پوزه آقای ملاقات کرد ؟ کثافت تعجب می کنم که چرا آنها ممنوع از MLB راه اندازی مجدد

فیلادلفیا—این Phillie Phanatic تا به حال داستان های مورد علاقه خود را adventures — از جزایر گالاپاگوس به سنگ ف

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

فیلادلفیا—این Phillie Phanatic تا به حال داستان های مورد علاقه خود را adventures — از جزایر گالاپاگوس به سنگ فرش خیابان از Philadelphia — به عنوان خوانده شده به او بیشتر هفته ها از بهترین جوانه. از فیلادلفیا furball شد در جمع با یک داستان قبل از خواب از برایس هارپر. اندرو McCutchen و مدیر جو Girardi متوقف شد به عنوان خوانندگان مهمان برای سرگرم کردن طرفداران و متحد فیلیز جامعه است.

اما باید فیلیز بازی توپ در این سال به خوبی این کتاب را در Phanatic.

MLB می خواهد به ممنوعیت پرندگان — ببخشید دزدان دریایی طوطی — و برنی آبجو اشتباه احمقانه برنی whitelaw, هک, همه لباسهای موجودات کوچک و بزرگ از ورزشگاه در این فصل است. فایر فاکس و پنجه مرغ انجیر خوار پرنده همه رو به انقراض — حداقل در این فصل باید بیس بال رزومه.

حتی یک پوزه آقای ملاقات و یا یک ماسک بر روی مارینر گوزن شمالی را به علت کمک کند.

بریده بریده نفس کشیدن! بیس furriest و جالب ترین طرفداران ممنوع از ورود به ورزشگاه.

و این که سرد نیست.

"هر طلسم باید ضروری به دلیل توانایی خود را برای اتصال و منحرف کردن اذهان با سرگرم کننده" طلسم گورو دیو ریموند گفت.

ریموند باید بدانید به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه عملکرد به عنوان اولین فرد به 6 پا-6, 300 پوند 90-اینچ کمر قاب Phanatic. او پس از تبدیل شدن به یک طلسم مشاور به ستاره ها و کمک به ایجاد نام تجاری و آموزش نسل بعدی از صدها ورزشگاه شخصیت. کثافت به عنوان ورزشگاه اصلی به عنوان سگ های داغ و توپ و هر فازی fist bump یا فرصت تلاقی چند خیابان یا جاده برخورد قلاب جوانترین طرفداران در بازی.

به عنوان بیس بال آماده برای تابستان, تخته سنگ و بدون طرفداران ریموند عجایب: چه یک بازی بدون یک طلسم ؟

"شما لازم نیست به من را متقاعد کند که" ریموند گفت. "این قدرت است که درک نمی کنند که حقیقت ساده است."

A FEB. 25, 2020, FILE PHOTO FILE - In this Feb. 25, 2020, file photo, The Phillie Phanatic mascot performs before a spring training baseball game against the Toronto Blue Jays in Clearwater, Fla. Mascots have no other place in baseball should the sport resume. Mascots will be banned. Take a look across the globe and mascots remained a staple of baseball games in Taiwan and the KBO League in South Korea. (AP Photo/Frank Franklin II, File)

در حال حاضر وجود دارد یک طرح MLB می تواند به دنبال آن است که توضیح می دهد که چرا کثافت جا بی ثمر ballparks.

نگاهی به سراسر جهان است. کثافت باقی مانده است به یک جزء اصلی از بازی بیس بال در تایوان و KBO لیگ در کره جنوبی. آمریکا طرفداران که در آنجا ماند تا در اواخر (و یا آن را از خواب بیدار شدم زود؟) برای تماشای KBO بازی در ESPN بودند مسخ شده کثافت رفته وحشی در خالی استادیوم. LG دوقلوها کثافت — دوقلو ربات پسر به نام خوش شانس و ستاره — عینک ماسک. به طوری که سردسته و یک درام بخش است که ارائه موسیقی متن غیر این صورت دلتنگ جو است.

چینی حرفه ای بیس بال لیگ محروم تماشاگران بیش از نگرانی از گسترش coronavirus در یک فضای شلوغ اما لیگ تصمیم گرفت از آن امن به اجازه در cheerleaders و لباسهای کثافت.

"این مهم ترین زمان به اهرم سرگرم کننده هنگامی که مردم بیمار و در حال مرگ و برخورد با خشونت زندگی" ریموند گفت. "است که زمانی که شما پیدا کردن یک راه برای منحرف کردن اذهان مردم و سرگرم کردن آنها."

در Philadelphia Inquirer کاریکاتوریست راب Tornoe جلب Phanatic (ماسک) نشسته در بالای ستاره شرق با تلفن خود را و نگه دارید و با بیکاری ،

"این است که زندگی یا مرگ در حال حاضر برای بسیاری از شخصیت, بسیاری از نوازندگان" سابق تیمبرولوز طلسم جان Cudo گفت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این است که وخیم ترین MLB هنرمندان که اغلب وظایف دیگر در درون سازمان و یا باقی مانده فعال در جامعه با غذا, درایو کامیون آتش راهپیمایی یا دیگر احساس خوب تلاش در طول بیماری همه گیر.

ریموند به حال سابق و فعلی کثافت از جمله Cudo عضویت این هفته در وبینار "چه خبره من باید طلسم را در حال حاضر؟" بهترین پیشنهاد را به ماندن متصل با طرفداران — با ATV به طور موقت به پارک شده است — تعامل از طریق محتوای اجتماعی.

طلسم شیدایی رفته وحشی در Instagram و Infinite. آقای ملاقات پاک سازی ویندوز. D. Baxter the Bobcat تدریس عبور ایمنی. Wally هیولا سبز سوابق مجازی پیام برای موسسه خیریه.

سپس دوباره کثافت مشکلات فقط مثل ما: چه کسی Phanatic یک تر و تمیز طول قرنطینه?

"این Phanatic نیازی به قطع مو خود را" ریموند گفت. "این در واقع یک مثبت هنگامی که آن را ژولیده و بلند مدت است."

این Phanatic در حال حاضر تحت یک قبل از این سال نگاه جدید خود را ویژگی های پرواز پر و بال به جای خز رنگی, اسلحه, ستاره ترسیم چشم بزرگتر خلفی و پودر آبی دم آبی و جوراب با کفش قرمز به علاوه مجموعه ای از مقیاس های زیر اسلحه — به دلیل واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر این تیم توسط سازندگان اصلی Phanatic. سازندگان تهدید به فسخ فیلیز' حقوق به Phanatic از ژوئن 15 و "را Phanatic یک عامل رایگان" مگر تیم renegotiated آن 1984 توافق به دست آوردن طلسم حقوق.

کثافت بودند فشرده با دیگر بیس بال سنت که weeded زیر یک سال 2020 پیشنهاد. سنتی تبادل صف کارت خواهد بود را حذف همراه با سپاس مشت ضربه و بت دختران و پسران.

"من نمی دانم از کسی که خریداری بلیط فصل برای تماشای خفاش پسر" ریموند گفت. "اما شما می توانید می گویند که در پیک برای کثافت. ما می تواند از دست دادن یکی از این تساوی به ارمغان می آورد که در مردم فراتر از آمار پیشرفته."

به علاوه هر فن که با حضور فیلیز بازی در اواخر 1990s در جانبازان ورزشگاه می داند Phanatic می توانید در خالی ورزشگاه.

کثافت فقط می خواهم به صدای بوق صدای بوق صدای بوق برای این تیم در خانه و آنها اهمیتی نمی دهند اگر آنها تا کنون دریافت کنید.

"من فقط التماس آنها را به ارزش شخصیت مارک های" ریموند گفت. "وجود دارد یک راه امن برای شما به آن لذت ببرید و رک و پوست کنده و سرگرم کننده است که مهم ترین چیز شما می توانید سرمایه گذاری در حال حاضر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن