گرفتن در ورزش: این چیست ؟ یک شنبه در سال 2020 با بسیاری از ورزش چه خبر ؟ آیا ما به سقوط در پیچ و تاب زمان? - Sun, 26 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • به نظر می رسید مانند یک نمونه روز شنبه. اما آن نبود. بله برای یک سال پیش شاید. نه برای سال 202

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

گرفتن در ورزش • به نظر می رسید مانند یک نمونه روز شنبه. اما آن نبود. بله برای یک سال پیش شاید. نه برای سال 2020 هر چند. آن atypically پر از رویدادهای ورزشی و اخبار. اجازه دهید آن را دریافت کنید.

•••••••

• سیاتل Seahawks ساخته شده بزرگترین چلپ چلوپ. و همه آن را در زمان یک تجارت است. نه هر تجارت است. جمال Adams گران ترین بازیکن شاهین که تا کنون به دست آورد اگر ارز به نرخ آن است که در پیش نویس میدارد. دو شماره 1 انتخاب (و شروع ایمنی Bradley McDougald) است آنچه در آن هزینه سیاتل بالا قیمت به پرداخت هزینه برای یک بازیکن است که آن را روشن ساخته است او نمی خواهید به ماندن با New York Jets.

قیمت آن را روشن می سازد. Seahawks نمی خواهید به زباله دیگر از راسل ویلسون نخست سال است. آنها بر این باورند که آنها می توانید برنده عنوان NFL دوباره در سال 2020 (اگر وجود دارد یک فصل) و آنها در حال رفتن برای آن است. چگونه ؟ با بهترین ثانویه در فوتبال است.

وجود دارد یک نکته است که آخرین جمله. از آن خواهد شد NFL بهترین ثانویه برای مطمئن شوید که تنها در صورتی Quinton دانبار است یا یک) گناه از فلوریدا قوی بازو سرقت اتهامات; یا ب) او می تواند به استناد Mychal Kendricks معافیت و رشته خود را در مورد دادگاه برای حداقل نه ماه.

با دانبار در یک گوشه Shaquill گریفین در دیگر و آدامز و Quandre Diggs در ایمنی نقاط شاهین' ثانویه رقیب خواهد شد که از لژیون رونق روز. به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید تره گل ممکن است تا پایان نیکل با یک قطعا نگاه متفاوت است.

همه از این است که هیجان انگیز است. اضافه کردن در بابی Wagner, K. J. Wright و هر کس هک پخش در linebacker – rookie Jordyn بروکس به نظر می رسد شانس-در مورد علاقه هر چند هاوکز استفاده از بازیافت جانباز Bruce Irvin خواهد بود کلمات – و هاوکز " بازگشت هفت نیز در حال اجرا برای بهترین در لیگ.

پیت کارول تیم همواره مورد دفاع است. به جز دو سال گذشته. حالا که طرف توپ دارای پتانسیل به ویژه هنگامی که بیشتر. و ویژه ما به معنی بزرگ است. سوپر باول-برنده بزرگ است.

• برنده است ؟ که چه ؟

M قطعا نمی دانم در هوستون. دوازده بار متوالی سیاتل مواجه است آستروس در دقیقه خدمتکار پارک و 12 بار متوالی آستروس را به دست آورد. هنگامی که ما صحبت می کرد خیلی خوش بینانه در مورد M شانس در سال 2020 فصل ما را فراموش کرده بود نگاهی به برنامه. ما را دیده اند چهار بازی برای باز کردن فصل در جنوب تگزاس است. یک 0-3 شروع قطعا نمی خواهد کمک به یک تیم است که هیچ سابقه ای از موفقیت از قرعه کشی.

اما این امکان مجزا مگر اینکه Yusei کیکوچی می تواند به نوبه خود چیزهایی در اطراف برای شش نوبت و یا امروز و مارینر جرم می تواند به حل پازل کهنه زاک Greinke.

•••

WSU: Peyton Pelluer در حدود پولمن بنابراین او به نظر می رسید به عنوان اگر او بخشی از فوتبال مربیگری کارکنان. در حال حاضر او در بر داشت یک محل که در آن او واقعا می تواند. تئو لاوسون به ما می گوید Pelluer خواهد بود و کارکنان در می سی سی پی امور خارجه پیوستن به یک دسته از شبه واشنگتن آلوم (در مربیگری حس) تحت مایک صافی. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, بخشی از شنبه را "عادی" شامل یک دسته از ورزش در تلویزیون. موجود در بود که سابرینا Ionescu را برای اولین بار با نیویورک آزادی. او کمک به کل برگزار شد در بخش بزرگی از هم تیمی های او' ناتوانی در پایان در برابر سیاتل. ... در ایالت اورگان فوتبال بازیکن می خواهد به یک صدا برای تغییر. ... Jason شلی چپ یوتا برای یک شانس برای یک شروع کارفرمایی. ... سابق UCLA بسکتبال ستاره صرف دو دهه گذشته مسلط ژاپنی بسکتبال. ... در نهایت, دانشکده فوتبال, بازی یک بازی انتظار. زمان را اجرا خواهد کرد سریعتر از شما فکر می کنم.

آیداهو: این جمعه ما 20 20 سری متمرکز در دانشگاه آیداهو. جان Blanchette آیا افتخارات divining 20 بهترین خرابکاری پس از به نوبه خود از قرن.

Mariners: بله M را از دست داده اند و 12 بار متوالی در هوستون. و پس از دیروز 7-2 شکست 15 بار متوالی به طور کلی. که به معنی من ریاضی آنها بازی کرده اند Astros در تگزاس از 12 گذشته 15 بار آنها را ملاقات کردم. بحث در مورد نامتعادل برنامه. ... ما ژن Warnick شگفتی های اخیر از سمت راست میدان بازی خلاصه اگر سیاتل همیشه پیروزی دوباره برابر Astros. امروز شاید ؟ پس از همه, من انجام از راست زمینه قطعه برای روز دوشنبه کاغذ پس از آن آن را برای من آسان است. ... هیچ چیز در مورد این فصل بیس بال طبیعی است. حتی تلویزیون و رادیو پخش. ... مارینرز سعی کردم به ثبت نام برایان شاو چند سال پیش. آنها او را در حال حاضر.

نمای کلی: فهرست شمارش معکوس است که در نهایت به پایان رسید. ... تجارت با جت همراه با یک دوز اضافی از طنز با توجه به لو'Veon بل که یک بار نشسته یک سال تمام به زور استیلرز به تجارت او ناراحت است Adams کشتی شروع به پریدن کرد. ... آموزش کمپ حاضر خواهد شد یک سری از چالش است.

رونالدینیو: یک بار دیگر یک matchup با LAFC مهم است برای سیاتل.

•••

• من همیشه تحسین Regis Philbin. او به نظر می رسید تا در سهولت هر زمان که او در تلویزیون است. و او Notre Dame football fan چیزی است که من مایل به چشم پوشی عمدتا به دلیل آن بود که خود را مادر آلما. ما قصد داریم به برخی از hackneyed اشاره به نهایی خود را پاسخ اینجا خیلی نزدیک به مرگ خود را, اما ما می گویند یک روز رفت و زمانی که Philbin مناسب نیست نگاه مانند یک میلیون دلار. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن