سنت بود و عامل مهم در برنامه ریزی از کانادا تاج سه گانه مسابقات

این COVID-19 همه گیر منجر به تغییر تاریخ برای کانادا تاج سه گانه مسابقه ندارد اما رفتن به نیروی جیم لاوسون به

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر منجر به تغییر تاریخ برای کانادا تاج سه گانه مسابقه ندارد اما رفتن به نیروی جیم لاوسون به سوئیچ در هر دو جهت و یا فاصله از سه رویداد.

آمریکایی تاج سه گانه شنبه آغاز می شود با بلمونت استیکس است که به طور سنتی این سری آخر بدون فن. و با توجه به این رمان coronavirus شیوع بلمونت — که در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 6 — پوشش 1 1/8 مایل به جای سنتی 1 1/2 مایل در خاک در بلمونت پارک در المنت, n. y.

کنتاکی دربی معمولا آمریکایی سری هارمونیک در ماه مه خواهد بود اجرا گردید. 5 در Churchill Downs در Louisville, Ky. این Preakness — به طور سنتی وسط مسابقه — کامل تاج سه گانه در اکتبر. 3 در Pimlico در بالتیمور.

این بیماری همه گیر را نیروی تغییر در تاریخ کانادا تاج سه گانه اما در این مسابقه دنباله همان باقی می ماند. ملکه صفحه را دوباره باز سری در Woodbine مسیر مسابقه را tapeta دوره هفت. 12 به جای ماه ژوئن 27.

شاهزاده ولز سهام خواهد رفت سپتامبر. 29 در فورت ایری مسیر مسابقه در فورت ایری, Ont. تاج سه گانه به اوج رسیدن با پرورش دهندگان سهام چمن مسابقه سپتامبر. 24 همچنین در Woodbine.

و تمام سه مسابقه در حال حاضر قرار به اجرای بدون تماشاگر.

کانادا تاج سه گانه مسابقات را پوشش معمول خود فاصله (1 1/4 مایل به صفحه 1 3/16 مایل در خاک برای شاهزاده ولز در فورت ایری و 1 1/2 مایل برای پرورش دهندگان در Woodbine). همچنین فضاهای سنتی تمام حوادث را تقریبا حفظ شده است.

لاوسون, مدیر عامل شرکت Woodbine, سرگرمی, گفت: نگه داشتن مسابقه توالی زمانی بین وقایع و فواصل یکنواخت نبود انجام شده توسط حادثه.

"من فکر می کنم و معتقدم که سنت بسیار مهم در ورزش اسب مسابقه" لاوسون گفت. "این چیزی است که مردم انتظار آن را چه اسب انتظار می رود مردم و استفاده می شود و من فکر می کنم شما نمی خواهید به از دست دادن است که تداوم.

"هنگامی که ما صحبت در ماه مارس یکی از مهم ترین چیزهایی است که ما قصد داشتیم این بود که سعی کنید و پیدا کردن یک راه برای اجرای ملکه بشقاب این سال است. ما بسیار افتخار از آن که طولانی ترین به طور مداوم اجرا مخاطرات نژاد در آمریکای شمالی و ما از رفتن به پیدا کردن یک راه برای انجام آن است.

"برخی از همین تفکر می رود به این واقعیت است که شما می خواهید یک تاج سه گانه شما می خواهید آن را در دنباله همان شما می خواهید که سنت آنچه در آن است."

اگر یک اسب برنده 2020 ایالات متحده تاج سه گانه وجود خواهد داشت بسیاری از کسانی که به شما نشان می دهد آن را با یک ستاره به عنوان یک نتیجه از تغییرات ساخته شده است.

"من فکر نمی کنم هر گونه سوال وجود دارد که در پایان سال 2020 شما می توانید با قرار دادن یک ستاره توسط کل سال و تاج سه گانه است که قطعا بخشی از آن" مربی تاد Pletcher سه بار بلمونت قهرمان روز دوشنبه گفت: در طول یک ملی مسابقات اسبهای تروبرد کنفرانس انجمن تماس بگیرید. "من فکر می کنم این می رود بدون گفت این غیر سنتی سه گانه تاج سری و من فکر نمی کنم آن را دور از دستاوردهای یک اسب اگر آنها قادر به برنده شدن یک, دو یا سه پا از آن است.

"این هنوز هم بسیار دشوار است مسابقه را به نفع خود اما آن را به وضوح همان نیست که در تلاش برای انجام همه چیز را در پنج هفته در فواصل مختلف به اوج خود رسید با مایل و نیم در بلمونت."

علامت Casse, کانادا, برترین مربی بی سابقه 12 بار باید یک اسب — ضربه بزنید و آن را به نفع خود — در روز مسابقه است. این Casse-آموزش Sir Winston دستگیر سال گذشته بلمونت.

"من همیشه گفته ام آموزش اسب مسابقه است مانند قرار دادن یک پازل با هم" Casse گفت: در طول NTRA کنفرانس تماس بگیرید. "در این سال از آن است که قرار دادن یک پازل با هم با هیچ لبه یا یک عکس آن بوده است ،

"من فقط خوشحال ما در حال رفتن به یک بلمونت ما در حال رفتن به یک Preakness و یک دربی. هر چه منظور آن را در من خوب با آن است."

چه چیزی باعث کانادا تاج سه گانه منحصر به فرد است که در سه مسابقه در حال اجرا بر روی سطوح مختلف در نتیجه ایجاد یک کار بسیار خواستار تست برای اسب.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تنها هفت اسب برنده کانادا تاج سه گانه. وندو گذشته برای رسیدن به این شاهکار در سال 2003 با اسب دوانی پاتریک شوهران مربی مایک Keogh و صاحب گاس Schickedanz.

"کانادا تاج سه گانه متفاوت است با سطوح سه و شخصا من فکر نمی کنم شما می خواهید برای شروع بازی با فواصل" لاوسون گفت. ""آزمون واقعی (در ایالات متحده تاج سه گانه) است 1 1/2 مایل مسابقه که در بلمونت آهنگ در پایان پس از خسته کننده Kentucky Derby و Preakness.

"چه بسیار افتخاری در مورد آن است که نیاز به نگه داشتن یک اسب در شکل طولانی که از ماه ژوئن تا اکتبر. 3. تا حد زیادی به توان گفت که در واقع."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن