داده ها: ویروس-خسته Minnesotans دیگران به آرامی بازگشت به جاده

اوک پارک ایلینوی — آمریکایی ها به آرامی برگشت در جاده پس از hunkering پایین با توجه به کروناویروس هر چند حجم ت

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

اوک پارک ایلینوی — آمریکایی ها به آرامی برگشت در جاده پس از hunkering پایین با توجه به کروناویروس هر چند حجم ترافیک است که هنوز هم به آنچه در آن بود قبل از بسیاری از کشورهای صادر stay-at-home سفارشات.

رانندگان در ایالات متحده شده اند فعال تر در هفته گذشته بیش از هر زمان پس از اواسط ماه مارس با توجه به تحلیل AP از خیابان Data, Inc., یک نرم افزار تجزیه و تحلیل شرکت است که جمع آوری داده ها از گوشی های هوشمند و دیگر GPS-دستگاه های فعال و ترکیبی از آن را با اطلاعات از نقشه ها و منابع دیگر به ارائه شهرستان در سطح اطلاعات خودرو, مایل سفر.

این عکس ترکیبی را نشان می دهد ترافیک در بزرگراه بین ایالتی 676 در فیلادلفیا در 25 مارس سال 2020 بالا و مارس 11 سال 2020 زیر. آمریکایی ها به آرامی برگشت در جاده پس از hunkering پایین میان cornonavirus همه گیر هر چند رانندگی هنوز هم به خوبی زیر آنچه در آن بود قبل از بسیاری از کشورهای صادر stay-at-home سفارشات. (AP عکس/مت Rourke)

داده های اخیر نشان می دهد که فعالیت در طول هفت روز به پایان دوره 8 مارس بود 60 درصد بالاتر از پایین ترین نقطه از COVID-19 بحران آغاز شد. این فعالیت هنوز پایین بود 49 درصد در مقایسه با ژانویه سال 2020 و به خوبی زیر چه خواهد بود انتظار می رود در بهار تحت شرایط عادی است.

در مینه سوتا معمولی آزادراه ترافیک کاهش یافته است به شدت پس از فرماندار صادر اقامت در خانه سفارش در ماه مارس است. در مارس 12, مینه سوتا, گروه حمل و نقل داده ها نشان می دهد ترافیک در شهرهای دوقلو منطقه مترو شد 71 درصد کمتر از آن در همان روز از یک سال پیش در حالی که ایالت ترافیک پایین بود 66 درصد از سال قبل است.

از آن زمان به بعد ترافیک شده است ومیگوید ،

تیم هارلو که ترافیک را پوشش می دهد برای مینیاپولیس استار تریبیون گفت که او در جریان بوده است از یک زن و شوهر از بار در هفته برای بررسی و هفته گذشته او متوجه ترافیک بیشتر در آنچه که به طور معمول ساعت شلوغی. وزارت حمل و نقل داده ها نشان می دهد مه 9 ترافیک پایین بود 45% مترو در منطقه از یک سال پیش و 30 درصد در سطح ایالت دربندی کردن یک هفته آرام و محدودیت به حدود 20000 کسب و کار اجازه داده شد برای بازگشایی, برای منظقه بازرگانی.

"داده ها نشان می دهد که ما در حال شروع به حرکت در اطراف یک کمی بیشتر" هارلو گفت. "من فکر می کنم برخی از مردم در حال رفتن به کار. من فکر می کنم مردم دیگر فقط از نوع گرفتن هم بزنید ، ... ما آمریکایی ها — ما نمی خواهید به ماندن در خانه."

اگر چه برخی از کشورهای در حال کاهش محدودیت های آن دقیقا مشخص نیست که چرا ترافیک جاده ها رو به افزایش است, گفت:, خیابان, داده, مدیر عامل شرکت لورا Schewel.

برخی از مردم ممکن است اغوا به وسایل نقلیه خود را با آب و هوای خوب آنجا که شده است وجود دارد افزایش در برخی از کشورهای که نه رسما بازگشایی شد و در عین حال گفت: Schewel. کشاورزی و دیگر فعالیت هایی است که معمولا انتخاب کنید تا در بهار نیز می تواند از عوامل.

این عکس ترکیبی را نشان می دهد ترافیک در بنجامین فرانکلین پارک وی در فیلادلفیا در 23 مارس سال 2020 بالا و مارس 11 سال 2020 ، آمریکایی ها به آرامی برگشت در جاده پس از hunkering پایین میان cornonavirus همه گیر هر چند رانندگی هنوز هم به خوبی زیر آنچه در آن بود قبل از بسیاری از کشورهای صادر stay-at-home سفارشات. (AP Photo/مت Rourke)

Schewel گفت: وجود یک بزرگتر رانندگی سربازان ارتش در مناطق روستایی استان ها در مقایسه با مناطق شهری و ثروتمند در مناطق که در آن مردم به احتمال زیاد برای جلوگیری از رانندگی در وهله اول. مردم در حال خروج از خانه بیشتر در مناطقی که خدمات تحویل مواد غذایی در دسترس نیست "و فروشگاه های مواد غذایی ممکن است 30 مایل دور," او گفت:.

مردم کمتر رانندگی در ایالات متحده است که کلمپ پایین و نزدیک به بازگشایی به زودی. اما وجود ندارد تفاوت های زیادی در خودرو مایل سفر در کشورهای بدون اقامت در خانه سفارشات و یا که در آن بازگشایی است به تدریج اتفاق می افتد.

Schewel گفت: بازگشت به رانندگی نمی تواند به عنوان سریع به عنوان falloff بود در ماه مارس است.

میشیگان و مینه سوتا و مونتانا در میان کشورهای با بیشترین نسبی سربازان ارتش در سفر. کشورهای دیگر مانند ویرجینیا نیومکزیکو و آریزونا و مریلند باید دوباره حداقل. اما حتی در کشورهای با افزایش جنبش ارتجاعی است تدریجی و متفاوت توسط شهرستان.

در جنوب شرقی میشیگان Wayne County ملی نقطه داغ برای COVID-19 تعداد خودرو مایل سفر در مه 8 بود 22.2 میلیون دلار تقریبا دو برابر آنچه در آن بود سه هفته قبل اما هنوز هم بخشی از سفر در اوایل ماه مارس قبل از کارخانه های بسته و رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer دستور غیر ضروری کارکنان به ماندن در خانه. خودرو مایل سفر کرده بودند 76.3 میلیون در مارس 6 و 56.8 میلیون دلار در مارس 13.

Michigan State پلیس سرهنگ مایک شاو که منطقه شامل سخت ضربه Wayne, اوکلند و ماکوم شهرستان گفت: ترافیک برداشت تا پس از landscapers کارگران ساختمانی و دیگران اجازه داده شد برای بازگشت به کار, اما آن را هنوز هم غیر منتظره ای نور است. تصادفات نیز پایین او گفت: اگر چه بیشتر مردم در حال رانندگی بیش از حد سریع و "توجه نیست."

این ترکیبی از عکس ها نشان می دهد در بالای تصویر نور ترافیک در حال حرکت در امتداد کالیفرنیا 110 به سمت مرکز شهر لس آنجلس, سهشنبه, مارس 31 سال 2020 در لس آنجلس. و در پایین تصویر همان نقطه در کالیفرنیا 110 نشان می دهد هنوز هم نور است اما افزایش روز افزون ترافیک در لس آنجلس در چهار شنبه, مارس 11 سال 2020 است. آمریکایی ها به آرامی برگشت در جاده پس از hunkering پایین میان coronavirus همه گیر هر چند رانندگی هنوز هم به خوبی زیر آنچه در آن بود قبل از بسیاری از کشورهای صادر stay-at-home سفارشات. (AP Photo/مارسیو خوزه سانچز)

AAA سخنگوی جانت Casselano گفت: افزایش قیمت گاز در هفته های اخیر سیگنال افزایش تقاضا به عنوان متحده بازگشایی و یا برنامه ریزی برای انجام این کار. بیشترین نوسان بوده است در غرب و جنوب.

"مردم در کوچکتر مترو ممکن است بیشتر از یک سطح راحتی با جسارت از" Casselano گفت. اما زمانی که آنها رانندگی او گفت: آنها نمی شده است.

Wynne اندرسون بخشی-مالک و مدیر خدمات جهانی تعمیر خودرو در ایدن پریری گفت: کسب و کار کاهش یافته و 40 درصد به 50 درصد زمانی که این ویروس برای اولین بار رسید. اندرسون گفت: مردم نمی دانم اگر آنها اجازه خروج از خانه را به اتومبیل های خود را برای تعمیر و یا اینکه آیا کسانی که مغازه ها شد و حتی باز کردن.

که همه تغییر در هفته های اخیر.

"آنها در حال نشستن در خانه با سه اتومبیل در جلوی خانه. کالج, لغو شده است, برای بچه های خود شغل خود را در حال کار از خانه. در حال حاضر آنها باید سه اتومبیل که نیاز به کار آنها هرگز نمی تواند به," او گفت:. "حدس بزنید چه, زمان مناسب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب