جیمز Ender امید به پیروزی طرفداران جدید به عنوان IndyCar بازده در تگزاس

IndyCar در حال بازگشت به زندگی رقابت عملا unopposed در تلویزیون و کانادا James, chris hale آماده است تا به بهر

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

IndyCar در حال بازگشت به زندگی رقابت عملا unopposed در تلویزیون و کانادا James, chris hale آماده است تا به بهره برداری کامل.

Oakville بومی خواهد بود در شبکه سه شنبه شب به عنوان Genesys 300 اجرا در تگزاس موتور جاده سریع السیر در فورت ورث. این اولین مسابقه از یک IndyCar فصل تاخیر COVID-19 pandemic, اما آن را هنوز هم یک بازگشت به فرم و جلوتر از دیگر ورزش های حرفه ای مانند NHL, NBA و لیگ اصلی بیس بال.

"من واقعا امیدوار است که آن را نه فقط طرفداران مسابقه که در حال تنظیم در اما طرفداران ورزش فقط مردم هستند که ولع مصرف برخی از زندگی واقعی ورزش" Ender روز جمعه گفت. "امیدوارم آن را در معرض ورزشی ما به تکه دیگری از طرفداران ورزش که شاید مشتاق ناظران و قبل از ما می تواند با قرار دادن در یک نمایش خوب و امیدوارم آنها را طرفداران برای زندگی است."

IndyCar نیز ساخته شده تا زیر آن را در مراحل اولیه این بیماری همه گیر مجازی پخش آنلاین مسابقات به عنوان واقعی رانندگان Ender شامل رقابت در iRacing شبیه ساز.

Real marsha wright مشتاق است به عقب بر گردیم در یک مسیر و "احساس باد در موهای او" اما خوشحال بود با پذیرش iRacing کردم از IndyCar طرفداران و گسترده تر جمعیتی از طرفداران ورزش. این یک نقطه روشن برای او به عنوان IndyCar تا به حال به لغو شش از مسابقات از جمله هوندا ایندی تورنتو است که در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 12.

اگر چه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت صدور یک فرمان on May 28, اجازه می دهد رویدادهای ورزشی به تماشاگران تا 25 درصد از محل ظرفیت IndyCar انتخاب کرده است به نگه داشتن می ایستد در تگزاس موتور جاده سریع السیر خالی است.

"هیچ کس می خواهد به غرفه پر از طرفداران بیشتر از من است اما ما فقط در یک موقعیت برای انجام این کار در عین حال" پیگیری رئیس جمهور ادی Gossage در بیانیه ای گفت. "در حالی که دولت اجازه خواهد داد ما را به عمل در 25 درصد از ظرفیت هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده برای یک رویداد است که فقط یک هفته به دور است."

Real marsha wright نا امید است از طرف طرفداران اما می گوید که از یک راننده دیدگاه زمانی که مسابقه شروع می شود همه آنها را می توانید ببینید و یا شنیدن جاده ها و اتومبیل های دیگر.

"این مایه تاسف برای طرفداران که آنها نمی تواند وجود داشته باشد که ما نمی کنید برای به اشتراک گذاشتن این با آنها. هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند بودن در یک IndyCar نژاد در فرد" Ender گفت. "در مقایسه با ورزش های دیگر من فکر می کنم که در یک بازی هاکی و یا بسکتبال و بیس بال و فوتبال ما نمی تواند مرتب کردن بر اساس همان ورزشگاه اثر از طرفداران که بازیکنان در آن ورزش انجام دهد."

Real marsha wright شروع سال 2020 با فصل خود را در شک پس از قطع سست توسط پیکان مک لارن SP در خارج از فصل. اما یک قرارداد با حمایت Genesys و سه مسابقه در مقابله با Andretti Motorsport کردم Ender پشت در IndyCar برنامه.

پس از تگزاس او خواهید بود در پشت چرخ در جولای 4 برای GMR جایزه بزرگ در Indianapolis Motor Speedway و سپس دوباره برای Indianapolis 500 در محل همان است که نقل مکان کرد و از آن تاریخ سنتی در مارس 24 و معطوف به اوت. 23.

"من فکر می کنم همه چشم ها در حال حاضر به دنبال اوت و ایندی 500" او گفت:. "این دیوانه به فکر می کنم که ما نمی کنید به آن را انجام دهد زمانی که ما به طور معمول این سال است.

"بودن در ایندیاناپولیس در ماه مارس و بیش از آخر هفته روز یادبود بودم وهم آور داشتن همه چیز را در رفتن و طبیعی وزوز شما احساس می کنید در شهر, بنابراین من فکر می کنم همه را هیجان زده برای دیدن اگر اوت جدید را می توان ممکن است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب