. "رای" است که به روایت کیت برتون و ویژگی های صدای Mae Whitman (آلیس Paul), Audra مک دونالد (Ida B. ولز), Laura Linney (کری چپمن Catt) و پاتریشیا کلارکسون (هریوت استانتون Blatch) به تصویر کشیدن برخی از رزمندگان گمنام جنبش. (9 p. m. روز شنبه, KSPS و KCDT).

دیگر شرط

یکشنبه: "Desus & Mero" پدیدار از آن وقفه با قسمت های جدید به عنوان سریع ذهن بگیرید و یاد دهید بازگشت خود را برای ارائه در روز موضوعات داغ و چت کردن مهمانان مشهور. در یک برنامه تغییر اواخر شب نشان می دهد در حال حاضر هوا در روزهای یکشنبه و پنج شنبه ها. (11 p. m., Showtime).

دوشنبه: قسمت این هفته از "کارشناسی: بزرگترین فصل – تا کنون!" ما تمام راه برگشت به ابتدا به عنوان Chris Harrison views اول اقساط "کارشناسی" (الکس میشل) و "لیسانس" (Trista ساتر) آنگونه. (8 p. m., ABC).

شنبه: لنگر جان Quiñones بازده برای یک فصل جدید از دوربین مخفی-دوربین های سری "چه کار می کنید؟" مهمانان مشهور ظاهر می شود در دلگرم کننده حالات در این فصل عبارتند از بازیگر Sutton Foster المپیک, اسکیت باز شکل آدم کوبی, اسیایی کشتی گیر WWE, نیا, Jax. (10 p. m., ABC).

چهار شنبه: Phil Keoghan ("مسابقه شگفت انگیز") است که میزبان ما برای واقعیت جدید رقابت "سخت به عنوان ناخن." به عنوان یک جشن "روزمره آمریکایی" سری آزمون جوشکار آتش نشان کشاورز طاق و سپاه تفنگداران دریایی کهنه در میان دیگران برای خود استقامت مهارت های زندگی و چقرمگی روانی در چالش هایی که در دنیای واقعی کار سایت. (9 p. m., CBS).

پنج شنبه: کشور طرفداران موسیقی نمی خواهید به دست "CMA بهترین از جشنواره است." میزبانی شده توسط Luke Bryan آن ویژه است که ویژگی های به یاد ماندنی اجرای برنامه از 16 سال گذشته از CMA متحرک در نشویل. شامل: ظاهر توسط Trace Adkins, Jason Aldean, Kelsea Ballerini, Dierks Bentley Garth Brooks بروکس و دان Kenny Chesney, اریک, کلیسا, بانوی, میراندا لمبرت, Tim McGraw, Maren موریس Brad Paisley, Rascal Flatts, Blake Shelton, کری آندروود, کیت شهری و بسیاری دیگر. (8 p. m., ABC).

پنج شنبه: خواهد "گلوله توپ" را به یک چلپ چلوپ بزرگ در زمان نخست? توسط WWE ستاره Mike "The Miz" Mizanin, it's a new ورزشهای آبی رقابت قرار می دهد که شرکت کنندگان از طریق مختلف بسیار مرطوب چالش ها از جمله 100-پا waterslide و یکی از سریع ترین در جهان رها کردن برج. (8 p. m., ایالات متحده).

پنج شنبه: "انتظار امی" یک "فیلتر نشده," سه بخش مستند است که طول می کشد بینندگان در پشت صحنه به عنوان کمدین Amy Schumer جنگ از طریق یک بازی فوق العاده دشوار است بارداری در حالی که در ادامه به تور و برنامه ریزی برای یک standup comedy خاص است. (HBO حداکثر).

جمعه: "پالم اسپرینگز" یک حواس پرت کمدی رمانتیک با بازی Andy Samberg and Cristin Milioti. آنها بازی شخصیت های که احتمال برخورد در طول یک عروسی در جنوب کالیفرنیا رفت و آمد مکرر و همه چیز پیچیده از وجود دارد. J. K. Simmons همچنین ستاره. (Hulu).

شنبه: آن را به نحوی شایسته است که Dan Aykroyd, یکی از اصلی Ghostbusters روایت "هتل میداشت." آن را به یک ستون فقرات-سوزن سوزن شدن سریال در مورد افرادی که ادعا می کنند که می آیند چهره به چهره با آخرتی شکارچیان در حالی که خوابیدن در سراسر جهان است. (10 p. m., Travel Channel).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن