Stillwater مدارس مدیر امور مالی شکایت district, رئیس هیئت مدیره

Stillwater منطقه مدرسه منطقه مدیر امور مالی کریستن Hoheisel شکایت کرد منطقه مدرسه و رئیس هیئت مدیره مدرسه به ا

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Stillwater منطقه مدرسه منطقه مدیر امور مالی کریستن Hoheisel شکایت کرد منطقه مدرسه و رئیس هیئت مدیره مدرسه به اتهام نقض دولت باز-جلسه, قوانین, خلاف کاران اساسنامه و داده ها شیوه عمل می کنند.

Hoheisel شده است که در مرخصی اداری پس از مارس 30 واصل طرح دعوی در دادگاه روز سه شنبه در واشنگتن شهرستان دادگاه منطقه در استیلوتر.

IHoheisel مدعی Stillwater مسئولان مدرسه و رئیس هیئت مدیره سارا Stivland نقض دولت باز-جلسه قوانین با عدم بستن یک جلسه که شامل مقدماتی در نظر گرفتن اتهامات علیه او.

"هیچ بسته برگزار شد و پیش از Hoheisel در مرخصی اداری" طرح دعوی در دادگاه متحده است. "قبل از بسته شدن چنین جلسه هیئت مدیره مدرسه باید یک بیانیه در رکورد است که با فراهم کردن زمینه خاص اجازه دیدار بسته می شود و توصیف موضوع به بحث گذاشته شود. چنین بیانیه ای ساخته شده به عنوان مورد نیاز قانون است."

دولت قانون نیز مستلزم آن است که یک جلسه باید باز به درخواست فردی که مورد بحث قرار گرفت. با توجه به طرح دعوی در دادگاه "Hoheisel محروم شد از این حق و فرصت را به درخواست این دیدار باز شود."

Stivland عضو هیئت مدیره پس از سال 2017 شد گفت: از نقض هر دو از طریق ایمیل قبل و در فرد در این جلسه با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

مقامات منطقه روز پنجشنبه گفت که آنها نمی تواند اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

مدیر امور مالی ثبت خصمانه محل کار شکایت

Hoheisel زندگی می کند که در لیک المو شده است مدیر اجرایی امور مالی و عملیات برای مدرسه منطقه پس از 2015.

در سال 2017 Hoheisel ظ خصمانه محیط کار شکایت وی از سوی مامورین تبعیض جنسیتی و آزار و اذیت در بخشی از Stivland و دیگر عضو هیئت مدیره با توجه به طرح دعوی در دادگاه. او شکایت مورد بررسی قرار گرفت مستقل شخص ثالث محقق شد توسط هیئت مدیره مدرسه که از او شکایت کرده بود شایستگی اما "وجود دارد هیچ اقدام صورت گرفته توسط هیئت مدیره مدرسه به مجازات تخلف یافت در این گزارش تحقیقی" طرح دعوی در دادگاه متحده است. "پس از آزار و اذیت خود ادامه داد."

Hoheisel ثبت شکایت دیگر در ماه فوریه که در آن او مستند مکالمات او با سرپرست دنیس Pontrelli در مورد او خصمانه محیط کار و خواسته است که اقدامات گرفته شود برای جلوگیری از آن با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

کمتر از یک ماه بعد مدرسه مدیره رای به جای Hoheisel در مرخصی اداری.

"Stivland آگاه بود و دیده بود Hoheisel را ... شکایت قبل از 19 مارس سال 2020 جلسه هیئت مدیره مدرسه" با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

طرح دعوی در دادگاه مدعی مدرسه منطقه و Stivland نقض دولت خلاف کاران اساسنامه زمانی که آنها "جریمه و تهدید و منظم (او) از آنجا که او در ایمان خوب است, گزارش موارد نقض و یا مظنون به نقض فدرال و ایالتی مشترک قانون و یا قانون به تصویب رسید به موجب قانون به کارفرما."

طرح دعوی در دادگاه می گوید هویت خود را به بیرون درز شد

منطقه مدرسه و Stivland همچنین نقض دولت داده شیوه های عمل بودن "محزون می خوانی بی دقتی اتفاقی و در زمان کاملا عمدی با شناسایی Hoheisel به عنوان یک کارمند در حال انجام مدیره مدرسه تحقیقات" این دعوی متحده است.

رضایت دستور کار برای باز کردن بخشی از مارس 9 جلسه هیئت مدیره مدرسه شامل یک مورد درباره "استخدام موقت مدیر اجرایی امور مالی و عملیات" و طرح دعوی در دادگاه می گوید: "هیچ دلیلی برای انجام این کار است مگر اینکه خود زمان مدیر اجرایی وجود ندارد و یا در مرخصی."

در مارس 9, KSTP-تلویزیون نشان داد Hoheisel عکس و نام بر روی صفحه نمایش در طول یک خبر در بخش گزارش که Stillwater هیئت مدیره مدرسه "رای دادند به جای یک مدیر در پرداخت را در ماه مارس, اما نمی علنا فاش که کارمند بود با استناد به خصوصی پرسنل قوانین" طرح دعوی در دادگاه متحده به نقل از این گزارش. "اما منابع متعدد گفته 5 شاهد عینی اخبار که Hoheisel منطقه را برترین سرمایه است کارمند در پرداخت را ترک کنند."

با توجه به طرح دعوی در دادگاه ، "'منابع متعدد' ... تنها می شده اند اعضای هیئت مدیره مدرسه یا افرادی که یاد گرفته در مورد Hoheisel هویت از طریق اعضای هیئت مدیره مدرسه."

طرح دعوی در دادگاه می گوید این اقدامات بودند "عمدی و عمدی در نظر گرفته شده و به آسیب Hoheisel در چشم جامعه و در چشم او حرفه ای است."

در میان آیتم های او است که به دنبال: خسارت بیش از $50,000, expungement از هر رکورد از او قرار می گیرد در مرخصی اداری و فوری بازگشت به کار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب