نمایشنامه نویس/شاعر/قصه کم متزلزل خود را در نبرد با COVID-19

فیلیپ اندرو بنت کم توصیف خود را به عنوان یک آمریکایی چینی نمایشنامه نویس و شاعر قصه گو و mime تئاتر منتقد و آز

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

فیلیپ اندرو بنت کم توصیف خود را به عنوان یک آمریکایی چینی نمایشنامه نویس و شاعر قصه گو و mime تئاتر منتقد و آزادیخواه فعال. و در اواسط ماه آوریل Facebook پست پایین که تاسیس باز میکروفون و تئاتر گروه در شهرهای دوقلو توصیف تجربه خود را با COVID-19.

کم و همسر یک پزشک و آنها در حال حاضر زندگی در بوستون با 2 سال با پسر و بیچنس سگ, برنامه ریزی برای بازگشت به مینیاپولیس بعد از این سال.

کم توافق برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را با خوانندگان twincities.com و پیشگام را فشار دهید.

توسط فیلیپ اندرو بنت کم

خوب من عذر خواهی اگر شما شده است تلاش برای رسیدن به من و من شده است و حتی بیشتر وحشتناک خبرنگار از حد معمول — به نظر می رسد مانند من گرفتار شدم در موج اول از این چیز. به عنوان من صرف مقدار زیادی از زمان پدیده هنگامی آشکار شد بیش از افراد دیگر حساب از, بیماری, من نمیفهمد من نیز ممکن است اضافه کردن خود من به شمع.

(دو هشدارهای سریع: این ویروس دارای یک آرایه وسیعی از علائم و به نظر می رسد به تحت تاثیر قرار بسیاری از افراد متفاوت است. همچنین من قادر به آزمایش می شود و دریافت یک نتیجه منفی. که گفت: به من نشان داده شد که گزارش 18 به 30 درصد منفی کاذب هستند. در حالی که آن را قطعا ممکن است که من خود به خود پایین آمد با یک نامربوط تنفسی بیماری با علائم یکسان احتمال من اختصاص به این است که بسیار پایین تر از یک سوم.)

کم می خواند با خود 2-ساله پسر. / حسن نیت ارائه میدهد عکس

من از تماشای تلویزیون با همسرم یک شب هنگامی که احساس کردم کمی از سفتی در قفسه سینه. متعجب. که عجیب و غریب. تکیه یک بیت. تنگ تر. تکیه بیشتر است. در نهایت من سامانه عقب و به جهنم همسر من است که از من می پرسی چه جهنم من انجام می دهند.

این به طور کامل ما را شگفت زده کرد که در آن ما هر دو می رود که او خواهد بود یکی از اولین برای دریافت این های جلو-بوش و کار از خانه. در هر صورت ما قرنطینه من به یک اتاق خواب جداگانه بلافاصله که احساس می کند مانند یک بیت از یک شوخی به من محقر — من آماده ام هر وعده غذا خورده هر مقاله از لباس و به هیچ وجه من نمی گسترش هر چه من باید به هر گوشه ای از آپارتمان ما است. اما من قادر هستم سالم و کم خطر طبقه بندی و نمیفهمد من می تواند قدرت را از طریق در انزوا.

من مشخص هفته بعد به عنوان امتداد طولانی از یکنواختی مربوط توسط قسمت های مورتال ترور. همه از غیر تنفسی علائم — درد عضلانی و خستگی و تب با درجه پایین — قابل کنترل بودند و در سمت چپ من سرگردان در اطراف تفکر "این احمقانه است من هستم خوب چرا من lounging بیفایده?" تا زمانی که من دیوانه وار نفس نفس زدن برای هوا در حالی که R-مجتمع مغز من فریاد زد: من: "ما در حال مرگ شما *******! چرا شما انجام می دهند چیزی؟"

از کار افتادگی هنوز عمیقا آزار دهنده — من نه یک مرد که شل به راحتی و یا برخوردار بودن خود ، نمی تواند راه رفتن در اطراف برای بیش از 20 دقیقه بدون نیاز به دروغ به پایین. پس از آن دروغ در نظر گرفتن تنفس کم عمق و تامل تجارت نخستزاده من برای یکی از عمیق lungful هوا. با تمرکز بر خواندن کتاب و یا پاسخ دادن به ایمیل ها به طور فزاینده به چالش کشیدن. آغاز شده coasting از طریق نقطه و ماجراجویی را کلیک کنید بازی ها, اگر مبارزه از طریق مه مغز به شکل هر چه دیوانه دلقک منطق گذشت برای طراحی پازل در '90s بود از نوع خود را از disorienting.

در نهایت شروع به احساس بهتر است. من می دانستم که این نمونه arc — که پس از حدود یک هفته مردم شروع به بهبود و سپس به طور ناگهانی سقوط کرد دوباره — اما نمیفهمد که من آمار 10 روز بود که من را از جنگل. پس از آن دوره بود در روز 11 بود که من کشیده بر روی زمین محکم فشار در قفسه سینه و بدونم که اگر این لحظه ای بود که ترک ده ها و به معنای واقعی کلمه ده ها تن از مخاطبان بالقوه اعضا برای همیشه بیبهره از یک, مست, مرد چینی جیغ نادرست و غلط retellings از قرون وسطی عاشقانه در آنها.

تا این نقطه من می خواهم نا امید و ناراحت است. این قسمت در سمت چپ من بسیار متزلزل به دلیل ناگهانی آن و شدت چرا که این نقطه در بیماری که کشتن جوان و در غیر این صورت سالم و چون مهم نیست که چقدر منطقی حیوانات شما در نظر خودتان منطقی فکر است که تقریبا اولین چیزی که از پنجره بیرون را هنگامی که شما می توانید در قرعه کشی نفس.

بهبود مداوم از آن نقطه — به عنوان مثال وقتی که من را متوقف هل دادن خودم به عنوان سخت به عنوان من می تواند — و من در نهایت شروع به احساس می کنم مثل خودم دوباره. من از دست رفته بسیاری از چند هفته گذشته و من احساس شما مانند باک راجرز بیدار شدن از خواب در جهان تکامل یافته است که تا حدودی متفاوت مجموعه ای از هنجارهای اجتماعی. من خوب هستم بازیابی خواهد بود آهسته اما من دوباره سالم به زودی جهان را نگه می دارد در عطف و ما خوش شانس بوده ام و بسیاری از مردم نبوده است.

هنوز آه ... شاید ماندن در داخل در حالی که اگر شما می توانید ؟

در مورد فیلیپ اندرو بنت پایین (که ترجیح میدهد تمام حروف کوچک در نام): یک روچستر, Minn., مادری پایین را اجرای انفرادی موفق به کسب تحسین از مینیاپولیس به آتلانتا و نیویورک به L. A. — حتی به عنوان دور به عنوان ملبورن استرالیا است. او از بنیانگذاران Rockstar سرایان (یک supergroup از پرفروشترین شهرهای دوقلو کلمه صحبت های هنرمندان) بنیانگذار و تهیه کننده تور تئاتر گروه تئاتر حداکثر دراز نویسی و موسس و مجری این کشور تنها در محدوده زمانی معین باز میکروفون اختصاص داده شده به نظری داستانی نه چندان سکوت سیاره و مرتبط با آن پادکست. او منتشر کرده است دو طنز مجموعه "دو دلی در حال حاضر!" و "به تو پشت سر من بابا"

آینده اجرای آنلاین

  • 8 بعد از ظهر مارس 19: کم خواهد شد میزبانی سرپرستی نیست بنابراین سکوت سیاره ویترین در اعتصاب تئاتر Facebook صفحه به عنوان یک جمع آوری کمک برای اعتصاب
  • 8 p. m. ممکن است 22-23: کم انجام خواهد داد خوانش از گذشته حاشیه را نشان می دهد در حرکت یا کشش ناگهانی به جمع آوری پول برای مینه سوتا حاشیه جشنواره.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن