دیزنی لند شانگهای بازگشایی با ضد ویروس کنترل - Mon, 11 May 2020 PST

شانگهای – بازدید کنندگان در صورت ماسک جریان به دیزنی لند شانگهای به عنوان پارک بازگشایی دوشنبه در بالا مشخصات

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

شانگهای – بازدید کنندگان در صورت ماسک جریان به دیزنی لند شانگهای به عنوان پارک بازگشایی دوشنبه در بالا مشخصات گامی در جهت احیای گردشگری است که تعطیل توسط coronavirus بیماری همه گیر.

خانه ماوس تجربه در شانگهای برای اولین بار از پارک های آن به بازگشایی حاکی از موانع جهانی صنایع سرگرمی ممکن است در صورت. دیزنی است که محدود کردن تعداد بازدید کننده نیاز به ماسک و چک کردن برای ویروس ثبتشده تب.

چین که در آن همه گیر شروع در ماه دسامبر اولین کشوری بود که برای بازگشایی کارخانه و کسب و کارهای دیگر پس از اعلام بیماری تحت کنترل در مارس حتی به عنوان عفونت افزایش و کنترل های سخت تر در برخی از کشورهای دیگر.

"ما امیدواریم که که امروز بازگشایی به عنوان یک فانوس دریایی از نور در سراسر جهان ارائه امید و الهام بخش برای همه" رئیس جمهور شانگهای دیزنی توچال جو Schott به خبرنگاران گفت.

گردشگری بوده است و آمار به خصوص سخت توسط کنترل های اعمال شده در سراسر جهان که تعطیل هواپیمایی و کشتی کروز سفر پارک و سینما. دیزنی سرزنش 91% شیرجه رفتن در آن آخرین سود سه ماهه در $1.4 میلیارد دلار در ویروس-هزینه های مربوط.

دیزنی لند شانگهای و دیزنی پارک در هنگ کنگ بسته شده در Jan. 25 به چین جدا شده شهرستانها با 60 میلیون نفر از مردم سعی کنید برای جلوگیری از شیوع بیماری است. توکیو دیزنی لند زیر بسته شود و ماه ها و پارک ها در ایالات متحده و اروپا در ماه مارس است.

چین اجازه داده است مغازه ها و دفاتر بازگشایی شده است اما نگه داشتن سینما, کافه کارائوکه سرو و کسب و کارهای دیگر بسته شده است.

مقامات در حال تلاش برای احیای چین بازار گردشگری با ارائه پذیرش رایگان به نقاط خوش منظره و زیبا و کوپن های تخفیف به مصرف کنندگان است. اما هیچ نشانه ای وجود دارد که سفر محدودیت هایی که باید قطع جریان رایگان-هزینه های گردشگران چینی به تایلند و دیگر کشورهای همسایه آسیایی ممکن است برداشته شود.

چین خود صنعت ممکن است بهره مند شوند در حالی که کسانی که سفر محدودیت حد گردشگران چینی به صرف در کشور خود Taohai Lin Fitch راه حل گفت: در یک ایمیل. اما لین گفت: هزینه های خود را قدرت می تواند صدمه دیده است اگر ضعف در تقاضای جهانی برای صادرات چین منجر به ضرر و زیان کار.

دیزنی مهمان برخی از پوشیدن میکی موس گوش و کودکان کوچک پری دریایی مولان, مینی ماوس و برف لباس سفید مورد بررسی قرار گرفت دوشنبه به صورت تب در پارک دروازه و پس از آن راه می رفت پایین تقریبا خالی خطوط به عنوان کارکنان دست تکان دادند به آنها. این شرکت امضا لحن "When You Wish Upon a Star" با بازی بیش از بلندگو.

"این واقعا احساس مانند یک شاهزاده خانم را بازگشت به خانه به خصوص زمانی که کارکنان به انتظارنشسته بودند تا پس از بلیط چک و گفت:" به خانه خوش آمدید!'," گفت: بازدید کننده Dilys دینگ شانگهای.

"آن احساس می کند مانند بسیاری از مردم کمتر از حد نرمال است. شما لازم نیست به خط" گفت: دینگ 26. "شما می توانید تمام بازی سرگرمی اقلام حداقل یک بار. این بسیار خوب است."

کن در پیاده رو و در خطوط جاذبه های بازدید کننده نشان می دهد که در آن برای ایستادن به ترک فضای بین خود. این شرکت گفت: سواری خواهد بود محدود به یک گروه از بازدید کنندگان در هر خودرو به خاطر غریبه ها از هم جدا.

"ما نمی خواهیم مردم بیش از حد, از جلو به عقب و یا پهلو" گفت: اندرو Bolstein, پارک, معاون ارشد رئیس جمهور برای عملیات.

این شرکت گفت: برنامه های خود بودند و بر اساس تجربه Disneytown یک مجاور خرید و سرگرمی مرکز که بازگشایی زودتر در 1000 هکتار (400 هکتار) شانگهای دیزنی توچال.

پیشبرد رزرو مورد نیاز و بازدید کنندگان اختصاص داده و زمان را وارد کنید. این شرکت گفت مهمان اعداد محدود خواهد شد به یک سوم از معمول روزانه سطح 80,000 در شروع و به تدریج افزایش خواهد یافت.

"هیجان زده در مورد باز کردن دروازه!" مردم در اولین گروه از مهمانان فریاد زد: به عنوان آنها وارد پارک در 9:30 صبح

دیزنی لند شانگهای که باز در سال 2016 است که یک سرمایه گذاری مشترک بین والت دیزنی Co. و یک شرکت متعلق به شهر شانگهای دولت است.

دیزنی است 43 درصد سهام در شانگهای دیزنی توچال که شامل پارک دو هتل و Disneytown. رفت و آمد مکرر گفت: پیش از آن جذب حدود 12 میلیون مهمانان سال گذشته و در مجموع 66 میلیون از آن را باز کرد.

دیزنی که مقر آن در کالیفرنیا گفت: برخی از رسانه ها در دیزنی, چشمه, یک, خرید, ناهار خوری و سرگرمی های پیچیده متصل به دنیای دیزنی پارک فلوریدا را بازگشایی این ماه است. این شرکت هنوز به تعیین تاریخ برای بازگشایی دیزنی جهان یا آن پارک دیگر در سراسر جهان است.

بازدید کنندگان به شانگهای دیزنی مورد نیاز برای نشان دادن دولت صادر شده شناسایی و با استفاده از یک برنامه گوشی های هوشمند صادر شده توسط شهر شانگهای دولت است که آهنگ به سلامت خود و تماس با هر کسی که ممکن است در معرض به او ویروس.

که اجازه می دهد تا شرکت به "درک و تنظیم جریان ترافیک" گفت: Bolstein.

از جمله فعالیت های بازی کودکان مناطق و داخل سالن تئاتر نشان می دهد و بسته در خط با دولت محدودیت Bolstein گفت.

"ما امیدواریم که آنها را به برخی از زمان به زودی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب