UMN گروه راهپیمایی آماده به صورت بی سابقه ای فصل

در علاوه بر این به خود plumed کلاه در این سال اعضای دانشگاه مینه سوتا گروه راهپیمایی را به پوشیدن ماسک و ابزار

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

در علاوه بر این به خود plumed کلاه در این سال اعضای دانشگاه مینه سوتا گروه راهپیمایی را به پوشیدن ماسک و ابزار خود را.

تیم فوتبال نیست و تنها لاک پشت نقب زن از عملیات برخورد با عدم قطعیت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این گروه با بیش از 300 عضو ممکن است مجبور به طراحی مجدد کل آن برنامه برای فصل آینده. پروتکل های جدید اجتماعی مانند فاصله آنلاین آموزش و کوچکتر تمرین بخش های در حال اجرا و همچنین سفارشی و ابزار پوشانده اند. بله ماسک برای ترومپت و سازهای دیگر.

کارکنان در حال حاضر در حال کار در سراسر ساعت برای اطمینان از این گروه آماده است تا پیش از نزدیک شدن به سال تحصیلی مدیر بتسی McCann گفت.

این گروه معمولا شیوه برای ماه ها در پایان و انجام در خانه لاک پشت نقب زن بازی فوتبال در TCF بانک ورزشگاه و همچنین حوادث دیگر. راهپیمایان به طور معمول صرف ساعت ها با یکدیگر در طول تابستان و پاییز از تمرینات برای بازی روز به کاسه بازی سفر.

کارکنان شده است "کار مانند دیوانه" را به فصل امن و سالم برای اعضای آن McCann گفت.

Minnesota Gophers سر مربی P. J. Fleck تشکر باند راهپیمایی پس از Gophers بازی برابر داکوتای جنوبی دولت Jackrabbits در TCF ورزشگاه در مینیاپولیس در پنجشنبه ، 29, 2019. Gophers ضرب و شتم, South Dakota State Jackrabbits, 28-21. (جان Autey / پایونیر پرس)

به جای نگه داشتن آنها شیوه های عادی با کل گروه دانش آموزان خواهد بود تقسیم کوچکتر تمرین گروه برای یادگیری راهپیمایی روال. نیمی از این گروه یاد بگیرند pregame عملکرد و نیم دیگر را یاد بگیرند حاصل کار دو تیم نشان می دهد. همه شیوه برگزار خواهد شد خارج که McCann گفت کمک خواهد کرد که پراکنده هوا قطرات از دانش آموزان صحبت و بازی ابزار خود را.

دانش آموزان نیز با فاصله بیشتر از هم بیش از حد معمول و پوشیدن ماسک زمانی که آنها قادر است. پوشش بیش از به پایان می رسد از برخی از ابزار نیز مورد استفاده قرار گیرد برای گرفتن قطرات است. نگه داشتن قطرات از گسترش کلیدی برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

"در طول تمام برنامه ریزی ما برای سقوط سلامت و ایمنی دانش آموزان ما و کارکنان ما شده است شماره یک راننده برای ما" McCann گفت.

چرا که دانش آموزان باید با فاصله بیشتر از هم جدا در این زمینه روال این گروه استفاده کرده است برای دهه ها باید بازنویسی شود. ما در حال حاضر پنج نفر در بازنویسی ما pregame نشان دادن و نوشتن حاصل کار دو تیم نشان می دهد که نگه داشتن همه فاصله و به عنوان خلاق به عنوان آنها می توانند با این محدودیت ها برای نگه داشتن همه بسیار دور از هم" McCann گفت.

وجود خواهد داشت مجازی آموزش کامپوننت برای همه دانش آموزان به انجام از خانه مانند موسیقی حفظ و فیزیکی برخی از مطبوع. برای دانش آموزانی که راحت با جلسه در فرد کاملا مجازی برنامه در دسترس خواهد بود به آنها. این دانش آموزان را در یادگیری موسیقی و تمرین راهپیمایی روال از خانه.

2020 لاک پشت نقب زن فوتبال فصل است که هنوز هم در هوا. مک کین گفت: اگر این گروه قادر به انجام آن خواهد ویدئو اجرای ضبط و پخش آنها را بیش از رسانه های اجتماعی برای علاقه مندان به تماشای.

"ما در حال تلاش برای مطمئن شوید که ما می توانیم انجام برخی از اجرای زنده در یک راه امن و بنابراین مردم می توانند تجربه زنده موسیقی بلکه برای دانش آموزان ما به کارایی که تجربه" McCann گفت.

این Minnesota Gophers طلایی marching band درام عمده جهش صورت می ایستد قبل از شروع یک NCAA Football بازی در TCF ورزشگاه در مینیاپولیس در شنبه, سپتامبر. 14, 2019. (جان Autey / پایونیر پرس)

برای رهبران دانشجویی در گروه حفظ یک جامعه قوی و باند "خانواده" یکی از نگرانی های اصلی برای فصل آینده.

چمبرلین گرگ یک ورودی ارشد در تو خواهد بود این گروه درام اصلی برای سال دوم در یک ردیف. گرگ گفت که او نگران است که پس از این گروه خواهد بود در دو تقسیم دانش آموزان بسیاری نه قادر به ارتباط برقرار کردن با یکدیگر است.

"است که یک بیت از یک بد شانسی من نمی خواهد دروغ" گرگ گفت.

Bethany Mestelle همچنین یک ورودی ارشد خواهد بود گروه بلوک کاپیتان — یا دوم در دستور است. Mestelle گفت: در حالی که او را ناراضی گروه تقسیم خواهد شد تا آن را بهتر از بودن قادر به دیدن هر یک از دیگر در همه.

"در حال تقسیم دشوار است اما من فکر می کنم که دانستن دیگر این است که ما احتمالا نمی توانید به انجام هر چیزی در همه به نگه داشتن همه خیلی خوش بینانه" Mestelle گفت.

با وجود این مشکلات همه گیر است نما اعضای گروه هنوز متعهد به انجام به همان اندازه به عنوان آنها می توانند.

"حرکت رو به جلو با فصل ما واقعا باید به برنامه ریزی چگونه می خواهیم به مطمئن شوید که همه به عنوان نزدیک به عنوان آنها خواهد بود به طور منظم در یک سال با وجود همه چیز است که رفتن در" گرگ گفت.

گرگ گفت: McCann تصمیم به نگه داشتن فصل رفتن محوری به گروه موفقیت است.

"او مطلق او تمام تلاش خود را به مطمئن شوید که ما هنوز یک تجربه باور نکردنی و همه این اعضای جدید در حال رفتن به زمان زندگی خود را حتی اگر آن را به نظر می رسد کاملا متفاوت" گرگ گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن