ساده هک خواهد شد که تضمین خنک سوپ گاسپاچو - Mon, 27 Jul 2020 PST

پس از ماهها خود را به حداکثر رساندن کوره حتی سرسخت ترین آشپز نیاز به یک استراحت. برای یک چیز, یک موج گرما چنان

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

پس از ماهها خود را به حداکثر رساندن کوره حتی سرسخت ترین آشپز نیاز به یک استراحت. برای یک چیز, یک موج گرما چنان قدرتمند بود که 97 تمام وقت گرم ثبت شد در سراسر ایالات متحده در 30 روز گذشته به تنهایی. آن را به سادگی بیش از حد گرم به طبخ هر چیزی را که دوباره گرم شده در مایکروویو. نیز وجود دارد یک درجه پخت فرسودگی شغلی: وجود ندارد به عنوان بسیاری از خمیر ترش قرص در رسانه های اجتماعی به عنوان وجود دارد در بهار.

در این زمان مناسب برای رفتن با یک ظرف است که بدون نیاز به پخت و پز و حداقل کار: سوپ گاسپاچو.

اسپانیایی, سوپ تخصص از اندلس در جنوب کشور ساخته شده است از پوره سبزیجات تازه. تغییرات بی شماری وجود دارد: هر سرد, سوپ حتی یکی ساخته شده از انبه ممکن است به نام سوپ گاسپاچو. اما ترمیمی کلاسیک ساخته شده با بهترین تولید که حلق آویز کردن خود را در بازار کشاورزان – یعنی رسیده گوجه فرنگی و همچنین فلفل و پیاز.

Skye McAlpine مواد غذایی نویسنده مستقر در ونیز ایتالیا دلخواهی Instagram حساب و متخصص سرگرم کننده زیبایی. او یک سوپ گاسپاچو علاقه مندان است. "این چنین طراوت, ظرف, و خیلی سریع. هنگامی که آن را واقعا گرم من احساس نمی مانند پخت و پز. من دوست دارم که شما فقط پرتاب تمام مواد را در مخلوط کن," او می گوید.

در کتاب جدید او "یک جدول برای دوستان: هنر آشپزی به صورت دو یا بیست" (بلومزبری; $28) که روز سه شنبه منتشر شد, یک دستور غذا برای ظرف را با یک پیچ و تاب و جذاب. به جای آن از نان بیات به غلیظ شدن سوپ و نرم کردن اسید از گوجه فرنگی و سرکه McAlpine با استفاده از یک سیب است.

نتیجه های اضافی آمار fruitiness و قدرت خنک کننده در حال حاضر بیش از حد طراوت سوپ. آن را می افزاید: به transportive احساس خوبی سوپ گاسپاچو نشان می دهد – که شما در حال حلق آویز کردن در یک باغ پر زرق و برق به عنوان شما آن را مصرف. اپل جایگزینی نیز باعث می شود غذای فاقد گلوتن برای هر کسی که مبتلا به آلرژی و یا کم کربوهیدرات تابستان رژیم غذایی محدودیت.

McAlpine نوشت: "یک جدول برای دوستان" بازگشت زمانی که میزبانی یک گروه بزرگ از مردم جذاب بود و نه به طور بالقوه خطرناک است. ("یک چیزی که من واقعا از دست رفته از طریق قرنطینه: دوستان من," او می گوید.) هنوز هم بسیاری از دستور العمل های او بشود برای پیکنیک و نقاشی با آبرنگ روی گچ ، و برخی از سرگرم کننده نکاتی برای تغذیه افراد است که زندگی نمی کنند در خانه خود را قدرت ماندن.

برای یکی از طرفداران او در برابر استارت. او معتقد است که اولین دوره نشان می دهد تشریفات مناسب برای رستوران ها نه خانه های مردم. برش آنها را نیز موجب صرفه جویی در وقت در دبستان و تمیز کردن. McAlpine در خدمت او فوق العاده سوپ گاسپاچو برای ناهار اغلب با همراهی. در نظر بگیرید با شکوه سوپ با سخت آب پز تخم مرغ (پروتئین) و خدمت به آن را با نان ترد و یک بشقاب prosciutto یا پنیر (یا هر دو).

این دستور به شرح زیر است اقتباس شده از "یک جدول برای دوستان." استفاده از یک پردازنده مواد غذایی به ریز ریز کردن به عنوان بسیاری از مواد تشکیل دهنده که ممکن است. "اگر من زمان من فشار آن را از طریق یک الک آن را نرم و صاف اما اگر شما خوشحال با, بافت, در صورت تمایل به جست و خیز این مرحله" McAlpine می گوید در کتاب خود.

من استدلال می کنند که آن را به خوبی به ارزش تلاش و مگر اینکه شما یک فیبر بالا متعصب. فقط مطمئن شوید که برای استفاده از درشت مش صافی; اگر شما با استفاده از یکی از خوب شما زور زدن سوپ گاسپاچو در تمام طول روز.

سوپ گاسپاچو

2 ¼ پوند گوجه فرنگی خرد شده

2 هویج متوسط خرد شده

2 قرمز متوسط فلفل deseeded و خرد شده

1 کوچک شیرین اپل مانند صورتی بانو توپودری و خرد شده

¼ پیاز قرمز خرد شده

2 قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

2 قاشق غذا خوری روغن زیتون به علاوه موارد بیشتر برای خدمت

1 قاشق چای خوری نمک دریا به علاوه اضافی برای طعم و مزه

تازه زمین فلفل سیاه و سفید

سخت آب پز تخم مرغ را قطعه قطعه برای خدمت (اختیاری)

نان برای خدمت (اختیاری)

مشغول به کار در دسته در صورت لزوم ترکیب تمام مواد تشکیل دهنده سوپ را به جز نمک و فلفل در مخلوط کن. حمله رعد اسا تا صاف. اضافه کردن 1 قاشق چای خوری نمک و حمله رعد اسا دوباره به ترکیب; بررسی برای چاشنی.

فصل را با فلفل و نمک بیشتر در صورت لزوم. عبور مخلوط از طریق یک غربال فشار در جامدات. یخچال سوپ برای دو ساعت یا تا زمانی که سرد.

نم نم باران سرد سوپ گاسپاچو با نفت است. در صورت دلخواه چاشنی زدن با تخم مرغ آب پز و خدمت با نان.

عملکرد: 4 نفر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب