Caryn M. سالیوان: نیازهای ویژه فوق العاده ای نگرانی

در آن زمان بسیاری از سال های بسیاری دست به جمع آوری داربست را فراهم می کند که این ساختار برای لوکاس Houk زندگی

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

در آن زمان بسیاری از سال های بسیاری دست به جمع آوری داربست را فراهم می کند که این ساختار برای لوکاس Houk زندگی.

زمانی که coronavirus نفوذ جوامع ما ساختار را سرنگون کرد.

Caryn سالیوان

مانند پسر من جک لوکاس تشخیص داده شد در 1990s زمانی که کمی شناخته شده بود در مورد اوتیسم. مادرش پت بیلی یک دبیرستان از دوستان که با آنها من تا به پیمایش یک معمای تقریبا به عنوان گیج کننده به عنوان coronavirus.

ما 28 سال و پسران در آپارتمان زندگی می کنند در پورتلند مین و سنت پل ، با پشتیبانی از پرداخت کارکنان آنها به فروشگاه برای مواد غذایی آماده سازی غذا و مراقبت از خانه خود را و خود را.

لوکاس دارای سه بخش زمان شغل. در زمان عادی او مکمل کار با برنامه ریزی گردش به کتابخانه های فیلم و تئاتر و کلیسا و هنر کلاس.

روال بودند Lucas' تاسیسات قبل از COVID-19. با لغو همه چیز او می گذرد زمان مونتاژ پازل طراحی و ساخت ویدئوها از شخصیت های دیزنی مورد علاقه.

روز های آینده نامشخص و نگران کننده است.

"ما همه در انزوا" پت می گوید. "درد دل من."

فرزندان ما در میان هزاران نفر از بزرگسالان با نیازهای ویژه که در حال تلاش برای درک اینکه چرا جان خود را به توقف screeching آمد.

مانند بقیه از ما آنها مقیم خود را تا زمانی که زندگی رزومه — به نحوی.

"آن زمان ایجاد کرد به لوکاس به جایی که او بود" پت می گوید. "ما باید بیش از شروع اگر این شغل نمی آیند؟"

و آنچه در مورد پشتیبانی می کند ؟

خانواده ها و ارائه دهندگان همان هدف: برای فعال کردن افراد با نیازهای ویژه به زندگی می کنند بهترین زندگی خود را. در این لحظه هدف احساس شکننده است.

بسیاری از سازمان ها است که حمایت از این جمعیت هستند توسط یک مالی موضوع برای آنها کار بر روی یک هزینه برای خدمات اساس برخی از اهدا کننده پشتیبانی می کند. وجود ندارد و ضروری خدمات طراحي آنها نمی تواند خدمت به شهروندان آسیب پذیر است که چگونه آنها تولید درآمد و پرداخت صورتحساب خود را.

در حالی که خود را در آینده نامشخص است خالی نبود آنها را روشن است. این سازمان حیاتی هستند برای افرادی که گزینه های محدود و فرصت ها.

در حالی که جک و لوکاس زندگی نیمه مستقل در آپارتمان بسیاری از بزرگسالان با نیازهای ویژه زندگی در خانه گروه کارکنان مستقیم-پشتیبانی حرفه ای. اگر یک ساکن بودند به قرارداد coronavirus کارکنان خود و مشاوره ازدواج و بسیاری در حال حاضر پزشکی آسیب پذیر را تبدیل به بیشتر از آن.

برای 20 سال گذشته شان کنی زندگی در یک خانه گروهی دیگر از بزرگسالان که تبدیل شده اند مثل خانواده. او با این نسخهها کار پاره وقت در کوالسکی را در بازار با پشتیبانی از Merrick, Inc., یک ارائه دهنده از اشتغال و زندگی غنی سازی پشتیبانی از بیش از 50 سال است.

در هنگام خاموش شدن سفارش صادر شد یک نگرانی مطرح شد در مورد شان به کار در یک فروشگاه مواد غذایی در حالی که زندگی در خانه.

این یک تصمیم دشوار می گوید: Sean مادر شری کنی اما فراگیر نگرانی برای شان به نگه داشتن یک کار ارزشمند است که به او یک هدف است. پس از سال ها از زندگی دور 43 ساله شان نقل مکان کرد و با خود بازنشسته و پدر و مادر — به طور موقت.

با مریک خدمات به طور موقت به حالت تعلیق در حال حاضر, Kennys گرفتن شان و از کار و بررسی در با کوالسکی را به اطمینان حاصل شود تمام است. این یک کنترل موقت و نه قابل دوام طولانی مدت برنامه ریزی کنید.

با یک ماسک و دستکش و حفاظت از شان در کار Kennys باید اقدامات لازم برای حفاظت از آنها همه در خانه.

هر دو از بازنشستگان شری و همسرش, بدست, خلاق, پر کردن شان را با پخت و پز, ورزش و بازی از فعالیت های فوق برنامه نیز در مستند.

مت Pickford زندگی در یک خانه گروهی از سال 2004. اقامت در خانه منظور ارائه یک سردرگمی برای مادرش کیت که در دهه هفتاد او.

تصمیم به نگه داشتن مت, 38 در گروه خانه آمد و در یک قیمت گزاف است. تا زمانی که سفارش در محل مت باید ماندن در خانه و خانواده خود را نمی تواند او مراجعه کنید.

کیت تا به حال برای کاستن مت اضطراب و به پاسخ سوال روزانه در مورد آنچه که دولت در حال انجام است در مورد COVID.

یک مشتری از سازمان غیر انتفاعی تسه مت تا به حال فقط شروع آموزش در اول کار پرداخت می شود زمانی که coronavirus وارد شده است. واقع در شهرستان رمزی تسه, Inc. فراهم می کند مبتنی بر جامعه اشتغال و تولید در خانه و کار و تعاملات اجتماعی و فعالیت های غنی سازی.

من با صحبت Lynne مگان, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت در مورد چگونه تسه و مشتریان خود هستند مراتب. از آن 350 مشتریان 40 که برای کار ضروری-خدمات کارفرمایان به ادامه کار و حمایت از بورس اوراق بهادار تهران. آن را بیش از حد به زودی به دانستن این که آیا کسانی که غیر ضروری مشاغل (مانند مت Pickford) خواهد شد که هنوز هم آنها را داشته باشد.

همانطور که ما منتظر زندگی به سر تسه مشتریان برخی با نیازهای جدا هستند در خانه اغلب بدون تکنولوژی را به ماندن متصل. هر خانواده می تواند حمایت از کودکان بزرگسالان با بالا نیاز دارد در خانه 24/7, Lynne می گوید. اضطراب بالا در میان جمعیت در حال حاضر مستعد ابتلا به آن است.

با چک حفاظت برنامه بودجه در دست بورس اوراق بهادار تهران برای بازگرداندن کارکنان. اما Lynne, نگرانی. مشتریان به احتمال زیاد به بازگشت به تسه سایت در سراسر زمان چک حفاظت منابع مالی خواهد بود تخلیه شده است. آن زمان را به سطح شیب دار بالا و زمان آن طول می کشد به پرداخت برای خدمات ارائه شده.

زمان بندی خواهد بود روی حیله و تزویر.

و آنچه در مورد عامل در یک coronavirus جهان با نام تجاری جدید پارامترهای ؟

برخی از مشتریان مشکل با مرزهای دیگران با مسائل حسی. آنها را حفظ فاصله مناسب? آنها را ماسک می پوشند? با 6 پا در قوانین چگونه می توانید تسه حمل و نقل مشتریان متعدد به شغل در 12 نفر و وانت در هر حد معمول است ؟

هر چند بسیاری از ما بندر نگرانی در مورد زندگی و امرار معاش در میان این همه گیر آن با نیازهای ویژه و کسانی که از آنها حمایت کرده اند استثنایی نگرانی ها و چالش های منحصر به فرد. در این هفته به آمده خواهد خود را به داربست بازسازی خواهد ؟ یا آن را تبدیل به یکی دیگر از coronavirus تلفات?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب