مثبت COVID آزمون منجر به برداشت از مسافران قهرمانی

کرامول, CONN.—خواهد گوردون شات 8-تحت 62 جمعه به حرکت به اوایل سرب در مسافران قهرمانی که در آن دو گلف بازان انص

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

کرامول, CONN.—خواهد گوردون شات 8-تحت 62 جمعه به حرکت به اوایل سرب در مسافران قهرمانی که در آن دو گلف بازان انصراف با توجه به کوروناویروس.

گوردون 23 ساله Vanderbilt فارغ التحصیل بازی چهارم خود را PGA Tour رویداد در یک ضامن معافیت است 12-تحت 128 پس از 36 سوراخ.

او دو عکس در مکنزی هیوز, که به ضرب گلوله یک دور اول 60 بود و در بازی بعد از ظهر جمعه.

مسافران زمینه ادامه داد: به کوچک شدن بعد از دنی مک کارتی آزمایش مثبت برای coronavirus. مک کارتی عقب نشینی همراه با جوانه Cauley که آزمایش منفی برای این ویروس اما تا به حال با بازی مک کارتی در روز پنج شنبه.

خروج از مک کارتی و Cauley هفت برداشت از مسابقات به دلیل COVID-19.

گوردون شات 30 در اولین نه سوراخ ساخت شش birdies و یک دیو در پشت و نه در TPC رودخانه ارتفاعات. او تا به حال نه birdies در طول دور و فقط از دست رفته چند نفر دیگر از جمله در چهارم سوراخ که در آن 35-پا زدن توپ مرغک آمد به استراحت در لبه فنجان.

"بعد از دیدن نمرات دیروز صبح من می دانستم که آن را برای رفتن به gettable صبح امروز," او گفت:. "من فقط سعی کردم به امروز با طرز فکر مثبت و تهاجمی طرز فکر و من قادر به انجام این کار است و اجرای اولیه که هر زمان که من که شتاب اولیه من معمولا نمی اجازه دهید آن را بروید, بنابراین من بسیار افتخار می کنم و چگونه من در آن وجود دارد آویزان زود است."

گوردون گره خورده است برای بهترین دور از صبح با برندان استیل که 9 زیر پس از 69 روز پنج شنبه.

مک کارتی را باز دور 67 گفت: او شروع به احساس بیمار پنج شنبه شب و آزمایش مثبت برای این ویروس در صبح روز جمعه.

"من از خواب بیدار در وسط شب اضافی با درد و درد و احساس چیزی بود," او گفت:. "من احساس می کردم تنها چیزی که به انجام آزمایش در آن نقطه قبل از من رفت و به این دوره است."

Cauley که باز با 69, دو تست منفی در روز جمعه. او انصراف "از فراوانی از احتیاط برای همسالان من و همه درگیر با مسابقات," او گفت:.

Matt Wallace عضو سوم از گروه خود teed کردن خود در اوایل بعد از ظهر جمعه با امید به بهبود خود را حتی پر باز گرد.

مک کارتی سوم PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای این ویروس پس از آن راه اندازی مجدد و دوم این هفته به کامرون قهرمان که انصراف در روز سه شنبه.

نیک Watney انصراف فقط قبل از دور دوم از هفته گذشته RBC میراث قهرمانی. روزنامه سیمپسون, گریم مک داول بروکس Koepka و برادر خود را تعقیب نیز خارج از مسافران پس از آمدن به تماس با افرادی که به این ویروس.

مک داول و بروکس Koepka را ویلچرهای هر دو آزمایش مثبت است. سیمپسون اشاره به مثبت شدن تست از یک عضو خانواده است.

Collin Morikawa همچنین عنوان شده است اما نه به خاطر COVID-19. 23 ساله کالیفرنیایی بود و انتظار می رود به دست قطع شده برای اولین بار در تور PGA حرفه ای پس از دور 72-71 خوب بالا می رود را کاهش دهد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Morikawa ساخته شده بود 22 مستقیم کاهش پس از تبدیل در ماه ژوئن طولانی ترین جمله خط پس از تایگر وودز خود را آغاز کرد PGA Tour حرفه ای با 25 متوالی کاهش است.

"آن محدود بود به اتفاق می افتد در برخی از نقطه," او گفت:. "چه کسی می داند که که خواهد بود. اما در حال حاضر من حدس می زنم ما در حال رفتن به صحبت در مورد آن و من می رفتن و فقط رفتن را به هفته آینده. من قصد دارم به یاد بگیرند که بسیاری از این هفته است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن