مایکل گرسون: مغلوب ساختن پیشی جستن را مطرح کرده است که پرچم سفید در مبارزه با COVID-19 - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

علاوه بر اینکه ضعیف با حضور سیاسی فلاپ شامل دفاعی متعصب و به سختی منسجم صدای بلند نطق کردن رئیس جمهور دونالد

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

علاوه بر اینکه ضعیف با حضور سیاسی فلاپ شامل دفاعی متعصب و به سختی منسجم صدای بلند نطق کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر کمپین تجمع در تولسا شد ریاست جمهوری اعلام تسلیم به COVID-19.

آن را ممکن است برای حفظ که ایالات متحده در بحران بهداشت عمومی در حالی که دعوت از هزاران نفر از مردم به فریاد زدن تف پرتاب تصویب در یک فضای محصور شده است. ارائه ماسک در این رویداد شفاف تظاهر است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین باید شناخته شده است که سخت ترین هسته تهمت هواداران خواهد دنبال نمونه ای از رهبر عزیز با رفتن maskless. آن را تبدیل به یک تعریف مشخصه MAGA ماچو به عمل محافظت اجتماعی مقاربت.

این به این معنی است که تهمت بود مایل به قرار دادن مخاطبان خود را و جامعه خود را در معرض خطر عفونت و مرگ است. و برای چه ؟ به حمام افتاب گرفتن در چاپلوسی? به راه اندازی مجدد خود را متزلزل مبارزات انتخاباتی ؟ هر بهانه ای مسخره بی پروا. و به دلیل جمعیت شناسی مرگ از COVID-19 تهمت بود که به خصوص بی پروا با زندگی افراد مسن است.

آن است که عجیـب از کمپین پیام: "مغلوب ساختن پیشی جستن 2020: ارزش افزوده عوارض!" اما تولسا رویداد طبیعی بیان یک کمپین گسترده تر استراتژی است. مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی معتقد است که انتخاب مجدد چشم انداز بستگی به ظاهر بهبود اقتصادی روز انتخابات. به این ترتیب, او تغذیه کرده است و مردمی برای حمایت از بازگشایی در هر نوبت. در حال حاضر بیش از دو دوجین متحده (از جمله اوکلاهما) گزارش coronavirus موج. این است که در معرض افکار عمومی آمریکا به یک اندازه گیری خطر مرگ – یک خطر است که به طور چشمگیری افزایش می دهد با سن. (بیشترین تعداد در ایالات متحده coronavirus-مرگ و میر ناشی از فوریه آمده اند در میان مردم 85 و بالاتر. دومین آمده است در میان مردم 75 تا 85. هم این دسته بندی نشان دهنده بیش از نیمی از مرگ و میر مربوط به COVID-19.)

تهمت آشکار فرض که سریع بازگشایی خواهد شد و در نهایت خوب خواهد بود برای اقتصاد ممکن است اشتباه (پس از بهبودی کامل خواهد شد تنها زمانی که مردم واقعا بدترین بیماری است که بیش از). اما تهمت بدیهی است که معتقد است این دوره در منافع شخصی خود را. و آن را بالا می برد عمیق مسائل اخلاقی.

همیشه وجود خواهد داشت برخی از تجارت اجتماعی آزادی – آزادی برای حرکت و کاردانی – و الزامات بهداشت عمومی در طول یک بیماری همه گیر. برخی از اقدامات اجرا اجتماعی فاصله بیش از حد سخت گیرانه برای حفظ برای مدت طولانی (به جز در موارد شدید). برخی از سطح خطر به زندگی اجتناب ناپذیر است.

اما نسبت وزن یک نهاد در ارزش زندگی به خصوص در حفاظت از آسیب پذیر زندگی, مسائل تا حد زیادی. یک فایده – که معتقد است بهترین نتیجه اخلاقی بزرگترین خوب برای بیشترین تعداد را در پیدا کردن آن را آسان تر برای توجیه قربانی شدن ده ها هزار نفر از مردم بیش از سن 75 به خاطر رشد اقتصادی و حرکت آزاد است. کسی که ادعا می کند به نرم افزار-زندگی – به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن می کند – باید با شروع از مجموعه ای متفاوت از مفروضات.

بودن نرم افزار-زندگی به معنی قرار دادن اضافی اخلاقی و قانونی تاکید بر زندگی ضعیف و بی صدا. به این معنی سخن گفتن از انسان ها که اغلب به عنوان مصرفی در فایده محاسبات – به خصوص انسان در آغاز زندگی انسان با فکری و معلولیت های جسمی و انسان در پایان زندگی است.

وجود دارد چنین چیزی به عنوان مرگ طبیعی است و ما تحت هیچ تعهد اخلاقی به طور نامحدود گسترش فرایند مرگ. اما با COVID-19 ما در حال صحبت کردن در مورد هزاران نفر از مرگ و میر است که می تواند اجتناب شود از طریق معقول و منطقی بهترین شیوه از سلامت عمومی است. و هر چند دیگر کالاهای اجتماعی هستند در خطر سیاسی نیاز دارد رئیس جمهور باید شمارش برای هیچ چیز در این محاسبه است. هیچ چیز.

که در آن ما تا پایان اگر ارزش بالا قرار داده شد در زندگی افراد مسن و همه ملاحظات سیاسی حذف شدند? در نتیجه رویکرد قطعا اجازه نمی دهد حوادث مانند مغلوب ساختن پیشی جستن Tulsan-رولت تجمع که یک متخصص بهداشت قرار داده شده در میان "بالاترین خطر کرده است." و یک مسئول COVID-19 سیاست نمی خواهد رها موثر بهداشت عمومی اقدامات حتی به عنوان موج اول این بیماری همچنان به رول در بسیاری از ایالات متحده است.

در بهداشت عمومی مغلوب ساختن پیشی جستن است اقدام مانند یک حرفه ای-زندگی رئیس جمهور. به جای قرار دادن یک انگشت در مقیاس با توجه به آسیب پذیر زندگی می کند, او با قرار دادن خود را کامل وزن در کنار خود درک منافع. او اخلاق می کند حتی به سطح افزایش سودگرایی. او به دنبال بزرگترین خوبی برای یک نفر و یک فرد به تنهایی. بسیاری از آنها به احتمال زیاد به رنج می برند به دلیل آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب