Dear Abby: دختر سهام مطابق با حلقه با مرد متاهل

عزیز ابی: من و شوهرم ازدواج کرده اند بیش از 40 سال اما ما زندگی می کردند به طور جداگانه در یک خانه و مهمانخانه

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من و شوهرم ازدواج کرده اند بیش از 40 سال اما ما زندگی می کردند به طور جداگانه در یک خانه و مهمانخانه در ملک متعلق به طور مشترک برای آخرین 10. ما تقسیم صورتحساب و برقراری ارتباط تنها زمانی که لازم است از طریق متن.

من تا حدودی ترس از او و سعی کنید به فاصله خودم را از او و دوستان و خانواده خود را. او درگیر شده است با چند زنان و مردان در سراسر ازدواج ما, اما زمانی که من سعی کردم برای پایان دادن به ازدواج ما او را تحت فشار قرار دادند من باقی می ماند.

او در حال حاضر آشکارا درگیر با یک زن او "مورخ" برای سال های بسیاری است. چند تن از آشنایان به تازگی به من اطلاع داد که دو نفر از آنها ورزشی هستند مطابق عکس عروسی. من واقعا نمی مراقبت, اما من نمی خواهم بیشتر از این تحقیر شود. من احساس می کنم مثل یک شمشیر حلق آویز بر سر من. چه می توانم انجام دهم ؟ — تنظیم در شرق

عزیز تنظیم: آنچه شما می توانید انجام دهید این است که تماس با یک وکیل. بگویید وکیل دقیقا آنچه شما به من گفت که شما و همسرتان نمی cohabited در یک دهه که او و دوست دختر قدیمی هستند مسئله به ازدواج و پوشیدن مطابق عکس عروسی که شما می خواهید طلاق اما شما ترس از واکنش او. وکیل می تواند راهنمای شما را از وجود دارد. لطفا صبر کنید.

عزیز ابی: من یک زن هستم که تا به حال تبخال تناسلی از آنجایی که من در 20s. من تک و در 60s در حال حاضر. من همیشه فاش کرد که من آن است که من آن را درمان روزانه با دارو است که سرکوب ویروس. من هرگز آلوده به هر کسی — از جمله من شوهر سابق و دوست پسر. من لازم نیست که شیوع است.

من اغلب رد مردان من افشای این به. آن را تحقیرآمیز و دردناک است و باعث می شود من احساس کثیف که من نیستم. من از آن خسته. باید من همچنان به افشای آن ؟ من برای اطمینان می دانم که من در حال عبور از آن است. من داده نشده آن را به هر کسی که در 40 سال به علاوه. — رد در جنوب

عزیز رد: وسوسه انگیز آن را به عنوان ممکن است به سخن بی معنی وبیهوده حقیقت من فکر می کنم شما باید همچنان به صداقت در مورد وضعیت خود را. اگر شما دروغ و کسی که درگیر با خود را پیدا می کند, دارو, رابطه خواهد بود به هر حال.

من نمی دانم اگر شما در نظر گرفته اند اما شما فکر دوستیابی مردان که هم تبخال ؟ یک وب سایت که ذکر شده در ستون قبل است H-date.com. اگر شما کسی وجود دارد, شما می دانم که شما نمی خواهد در نظر گرفته شود. این ارائه می دهد یک سرویس رایگان دوستیابی از طریق آن هزاران نفر از مردان و زنان را تامین کند. بسیاری از بسیار خوب افراد واجد شرایط — مردم درست مثل شما — آیا تبخال و زندگی کامل و شاد زندگی می کند.

خوانندگان عزیز: من می خواهم به آرزو های بسیار شاد روز مادر به مادران در همه جا — تولد مادران خوانده و پرورش مادران, پرستو, مادربزرگ که در حال بالا بردن نوه های خود و دو نقش پدران است. ارکیده به همه شما عشق را به شما بدهد نه تنها امروز بلکه هر روز. — عشق ابی

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن