هنگ کنگ دست و پنجه نرم کردن با آینده تحت امنیت ملی قانون

توسط ZEN سو و ایلین KURTENBACHهنگ کنگ (AP) — هنگ کنگ رهبر کری لام ارائه شده اندکی اطمینان شنبه بیش از یک جدید

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

توسط ZEN سو و ایلین KURTENBACH

هنگ کنگ (AP) — هنگ کنگ رهبر کری لام ارائه شده اندکی اطمینان شنبه بیش از یک جدید امنیت ملی قانون است که منتقدان می گویند تضعیف آزادی های قانونی و حمایت های وعده داده شده که چین در زمان کنترل این مستعمره سابق بریتانیا.

یک سال پیش در هنگ کنگ از ساکنان احساس امن به اندازه کافی در خود آزادی تحت قلمرو را "یک کشور دو سیستم" رژیم را به فرزندان خود را به تظاهرات توده. در حال حاضر پس از 30 ژوئن اجرای قانون تامین برخی نگرانی آنها ممکن است برای آنچه که آنها در Facebook, Twitter و یا حتی Infinite.

فرم کوتاه تصویری برنامه Infinite که به دنبال فاصله خود را از آن چینی ریشه های آن متعلق به غول اینترنت چینی ByteDance — گفت: آن را به توقف عملیات در شهرستان "در پرتو وقایع اخیر است."

هنگ کنگ وعده داده شده بود 50 سال از نیمه استقلال بعد از 1 جولای سال 1997 تحویل. که اجازه این شهرستان را 7 میلیون نفر به نگه داشتن مطبوعات آزاد و آزادی دیگر ممنوع در کمونیست حکومت سرزمین اصلی.

بسیاری از هنگ کنگ نسل های قدیمی تر فرار تحول سیاسی در سرزمین اصلی چین. جوان هنگ Kongers رشد تا انتظار برای رسیدن به دموکراسی در طول عمر خود را. همه در حال تلاش برای درک مفاهیم جدید که ممنوع آنچه در پکن نمایش به عنوان secessionist, خرابکارانه و یا فعالیت های تروریستی و یا به عنوان مداخله خارجی در این شهرستان در امور داخلی.

"من یک دیدگاه قوی در برابر رسمی تیم ملی قانون اما راه آن اجرا شده است که سرزده و بی احترامی" گفت: جن, Au, که با این نسخهها کار در صنعت بانکداری. "این در واقع فقط قلدری. هنگ کنگ آمده است یک راه طولانی در 20 سال گذشته برای گرم کردن به چین و این واقعا فقط نتیجه معکوس."

لام این شهر پکن-حمایت رئیس اجرایی گفت: کار این کمیته برای حفظ امنیت ملی او صندلی که نظارت بر اجرای قانون را نمی توان ساخته شده است. بنابراین اجرای قوانین به پلیس جارو قدرت به اجرای قانون نمی تواند موضوع را به بررسی قضایی.

پرسید: اگر او می تواند تضمین کند که رسانه ها هنوز هم می توانید گزارش آزادانه در هنگ کنگ بدون مواجهه با سانسور لام گفت: "اگر خبرنگاران خارجی در باشگاه و یا همه خبرنگاران در هنگ کنگ می تواند به من 100% تضمین می کنند که آنها را مرتکب هر جرائم تحت این قوانین ملی, پس از آن من می توانید انجام دهید همین است."

هنگ کنگ شد و ستد با, گاهی اوقات خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی برای بسیاری از سال گذشته است.

در ابتدا این تظاهرات بودند در برابر استرداد قانون پس از خارج که ممکن است منجر به برخی از متهمان محاکمه در سرزمین اصلی چین به دادگاه. اما تظاهرات گسترده برای در بر گرفتن و خواهان دموکراسی و بیشتر پلیس پاسخگویی.

منتقدان دیدن امنیتی قانون به عنوان پکن جسورانه ترین حرکت در عین حال برای پاک کردن شکاف بین هنگ کنگ به سبک غربی سیستم و سرزمین اصلی را اقتدارگرا راه حاکم است.

قانون جدید جرم برخی طرفدار دموکراسی شعارهایی مانند به طور گسترده ای استفاده می شود "آزاد هنگ کنگ انقلاب در زمان ما" که در هنگ کنگ دولت می گوید جدایی طلب معانی.

تحت قانون جدید پلیس می توانید سفارش سیستم عامل رسانه های اجتماعی ناشران و ارائه دهندگان خدمات اینترنت به حذف هر پیام الکترونیکی منتشر شده است که "به احتمال زیاد به تشکیل یک جرم به خطر انداختن امنیت ملی و یا به احتمال زیاد به علت وقوع یک جرم به خطر انداختن امنیت ملی"است.

ارائه دهندگان خدمات عدم تطابق می تواند جریمه تا 100,000 دلار هنگ کنگ دلار ($12,903) و حبس تا شش ماه.

افرادی که ارسال چنین پیام ها نیز ممکن است خواسته شود برای حذف این پیام و یا در صورت مشابه جریمه و زندان به مدت یک سال.

Carine Lo گفت: این قوانین او را بترساند.

"از حالا به بعد هر چه رویدادهای عمومی شما را در, و یا هر آنچه که شما می گویند شما می تواند در نهایت انجام کاری در برابر این قانون" 21 ساله گفت. "پس برای ما, من احساس می کنم می ترسم. احتمالا من باید بیشتر مراقب باشید در مورد آنچه که من می گویم آنلاین و من را تماشا خواهد کرد اگر مردم در اطراف من ممکن است کش رفتن من است."

تحت قانون جدید هنگ کنگ اجرایی می تواند اجازه پلیس برای رهگیری ارتباطات و رفتار نظارت به "جلوگیری و کشف جرائم به خطر انداختن امنیت ملی"است.

پلیس می توانید انجام جستجو برای شواهد بدون حکم در "شرایط استثنایی" و به دنبال حکم نیاز به افراد مظنون به نقض امنیت ملی قانون به خود را تسلیم اسناد سفر و جلوگیری از آنها را از ترک هنگ کنگ.

چنین مبهم مقررات نگران کننده گفت: Alex Tsui یک زن در 20s خود را.

"آنها باید به ما بگویید که در هنگ کنگ شهروندان دقیقا در چه نوع از شرایط آنها چه نوع حقوق و یا قدرت" Tsui گفت. "آنها فقط می توانید انتخاب کنید هر زمان می گویند شما نگاه مشکوک و یا شما را متهم به چیزی و سپس در جستجوی شواهد من فکر می کنم این کاملا ناعادلانه است. آن را قطعا نمی خواهید برای کمک به رعایت عدالت است."

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo به عنوان "Orwellian" تغییرات از جمله حذف از کتاب های مهم حزب کمونیست چین از قفسه های کتابخانه ممنوعیت شعارهای سیاسی تلقی می شود خرابکارانه و نیاز است که در مدارس اجرا سانسور.

"تا به حال هنگ کنگ رونق گرفت به دلیل آن اجازه تفکر آزاد و رایگان سخنرانی تحت مستقل و حاکمیت قانون است. نه بیشتر" Pompeo در بیانیه ای گفت.

هنگ کنگ مقامات به سرعت نقل مکان کرد برای اجرای این قانون پس از آن در زمان اثر در تاریخ 30 ژوئن با پلیس دستگیری حدود 370 نفر است.

سیستم عامل رسانه های اجتماعی, بسته, خارج از سرزمین اصلی چین "فایروال بزرگ" آیا هنوز مسدود شده در هنگ کنگ. اما کاربران باید شروع شستشو حساب خود را و حذف طرفدار دموکراسی پست از ترس از عذاب. بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها که علنا ایستاده بود در همبستگی با معترضان را حذف کرده و طرفدار دموکراسی یادداشت های چسبنده و آثار هنری که تا به حال خود را آراسته دیوار.

بسیاری از کارشناسان می گویند که آنها شک این قانون جدید را باید یک اثر بزرگ در شرکت های که در حال حاضر کار در هنگ کنگ و سرزمین اصلی است.

اما بزرگ رسانه های اجتماعی شرکت ها اعلام کرده اند که آنها در حال بررسی قانون است. جدا از Infinite, Facebook و آن نرم افزار پیام واتساپ از گوگل و توییتر اعلام کرد که آنها در حال انجماد بررسی درخواست دولت برای اطلاعات کاربر در هنگ کنگ است.

تلگرام که پلت فرم استفاده شده است به طور گسترده ای برای گسترش دموکراسی پیام ها و اطلاعات در مورد این تظاهرات گفت این نه اطلاعات به اشتراک گذاشته با هنگ کنگ مقامات.

___

Kurtenbach گزارش از میتو ژاپن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب