کلاسیک, فرانسوی, دسر می شود مورد پسند چرخش با فلفل کدو سبز clafoutis - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

یکی از چیزهایی که من از دست این روزها گرفتن دست من در آشپزی. ما استفاده می شود به پوند پیشرفت-کپی آشپزی از ناش

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

یکی از چیزهایی که من از دست این روزها گرفتن دست من در آشپزی.

ما استفاده می شود به پوند پیشرفت-کپی آشپزی از ناشران در واشنگتن دفتر پست هر هفته و تبدیل به پاکت و جعبه را احساس مانند آن را صبح روز کریسمس.

در حال حاضر که ما در حال کار از خانه ما اغلب دریافت لینک به فایلهای Pdf گفت: کتاب. من ممنون هستم که برای دریافت اما من فراموش نمی e-لینک به رختخواب با من در شب به آرامی صفحه را از طریق aspirational دستور العمل و زل زل نگاه کردن با حسرت در خوشمزه عکس.

یک کتاب که وارد شد فقط قبل از همه گیر ما مجبور به بیرون از اتاق بود "شام در فرانسه: دستور العمل های من از راه فرانسه" (مارس سال 2020 Clarkson پاتر) توسط ملیسا کلارک نیویورک تایمز مواد غذایی نویس که ادعا می کند به زبان فرانسه مسلط پخت و پز اگر نه زبان.

او اختصاص کتاب به پدر و مادر خود را که در زمان او قبیله به فرانسه هر ماه اوت تبادل خانه با خانواده ها وجود دارد و کمک به او را نه تنها استاد آشپزی بلکه شروع یک رابطه عاشقانه با این کشور مواد غذایی است.

برخی از آشپزی و کاربردی و حتی کمی سرد است. آنها به شما لیستی از مواد تشکیل دهنده روشن گام از طریق فرایند – فقط حقایق. دیگران مثل این یکی خوب می خواند بیش از حد حمل و نقل شما را به نویسنده و ذهن شما احساس می کنید اعتماد به نفس شما می تواند تبدیل به چیزی است که به نظر می رسد که به خوبی مدل دهید تصویر. من فکر کردن در مورد شراب پخت و پز مرغ با پرتقال و زیتون و فندق Dacquoise با قهوه-Cocoa گراوند.

من یادداشت های چسبنده بر روی آن و دستور العمل های دیگر اما من همیشه در جستجوی مواد غذایی خوشمزه است که با هم می آید بنابراین من متوقف در اوایل کتاب کلارک شیرین فلفل و پنیر چدار Clafoutis. من را ساخته اند آنهایی که شیرین اما هرگز مورد پسند. این صدا بسیار ساده است ، غنی eggy کاستارد bakes بالای کمی کاراملی سبزیجات و تیز سفید پنیر چدار و پنیر پارمسان اضافه کردن یک بیت از تانگ.

ظرف یک مقدار کم طولانی تر از من می خواهم برای این ستون اما بیشتر از آن فر و آن است که ارزش چند دقیقه اضافی.

من clafoutis چندین بار افزایش سرعت او مواد توسط subbing در کدو سبز برای بخشی از شیرین فلفل دلمه او خواستار و در پایان با یک بیت از چلپ چلوپ کردن در خیلی از صفحات است که نگه داشتن دستور العمل – اغلب یک نشانه بارز است که یک ظرف خاص یک دروازه بان است.

کلارک نیز ارائه می دهد راهنمایی های بزرگ و جزئیات در کتاب آشپزی برای کمک به آشپز خانه, کسی که شام میخورد که چیزی کمی اضافی. برای این clafoutis او خدمت مشاوره: ظرف است که در آن زیباترین و به زودی به عنوان آن می آید از فر اغراق و طلایی: "برای اکثر درام, صندلی مهمانان خود را در جدول و با عجله این کار را برای آنها را به تحسین. Oohs و aahs ارزش تنه زدن از میز شام."

حتی اگر آن را فقط دو نفر از شما آن را انجام دهد. آن را فقط دوست داشتنی است.

شیرین, فلفل, کدو سبز و پنیر چدار Clafoutis

اقتباس از "شام در فرانسه: دستور العمل های من از راه فرانسه" توسط ملیسا کلارک. کلارکسون پاتر 2020.

¾ پیمانه شیر کامل

½ فنجان (4 اونس) کرم fraîche

4 عدد تخم مرغ بزرگ

¼ فنجان برگ ریحان تازه خرد شده

2 ½ قاشق غذا خوری آرد همه منظوره

¾ قاشق چای خوری نمک دریا خوب تقسیم به علاوه موارد بیشتر به سلیقه

½ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

1 فنجان (4 اونس) درشت رنده تیز سفید, پنیر چدار, تقسیم

2 اونس ورقه ژامبون خرد شده

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق العاده خالص

2 متوسط شیرین فلفل (14 اونس) ترجیحا قرمز و زرد و کشت و قطعه قطعه به ¼ اینچ نوار گسترده ای

1 کدو سبز کوچک (7 اونس) قطعه قطعه به ¼ اینچ نوار

2 حبه سیر نازک

¼ فنجان (1 ½ اونس) پنیر پارمسان رنده شده

آب لیمو تازه برای خدمت

خرد شده و تکه های فلفل قرمز برای خدمت

موقعیت پخت رک در وسط فر قبلا گرم به 375 درجه است.

در یک کاسه بزرگ ماهوت پاک کن زدن با هم شیر, creme fraiche و تخم مرغ و ریحان, آرد ½ قاشق چای خوری نمک و فلفل. هم بزنید در ¾ فنجان (3 اونس) از پنیر چدار و ژامبون.

در 9 اینچ فر-اثبات کتری را روی حرارت بالا گرم روغن تا سوسو زننده. اضافه کردن فلفل و آشپزی, گاه تکان دهنده تا زمانی که نرم, در مورد 5 دقیقه. اضافه کردن کدو سبز و طبخ و گاه تکان دهنده تا زمانی که نرم و سبزیجات به دست آوردن لبه های طلایی در مورد 5 دقیقه. هم بزنید در سیر و باقی مانده ¼ قاشق چای خوری نمک و طبخ تا زمانی که معطر در حدود 1 دقیقه.

قراضه مخلوط تخم مرغ را به کتری و بالای آن را با باقی مانده ¼ فنجان (1 اونس) پنیر چدار و پنیر پارمسان. (یا برای زیبا تر, ارائه, خراش سبزیجات به 1 و نیم تا 2 لیتر ظرف خورش اضافه کنید و مخلوط تخم مرغ و پنیر در بالا.) پخت برای حدود 25 دقیقه تا زمانی که تخم مرغ ها را در مجموعه ای در وسط و اغراق در لبه. دمای داخلی باید حدود 160 درجه و نوک نازک چاقو وارد شده باید تمیز بیرون می آیند.

اجازه clafoutis سرد برای چند دقیقه و سپس با پاشیدن کمی آب لیمو و فلفل قرمز پرک قبل از خدمت.

عملکرد: 4 تا 6 نفر

ذخیره سازی یادداشت ها: یخچال در ظروف محفوظ از هوا تا 4 روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب