St. Paul شهردار نام مدیر جدید برنامه ریزی و توسعه اقتصادی

شهر سنت پل به نام یک مدیر جدید برای بخش برنامه ریزی و توسعه اقتصادی است.Nicolle گودمن می آید از اوکلاهما که در

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

شهر سنت پل به نام یک مدیر جدید برای بخش برنامه ریزی و توسعه اقتصادی است.

Nicolle گودمن می آید از اوکلاهما که در آن او بود معاون عملیات و توسعه برنامه های اتحاد برای توسعه اقتصادی شهر اوکلاهما, غیر انتفاعی, قرارداد, توسط شهر به "مدیریت توسعه اقتصادی نهادهای برنامه ها و پروژه ها."

Nicolle گودمن بود به نام جولای 21, 2020, به عنوان مدیر, St. Paul برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بخش (شهر سنت پل)

در نقش گودمن کمک به مدیریت یک پروژه شهری با هدف ایجاد رشد فراگیر و ثروت در جوامع محروم که شامل برنامه ریزی توسعه می رود عملکرد $1 میلیارد دلار در تاثیر اقتصادی و حدود 7000 شغل جدید, St. Paul شهردار ملوین کارتر کرد.

قبل از آن گودمن کار می کرد به عنوان مدیر برنامه در شهر, نقشه 3 برنامه ای طولانی با ابتکار بودجه توسط 1 درصد مالیات بر فروش استفاده می شود به صندوق "تحول پروژه های بهبود." چنین پروژه هایی شامل اتوبوسی مدرن سیستم 70 هکتار در مرکز شهر پارک یک کنوانسیون جدید و fairgrounds رویداد مرکز رودخانه پیشرفت ارشد مراکز سلامتی و جدید پیاده رو و مسیرهای پیاده روی در سراسر شهرستان.

گودمن به دست آورده کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه اوکلاهما با تمرکز در مدیریت عمومی.

در ماه ژوئیه گذشته بروس کوری شدت پایین به عنوان مدیر St. Paul توسعه اقتصادی بخش است که تاکنون اجرا شده توسط معاون کریستین صنفی. کوری بازگشت به دانشگاه کونکوردیا که در آن او یک استاد اقتصاد.

"Nicolle گودمن به ارمغان می آورد مجموعه ای از توسعه اقتصادی تجربه و سابقه آبیته," کارتر در بیانیه ای گفت. "من هیجان زده به استقبال او به تیم سنت پل به کمک ما ادامه کار حیاتی ساختن آینده ای روشن تر برای همه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن