همه گیر به ارمغان می آورد کوچکتر رام روز یادبود شهدای - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

BILLINGS – آمریکایی ها برای حل و فصل کوچک کروبی و آنلاین مراسم تجلیل به جای راهپیمایی جمعه به عنوان آنها را مش

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

BILLINGS – آمریکایی ها برای حل و فصل کوچک کروبی و آنلاین مراسم تجلیل به جای راهپیمایی جمعه به عنوان آنها را مشاهده یادبود روز در سایه این بیماری همه گیر که مجبور جوامع به افتخار این کشور نظامی مرده با متوسط بیشتر مقهور مراسم که همچنین به یاد کسانی که از دست داده به کوروناویروس.

در آخر هفته است که مشخص شده غیر رسمی شروع تابستان مقامات هشدار داد مردم از رفتن به سواحل پارک یا حیاط خلوت کباب به توجه اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین برای جلوگیری از ظهور مجدد بیماری است که آلوده به 5.4 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 345,000 از جمله نزدیک به 100 ، 000 آمریکایی با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

روز یادبود بزرگداشت لغو شد یا باب روز پایین در سراسر کشور است. جانبازان همراه با ساکنان خانه سالمندان ساخته اند تا بخش قابل توجهی از کسانی که در ایالات متحده شیوع.

فرانک Groblebe و همسرش قرار می گیرد یاس چندین گور در Mountview گورستان در بیلینگز از جمله کسانی که از پدر و مادر او که به خدمت در فیلیپین به عنوان یک نیروی دریایی Seabee در طول جنگ جهانی دوم است. Groblebe به وی ابلاغ برنامه ای برای محدود کردن این مراسم که شامل یک موتور سیکلت در صفوف منظم و لحظات آرام یاد.

"این است که ما آزادی است. این است که تاریخ ما. این چیزی است که آنها جنگیدند برای" Groblebe گفت: خفگی با اشک. "هر چیزی که نشان می دهد احترام به آن است که همه حق با من است."

شارون اوکلند قرار داده شده دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قبر از پدر او نیز یک جانباز نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم است. او از دور تماشا به عنوان موتور سیکلت نورد. "آنچه را که آنها انجام داده ایم قابل توجه است با توجه به آنچه در جریان است با ویروس" او گفت:.

روز نگاه های مختلف در سراسر ایالات متحده 37,000 پرچم آمریکا به طور سنتی قرار داده شده در بوستون مشترک به افتخار ماساچوست اعضای نظامی که در سرویس جایگزین شد تنها با 1000 نفر پرچم به حد داوطلبان و تماشاچیان. در مینیاپولیس چند bagpipers و طبل صف خارج مینه سوتا جانبازان خانه و همچنین به عنوان یک رژه اتومبیل های سوار گذشته است.

شهر Woodstock, گرجستان برگزار شد مراسم آنلاین. American Legion Post 316 فرمانده جولیان Windham به رسمیت شناخته شده عضو سرویس است که کمک به مبارزه جهانی علیه COVID-19.

"حتی زمانی که دشمن نامرئی ویروس و یا یک جوانه میکروسکوپی فداکاری ساخته شده فقط به عنوان معنی دار" Windham گفت. این مراسم که شامل خوانش اجرای صوتی و صدای شلیک گلوله از یک مراسم تفنگ تیم فیلم برداری شد بیش از یک سری از روزهای هفته گذشته و ویرایش با هم, Windham گفت.

در شیکاگو یک محله گروه شده است که برگزاری یک رژه برای بیش از نیم قرن نیز نقل مکان کرد و آن رویداد آنلاین با کلیپ های ویدئویی از سال های گذشته و پیام از مهمانان ویژه از جمله جانبازان و شهردار لری Lightfoot. در حومه لیسل یک کاروان از خودروهای آتش نشانی ادارات و VFW پست ها سوار در سکوت از طریق خیابان ایجاد کرد.

کاهش اعضای ارتش مفتخر شد در شهر نیویورک با ماشین کاروان و مراسم.

"این چیزی است که ما ناراحت اما ما درک می کنیم" گفت: ریموند Aalbue رئیس ایالات جانبازان نظامی از پادشاهان شهرستان که معمولا در یک رژه در بروکلین. وجود دارد "هیچ دلیلی برای قرار دادن کسی در راه آسیب است," او گفت: "این واقعا برش سریع به قلب همه جانبازان است."

در لانگ آیلند یک گروه کوچک از جانبازان ادای احترام کردند, پوشیدن ماسک و فاصله چند پا از هم جدا به عنوان یک رژه اتومبیل در گذشت زیادی در زیر پرچم آمریکا.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو پیوست یک مراسم خصوصی در Intrepid Sea, Air & Space Museum در منهتن با هر دو قربانی از اعضای نظامی و چالش coronavirus در ذهن خود.

"بیش از 100 ، 000 آمریکایی ها خواهد شد از دست دادن زندگی خود را به این COVID ویروس. چگونه ما افتخار آنها ؟ ما افتخار آنها را رشد قوی تر با هم," او گفت:.

"ما می خواهیم مطمئن شوید که ما به یاد داشته باشید آنها و با تشکر از قهرمانان ما امروز."

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن ساخته شده خود را برای اولین بار در ظاهر فرد در بیش از دو ماه با گذاشتن تاج گل در پارک جانبازان نزدیکی دلاور صفحه اصلی. او عینک یک ماسک صورت را به عنوان او و همسر او متمایل شدن سر خود را در سکوت. او ادای احترام کردند و شنیده میشد گفت: "هرگز فراموش نکنید."

بایدن به خبرنگاران گفت: "من احساس خوبی به اینجا." او همچنین فریاد می زدند: به یک گروه ایستاده در نزدیکی "با تشکر از شما برای خدمات خود را."

پس از دو روز از بازی گلف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید Arlington National Cemetery, که در آن او گذاشته یک تاج گل در آرامگاه سرباز گمنام که مشرف به تپه با خال خال سفید سنگ قبرها. او بعد از صحبت در بالتیمور تاریخی فورت مک هنری اشاره کرد که ده ها هزار نفر از خدمات اعضای گارد ملی پرسنل در حال حاضر "در خط مقدم جنگ ما در برابر این ویروس وحشتناک."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رزمندگان شجاع از کشور در گذشته نشان داده اند که "در امریکا, ما با سرداران خود ما سرنوشت."

ده ها هزار نفر از آمریکایی ها هنوز هم سر در خارج از منزل بیش از آخر هفته به لرزش کردن برخی از محدودیت های همه گیر. میسوری سلامت مدیر صادر وخیم هشدار دوشنبه پس از, عکس و ویدئو نشان داد آخر هفته گرفتم, مهمانی, نزدیک به هم. یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی نشان داد یک کهنه استخر در دریاچه از رشتهکوه اوزارک. بسیاری از کسانی که دیده می شود در این ویدئو جوان بودند که ممکن است علائم را تجربه نمی کنند.

"هنگامی که آنها پس از حمل این ویروس و انتقال آن به یک فرد بیشتر در معرض خطر این است که ما تمایل به دیدن طولانی مدت و غم انگیز و تاثیر این تصمیم گیری که در حال ساخته شده است" گفت: Missouri Department of Health ارشد و مدیر خدمات Randall ویلیامز. St. Louis شهردار Lyda Krewson به نام چنین رفتارهای پرخطر "غیر مسئولانه و خطرناک است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب