لیگ کوچک بیس بال تیم شکایت ارائه دهندگان خدمات بیمه بیش از denied virus ادعا می کند - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

پانزده کوچک لیگ بیس بال تیم ها باید طرح دعوی در دادگاه ادعا نقض قرارداد توسط ارائه دهندگان خدمات بیمه پس از رد

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

پانزده کوچک لیگ بیس بال تیم ها باید طرح دعوی در دادگاه ادعا نقض قرارداد توسط ارائه دهندگان خدمات بیمه پس از رد ادعای کسب و کار-بیمه وقفه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ اصلی بیس بال روز دوشنبه اعلام کرد که آن را تلاش برای بازی در 60 بازی فصل به طور منظم اما آن جزئی لیگ برتر باشگاه – های بسیاری در معرض خطر از دست دادن وابستگی میان مذاکرات با MLB – بعید است که به بازی حداقل تا 2021.

جزئی لیگ franchises گفت: در کت و شلوار ظ روز شنبه که حتی اگر آنها همچنان به پرداخت سالانه حق بیمه به بیمه ارائه دهندگان خدمات برای کسب و کار-قطع بیمه آنها رد شده است پوشش پس از بیس بال کمیسر راب مانفرد به طور نامحدود به حالت تعلیق در فصل خود را در ماه مارس است.

جزئی از تیم های لیگ عمدتا کوچک به طور مستقل متعلق به کسب و کار و مدل خود را بستگی به اعضا دریافت بازیکنان و مربیان و تیم های دیگر پرسنل ارائه شده توسط لیگ برتر باشگاه های.

محدودیت دولت در تجمع جرم نیز precluding جزئی از تیم های لیگ از میزبانی طرفداران خود ballparks تا کنون بزرگترین منبع درآمد برای کسانی که franchises. بیش از 40 میلیون هوادار با حضور جزئی بازی های لیگ شامل 176 وابسته به فصل گذشته است.

با توجه به ادعاهای تیم گیر با بیش از 2 میلیون دلار در هزینه های به طور متوسط از جمله آنجا که $1 میلیون نفر در ورزشگاه اجاره پرداخت هزینه های بازاریابی مواد غذایی و آشامیدنی تجهیزات و حقوق و مزایای دائمی کارکنان.

تیم می گویند ارائه دهندگان با استناد به دو دلیل برای انکار ادعا می کند – به دلیل ضرر و زیان هستند و نه ناشی از فیزیکی مستقیم از دست دادن یا آسیب به اموال و یا به دلیل سیاست های شامل زبان به استثنای پوشش برای از دست دادن یا آسیب ناشی از ویروس ها.

تیم ها می گویند از دست دادن با استفاده از ballparks با توجه به محدودیت دولت در فن تجمعات و ناتوانی خود را برای به دست آوردن بازیکنان واجد شرایط به عنوان از دست دادن فیزیکی. آنها ادعا دومی بند از درجه اعتبار ساقط است چرا که آن را غیرقابل اجرا و غیر قابل اجرا.

احتمال از دست دادن 2020 فصل می آید در حال حاضر زمان به چالش کشیدن برای افراد زیر سن قانونی. حرفه ای بیس بال توافق بین MLB و جزئی تیم لیگ صاحبان مجموعه به پایان می رسد پس از این فصل و MLB پیشنهاد کاهش تضمین حداقل از وابستگان از 160 به 120.

کت و شلوار واصل در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در فیلادلفیا نام فیلادلفیا جبران خسارت بیمه شرکت ، Acadia بیمه شرکت ، ملی مصدوم شرکت ، Scottsdale جبران خسارت شرکت ، و Scottsdale بیمه شرکت. به عنوان متهمان. Acadia بیمه کاهش یافته است به نظر. دیگر متهمان را بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

جزئی لیگ باشگاه های ذکر شده در این کت و شلوار هستند Chattanooga Lookouts آگوستا GreenJackets, Boise, Hawks, Columbia, کرم شب تاب, یوجین زمرد بینگهمتون رامبل اسبان, Fort Wayne, TinCaps فردریک کلید, Greenville, درایو, Idaho Falls, Chukars داخلی امپراتوری 66ers Amarillo چمن پودلس, San Antonio, ماموریت, استاکتون بنادر و Delmarva Shorebirds.

بویس و یوجین بخشی از شمال غربی, لیگ, که همچنین شامل اسپوکن سرخپوستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب