نهایی سقوط هواپیما قربانی شناسایی - Mon, 13 Jul 2020 PST

گذشته از هشت قربانیان جولای 5, سقوط هواپیما بیش از دریاچه کار د لین شناسایی شده است, توسط, Kootenai, شهرستان ک

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

گذشته از هشت قربانیان جولای 5, سقوط هواپیما بیش از دریاچه کار د لین شناسایی شده است, توسط, Kootenai, شهرستان کلانتر دفتر.

David E. Sorenson, 57 بود از Clayton, کالیفرنیا. او یک مسافر در de Havilland دریایی است که برخورد با یک سسنا TU206G در ژوئن 5, کشتن تمام هشت نفر از سرنشینان دو هواپیما.

دیگر سرنشینان در هواپیمای دریایی شامل شان Fredrickson, 48, از لیک اسوگو, اورگان, خود ارضایی کودکان, هیدن, سوفی و کوین و خلبان نیل Lunt, 58. Sorenson بود نه مربوط به دیگر مسافران با توجه به انتشار از کلانتر ، این هواپیمای دریایی اداره می شد و توسط بروکس Seaplanes یک کار د لین شرکت.

در روز پنج شنبه بروکس Seaplanes انتشار بیانیه ای از طریق Facebook تایید خود هواپیما را به دخالت در سقوط و به خاطر سپردن Lunt خانواده اجرا شرکت را مالک است.

"خانواده ما از دست یک مرد بزرگ" در این بیانیه خوانده شده در بخش. "یک پدر و یک شوهر تمام دور مرد خانواده و یک دوست به هر کس او را به تماس با. ما را از دست او تا حد زیادی."

انتشار از کلانتر را نیز رسما شناسایی دو مسافر از سسنا جی Cawley, 67 و کلی Kreeger, 61. Cawley شد دیرین خلبان و ساکن Lewiston, آیداهو, در حالی که Kreeger بود از کالیفرنیا, کالیفرنیا.

خانواده و دوستان قبلا تایید Kreeger و Cawley به درگیر در تصادف اما کلانتر, نمی رسما آنها را شناسایی و تا روز دوشنبه در انتظار تایید از پزشکی قانونی ،

تمام هشت قربانیان بازیافت شده از محل سقوط در دریاچه طبقه به پنج شنبه با توجه به کلانتر ،

ملی ایمنی حمل و نقل را اداره کند بقیه از تحقیقات از جمله تعیین علت این حادثه در بیانیه ای گفت:.

تری ویلیامز, NTSB, سخنگوی, روز دوشنبه گفت که از آن خواهد شد حداقل یک سال قبل از نهایی تعیین علت را می توان ساخته شده است. اما ویلیامز گفت: های اولیه باعث می شود منتشر شده یک بار بررسی می شود بیشتر در جریان است.

بسیاری از خرابه های این دو هواپیما در حال حاضر نجات از دریاچه طبقه ویلیامز گفت. خرابه شده است منتقل می شود به یک محل امن برای بررسی توسط NTSB.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن