مهار رانندگان بازگشت به کار با مقدماتی مسابقات در Woodbine Mohawk پارک

آن را به کار برای داگ مک نیر باب مک کلور و بسیاری از انتاریو مهار رانندگان است.مسابقه سر در Woodbine Mohawk پا

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

آن را به کار برای داگ مک نیر باب مک کلور و بسیاری از انتاریو مهار رانندگان است.

مسابقه سر در Woodbine Mohawk پارک در روز پنج شنبه با اولین روز از صلاحیت حوادث. مسابقه مهار شد و به حالت تعلیق در ماه مارس با توجه به COVID-19 همه گیر است اما برنامه ریزی برای از سرگیری ژوئن 5 و McNair نمی تواند شادتر.

"من مانند یک بچه کوچک در کریسمس" گفت: McNair از گوئلف. "این قطعا یک بازی بسیار خوب و برجسته از سال, که برای اطمینان حاصل کنید.

"چند تا از بچه ها بودند سرعت کمی در مسیر به دلیل در مسابقات انتخابی آنها معمولا نمی رویم که سریع اما خیلی خوب بود. بچه ها نوع گرفتن antsy به این اسب مسابقه دوباره."

یازده مسابقه برگزار شد پنج شنبه در درجه اول شامل نر پیسرز. بیشتر واجد شرایط برای برنامه ریزی روز شنبه, دوشنبه و سه شنبه.

"مسیر مسابقه است که یک فضای زیبا گفت:" مک کلور یکی از Rockwood که سوار ممنوع تجارت به '19 Hambletonian عنوان. "این خوب بود برای وجود داشته باشد و قادر به صحبت کردن با مردم — مربیان رانندگان دامادی.

"من شده است در تماس با سه چهار نفر دیگر رانندگان در سراسر این, اما آن را فقط خوب بود که در جو است. مقدماتی خوب سنگ پله, اما آن را نمی خواهد طولانی قبل از ما در حال مسابقه است."

James MacDonald گوئلف و جاناتان Drury از Rockwood هر دو نوشته شده در سریعترین زمان از روز در 1:51.4. مک دونالد ثبت علامت مثبت هانوفر در ششمین مسابقه قبل از Drury همین در 10 مرحله مقدماتی رویداد با عضله ماخ A.

مک نیر نیست, دور, رانندگی, ساحل, پتو کتاب به زمان 1:52.3 در هشتمین مسابقه.

مک نیر نیست بیش از حد شگفت زده برای دیدن بسیاری از اسب های آماده برای رفتن یکشنبه, توجه بسیاری به آموزش در ادامه در جنوب انتاریو پس از مسابقه متوقف شد. هر دو مک نیر و مک کلور صرف برخی از آنها خرابی آموزش اسب.

"هنگامی که این مربیان آنها را به اینجا بروید آنها معمولا آنها را آماده" مک نیر گفت. "این باعث می شود کار ما بسیار آسان پاسخ آنها بسیار خوب است.

"برخی (اسب) که نیست معمولا زخم در مسیر آنها نوع بودند امروز. آن را اولین بار خود را خاموش مزرعه در مدت زمان طولانی و آنها به نوعی هیجان زده است. درست مثل افرادی که قفل شده است در خانه خود را برای دو ماه آنها را هیجان زده هنگامی که آنها دریافت کنید. اما دیگر وجود دارد اسب که همان آنها تمام شخصیت های مختلف."

در حالی که مسابقه از سر گرفته است و در Woodbine Mohawk پارک دسترسی همچنان محدود به ضروری پرسنل تنها. هر کس وارد حصار تحت غربالگری و متوسط چک در ایست بازرسی امنیتی.

ماسک الزامی در همه زمان ها برای مسابقه شرکت کنندگان به عنوان مناسب فیزیکی فاصله.

و به جای تجمع در اتاق پانسمان و قبل از مسابقه رانندگان در حال حاضر به ورود در مسیر درستی سرخپوش. این جایگاه باقی می ماند بسته شده است.

"این یک تغییر بزرگ اما همه به خوبی تنظیم و آن را برای بهترین" مک کلور گفت. "شما نمی توانید آینده را پیش بینی و از این پس خواهیم بود به عنوان امن به عنوان ما می توانیم در حالی که ما می توانیم.

"من نمی خواهد می گویند رها (به پشت مسابقه) اما من بسیار خوشحالم برای دیدن کار آنها انجام داده ایم با پروتکل ها و چگونه آنها موفق به آن را به یک محیط بسیار امن. اما من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این. وجود دارد هیچ جمعیت هیچ مجموعه ای از مردم است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

McNair به توافق رسیدند.

"این بسیار متفاوت است که برای مطمئن," او گفت:. "رانندگان تغییر در ماشین شما, شما در راه رفتن و ماسک خود را و گرفتن اسب و رفتن.

"شما نمی توانید به ایستادن در اطراف و معاشرت مانند ما. وجود دارد یک دسته از ما ایستاده بیرون با بچه ها چند poking سرگرم کننده در هر یک از دیگر, اما آن را سخت به شنیدن دقیقا آنچه آنها می گویند چرا که هر کس ایستاده است شش فوت از هم جدا و ماسک بنابراین آن را دشوار برای دیدن چهرۀ."

اضافه شده McClure: "که احتمالا دلیل این که مردم فقط نمی خواهید به صحبت کردن با او."

مک نیر گفت: با پروتکل در محل او هیچ دغدغه در مورد آینده به کار می کنند. و او نگران نیست که رانندگان و اسب ها گاهی اوقات در عمل و نه محدود چهارم در طول یک مسابقه.

"وجود دارد مقدار زیادی از جریان هوا و مقدار زیادی از اتاق خارج وجود دارد," او گفت:. "و من فکر می کنم آن را امن تر در حصار از رفتن به فروشگاه مواد غذایی.

"هر کس با پوشیدن ماسک اکثر بچه ها پوشیدن دستکش. تمام رانندگان دستکش بپوشید. آن را بسیار امن تر از بسیاری از مکان است."

و در حالی که مسابقه دهکدهای از سر گرفته McNair گفت: این مهم پیگیری پرسنل اجازه ندهید گارد خود را.

"اگر کسی را زیر قوانین آن می تواند صدمه دیده است هر کس" مک نیر گفت. "اما هر کس وجود دارد امروز نگاه مانند آنها پیروی از قوانین.

"خوب وجود دارد پروتکل وجود دارد و هر کس در زیر آنها را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب